koupil jsem 2110 - poraďte nováčkovi- vady, LPG atd.
Moderátor: Moderátoři
koupil jsem 2110 - poraďte nováčkovi- vady, LPG atd.
zdravím, mám od včera Ladu 110/VAZ 2110 1,5 r.v. 1999. mám pár problémů a nejasností.
jaký má auto výkon? v TP je 57,2 Kw, v papírech výrobce 52,2 Kw
nejdou mi stahovat obě el. okna na pravé straně. máte někdo zkušenosti co s tím?
rád bych dal auto na LPG. kde nejlépe a nejlevněji? zatím mi byla nabídnuta cena 28000 Kč.
děkuji moc
jaký má auto výkon? v TP je 57,2 Kw, v papírech výrobce 52,2 Kw
nejdou mi stahovat obě el. okna na pravé straně. máte někdo zkušenosti co s tím?
rád bych dal auto na LPG. kde nejlépe a nejlevněji? zatím mi byla nabídnuta cena 28000 Kč.
děkuji moc
do novej rady sa nevyznam, ale ten vacsi vykon asi plati pre 16 ventil, takze v prvom rade zisti, ci mas 8V alebo 16V.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
neni to tahle? http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php ... 2863bb320f
bad sex is better than a good day at work
For R520 , výkon se měří různými metodami , takže čistý výkon motoru ( tuším podle SAE) může být těch 57,2 kW , kdežto po odečtení příkonu alternátoru , vodního čerpadla ,event. kompresoru klimatizace může (výkon použitelný k pohonu vozu) klesnout na 52,2 kW .16ventil má psaný výkon 67 kW .
Často bývají v lanku stahujícím okno „namotány“ zástěrky proti vodě uvnitř dveří . Zda jde o mechanickou nebo elektrickou závadu zjistíš podle toho zda je po stisku tlačítka odebírán el.proud (pohasínají rozsvícená světla) .
LPG se vyplatí pokud najíždíš ročně více než cca 20000 km (to je můj odhad a já bych plyn nedával) . Ale to nám asi vyvrátí nebo potvrdí „plynaří“ . Zde na fóru k tomu byla obšírná diskuze – (pokud nebyla vymazána) .
Často bývají v lanku stahujícím okno „namotány“ zástěrky proti vodě uvnitř dveří . Zda jde o mechanickou nebo elektrickou závadu zjistíš podle toho zda je po stisku tlačítka odebírán el.proud (pohasínají rozsvícená světla) .
LPG se vyplatí pokud najíždíš ročně více než cca 20000 km (to je můj odhad a já bych plyn nedával) . Ale to nám asi vyvrátí nebo potvrdí „plynaří“ . Zde na fóru k tomu byla obšírná diskuze – (pokud nebyla vymazána) .
Tak předně gratuluju, k tomu výkonu, 52 kW je ten samý motor ale v Samaře, v desítkách by už měl mít 57 kW, 16v má 67 kW
Nejdou okýnka: jak píše PetrHC je potřeba zjistit čím to je, taky to může být jenom zatuhlý (vzhledem k tomu že to dýl stálo), projdi si tohle: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=956
Každopádně budeš muset sundat tapec a pak zjistíš víc.
Paves: skoro bych řek, že jo

Nejdou okýnka: jak píše PetrHC je potřeba zjistit čím to je, taky to může být jenom zatuhlý (vzhledem k tomu že to dýl stálo), projdi si tohle: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=956
Každopádně budeš muset sundat tapec a pak zjistíš víc.
Paves: skoro bych řek, že jo

