Zapojeni spinaci skrinky
Moderátor: Moderátoři
Zapojeni spinaci skrinky
Ahoj, mam problem se zapojenim spinaci skrinky na VAZ 2101. Zlodeji se mi auto pokusili ukrast (neuspesne, protoze tam nebyla baterka a vytrhli mi vsechny kabely ze spinaci skrinky. Bohuzel ted nevim ktery patri kam. Skrinka ma 8 kontaktu a pod volantem mi konci 5 kabelu ...pomuzete nekdo? Ondra (ondrejzeman@seznam.cz)
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Je tam pět svorek:
1 - do ní vedou dva tenké černé dráty
2 - do ní vedou dva světle modré dráty. Jeden z nich je silný, druhý tenký.
3 - do ní vede jeden silný červený drát
4 - do ní vede jeden silný růžový drát. Na této svorce jsou stopy po jiskrách.
5 - do ní vede jeden silný hnědý drát
Barvy kabelů jsou již hodně vybledlé, takže je možné že původně byly barvy trochu jiné...
Pokusím se dát fotky kabelů i spínací skřinky (zezadu) do galerie u svého profilu tady na stránkách Ladaklubu. Snad se k nim dostaneš.
Díky
P.S. Jen mimochodem - ty jsi jeskyňář?
1 - do ní vedou dva tenké černé dráty
2 - do ní vedou dva světle modré dráty. Jeden z nich je silný, druhý tenký.
3 - do ní vede jeden silný červený drát
4 - do ní vede jeden silný růžový drát. Na této svorce jsou stopy po jiskrách.
5 - do ní vede jeden silný hnědý drát
Barvy kabelů jsou již hodně vybledlé, takže je možné že původně byly barvy trochu jiné...
Pokusím se dát fotky kabelů i spínací skřinky (zezadu) do galerie u svého profilu tady na stránkách Ladaklubu. Snad se k nim dostaneš.
Díky
P.S. Jen mimochodem - ty jsi jeskyňář?
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Jedno z nejjednodušších schemat:OndrejZeman píše: ... asi začnu uvažovat o tajném vypínači zapalování ...
postačí kousek káblíku a vypínač. Na jednom konci se to připojí na kontakt č. 1 zapalovací cívky a za vypínačem se to připojí na kostru.
No a pokud bude vypínač v poloze zapnuto - tak nebude možné nastartovat. Tedy abych upřesnil: auto normálně svítí, bliká, troubí, startér otáčí motorem - ale motor nenaskočí. L.
Naposledy upravil(a) Luděk Musil dne pon říj 13, 2008 15:19, celkem upraveno 1 x.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Kolega měl něco podobného .Když se ale grázlům nepodařilo nastartovat ,rozřezali mu alespoň sadadla a rozmlátili palubku .Luděk Musil píše:Jedno z nejjednodušších schemat:OndrejZeman píše: ... asi začnu uvažovat o tajném vypínači zapalování ...
postačí kousek káblíku a vypínač... L.
Proto jsem u mé "starušky" 2104 vozil kolíček, kterým jsem zablokoval palivové čerpadlo . Kdyby ji grázl hodlal ukrást ,bez problémů nastartuje , ale po ujetí cca 150m mu vůz "zdochne" . A chtěl bych vidět grázlíka ,jak někde v provozu nebo na křižovatce zůstane u auta a bude se znovu pokoušet vůz nastartovat a ujet ....
Prosim o radu,ohladne zapojenia spínacej skrinky.V elekrike sa nevyznám,tak som poprosil jedného elektrikára o zapojenie,kdeže som nemal čas na tuto operáciu.
Schému zapojenia spínacej skrinky som mu dal ,presne ako udávate v príspevku.
Po celej operácií mi nakoniec oznámil,že musel káble zapojil inak,že mu to tak nefungovalo,ako sa tu uvedené zapojenie.
PS: ani sa nejdem dálej rozčulovat,len teraz mi vytahuje baterku.Jeho odbornícke zapojenie je fušeráčina a ked mi pride pod ruku..tak...
Chcem sa preto opýtat,či náhodou nebude vadná spinacia skrinka,ked to zapojil inak,alebo sú iné parametre zapojenia pri VAZ 2105?
Dakujem
Schému zapojenia spínacej skrinky som mu dal ,presne ako udávate v príspevku.
Po celej operácií mi nakoniec oznámil,že musel káble zapojil inak,že mu to tak nefungovalo,ako sa tu uvedené zapojenie.
PS: ani sa nejdem dálej rozčulovat,len teraz mi vytahuje baterku.Jeho odbornícke zapojenie je fušeráčina a ked mi pride pod ruku..tak...
Chcem sa preto opýtat,či náhodou nebude vadná spinacia skrinka,ked to zapojil inak,alebo sú iné parametre zapojenia pri VAZ 2105?
Dakujem
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
Sorry za OT, ale resil jsem ted poslednich par tydnu problemy se spinackou a zajimalo by me co by zlodeji dosahli toho ze by ti zigulika po upornem spojovani dratku nastartovali? Co zamek volantu? Volantem se ulomit neda (ja to zkousel, rukama to nelze, driv se ohne volant. Jedina moznost je vylomit omezovac dveri, uplne je otevrit a zeleznou tyci s delkou pres 1m zaklinit do volantu a pak pri pusobeni asi 60kg praskne. To je moment pres 600Nm na volantu by byla tudis potreba sila asi 1500N a vice, zas tak opili ti soudruzi konstrukeri nebyli... ). Abych to uzavrel, ted umim odjet s libovolnym zigem pomoci jednoho obycejneho nastroje z dilny a jedne casti priboru z kuchyne. Tato mala loupeznicka sada je k dostani v kazde domacnosti a neni treba skrtat dratky pod volantem jako v "americkem filmu". Chce to jen napad
Ted k tematu: zakladni zapojeni dratu tz. INT (zdvojeny konektor v horni casti) cerny drat, svorka 15, 30 a 30/1 a 50, je u VSECH ziguliku stejne. Po zapojeni techto dratu musi fungovat spinani palubky, zapalovani, dobijeni a spoustec motoru. Jinymi slovy staci k odjeti s autem.
Ted k tematu: zakladni zapojeni dratu tz. INT (zdvojeny konektor v horni casti) cerny drat, svorka 15, 30 a 30/1 a 50, je u VSECH ziguliku stejne. Po zapojeni techto dratu musi fungovat spinani palubky, zapalovani, dobijeni a spoustec motoru. Jinymi slovy staci k odjeti s autem.
Zeleznou tyci pres obe ruce v urovni zapesti, priste je radsi necha v kapsach...Milos píše:Po celej operácií mi nakoniec oznámil,že musel káble zapojil inak,že mu to tak nefungovalo,ako sa tu uvedené zapojenie.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
No Cory, jestli je tvuj otec jenom přibližně jako ty, tak bych se nedivil, kdyby to urval i s tyčí od volantu
Jinak ta spínačka:
Spínací skříňka typu VK 347 (BK 347), která je na voze použita, je čtyřpolohová a je vybavena zámkem volantu, který pracuje při vytažení klíčku v poloze Parkování. Klíč lze ještě vyjmout v poloze Vypnuto.
Při poloze Vypnuto (Выключено) je na kontakty 30 a 30/1 přivedeno napětí od akumulátoru, ale žádný obvod, který je vedený přes spínací skříňku, není sepnutý. Při poloze Parkování (Стоянка) jsou propojeny kontakty 30 a INT, tedy obvody vnějšího osvětlení, ventilátoru topení a stěračů. Při otočení klíčku do polohy Zapalování (Зажигание) zůstávají sepnuty kontakty 30 – INT a dále 30/1 a 15, což jsou obvody zapalování, buzení alternátoru, blinkry a kontrolní přístroje. Poslední polohou je Startér (Стартер), kdy se propojí navíc ještě kontakty 30 a 50 a tím dojde ke spuštění startéru.
Zdroj: http://www.czechincoming.com/lada/Rocnikovka.pdf - je to o 2103, takže jestli sedí barvy drátků (jsou uvedený v celkovým schématu nahoře, spínačka tak ve třetině) nevim.
Jinak ta spínačka:
Spínací skříňka typu VK 347 (BK 347), která je na voze použita, je čtyřpolohová a je vybavena zámkem volantu, který pracuje při vytažení klíčku v poloze Parkování. Klíč lze ještě vyjmout v poloze Vypnuto.
Při poloze Vypnuto (Выключено) je na kontakty 30 a 30/1 přivedeno napětí od akumulátoru, ale žádný obvod, který je vedený přes spínací skříňku, není sepnutý. Při poloze Parkování (Стоянка) jsou propojeny kontakty 30 a INT, tedy obvody vnějšího osvětlení, ventilátoru topení a stěračů. Při otočení klíčku do polohy Zapalování (Зажигание) zůstávají sepnuty kontakty 30 – INT a dále 30/1 a 15, což jsou obvody zapalování, buzení alternátoru, blinkry a kontrolní přístroje. Poslední polohou je Startér (Стартер), kdy se propojí navíc ještě kontakty 30 a 50 a tím dojde ke spuštění startéru.
Zdroj: http://www.czechincoming.com/lada/Rocnikovka.pdf - je to o 2103, takže jestli sedí barvy drátků (jsou uvedený v celkovým schématu nahoře, spínačka tak ve třetině) nevim.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
A kdyz meni kolo, nepouziva hever. Jednou rukou si podrzi auto ve vzduchu a druhou sroubuje kola ze?Cory píše:otec ho urval sam
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
to nie, na to je lenivyOndra 07 píše:A kdyz meni kolo, nepouziva hever. Jednou rukou si podrzi auto ve vzduchu a druhou sroubuje kola ze?Cory píše:otec ho urval sam
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)