21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Také gratuluji k novému povozu a vítám Tě u nás v klubu brachu.
Jinak okýnka jsou u lady problrmatický, už si tu pár lidí s nima užilo srandy.Já naštěstí ne, ale vyšly na mě jiný lahody. U toho LPG pozor na to jaký to bude systém.Aby to náhodou nebylo řízeno podtlakem, pak bys dopadl jako kolega Skalouš, kterému odcházely kvůli tomu KATyNež to necháš namontovat, tak se přesně zeptej o jaký systém jde a radši je upozorni na to, že tenhle povoz při jízdě zkopce na volnoběh vypíná proud do svíček.Ta cena 28 tis.kč za lpg je pěkná.Já dal za Elpigaz 01 na mou 111ku 32tis.Kč Pokud jde plyn, tak je sice polskej, ale nebyl s tím zatím žádný problém.O tom jestli to má nebo nemá cenu přestavovat asi v dnešní době není na místě mluvit, protože rozdíl ceny benzínu a plynu je propastný a nešel bych do toho jedině, kdybych jezdil hodně málo.To ale nehrozí.
Jo a máš předpokládám 8miventil a Euro2...

Jinak okýnka jsou u lady problrmatický, už si tu pár lidí s nima užilo srandy.Já naštěstí ne, ale vyšly na mě jiný lahody. U toho LPG pozor na to jaký to bude systém.Aby to náhodou nebylo řízeno podtlakem, pak bys dopadl jako kolega Skalouš, kterému odcházely kvůli tomu KATyNež to necháš namontovat, tak se přesně zeptej o jaký systém jde a radši je upozorni na to, že tenhle povoz při jízdě zkopce na volnoběh vypíná proud do svíček.Ta cena 28 tis.kč za lpg je pěkná.Já dal za Elpigaz 01 na mou 111ku 32tis.Kč Pokud jde plyn, tak je sice polskej, ale nebyl s tím zatím žádný problém.O tom jestli to má nebo nemá cenu přestavovat asi v dnešní době není na místě mluvit, protože rozdíl ceny benzínu a plynu je propastný a nešel bych do toho jedině, kdybych jezdil hodně málo.To ale nehrozí.

Jo a máš předpokládám 8miventil a Euro2...
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch

JInak Ti budou pasovat disky kol z favorita, maj stejnou rozteč 4x98mm, takže jestli budeš řešit zimní sadu kol, stačí zajít na vrakáč a máš vystaráno.Pamatuj však že s ladou je vždy veselo: kukačky kukají, blikají a tak to má být.Stejně jako spáry, jestli Ti nikde nesedí, tak je to vpořádku, kdyby všude seděly, tak to asi bylo bouchlý
a někdo to skládal dohromady.
A taky vada, která by Tě mohla potkat, ale určitě bych Ti ji nepřál: únik fridexu- jestli máš starý typ expanzní nádobky s čidlem hladiny, tak pokud Ti neutíká fridex jsi stejný borec, jako Tavri, a pokud utíká, tak to většinou vyřeší nový typ nádobky, bez čidla.
A k tomu lpg: budeš dávat válec, nebo toroid?
A info který by se Ti mohlo hodit, tak je že servis v Jižních Čechách stojí za starou bačkoru, takže jezdím do Sadský: www.lada-sadska.cz Maximální spokojenost a ochota.

A taky vada, která by Tě mohla potkat, ale určitě bych Ti ji nepřál: únik fridexu- jestli máš starý typ expanzní nádobky s čidlem hladiny, tak pokud Ti neutíká fridex jsi stejný borec, jako Tavri, a pokud utíká, tak to většinou vyřeší nový typ nádobky, bez čidla.
A k tomu lpg: budeš dávat válec, nebo toroid?
A info který by se Ti mohlo hodit, tak je že servis v Jižních Čechách stojí za starou bačkoru, takže jezdím do Sadský: www.lada-sadska.cz Maximální spokojenost a ochota.

Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch

to PLAVEC: no to jsou cenný info... díky. zatím provedu výměnu oleje a svíček. to zvládnu sám.
je to 8ventil.
ještě jsem přišel na jednu věc. zpětné zrcátko u řidiče netěsní a při vyšších rychlostech dělá docela hluk. stačí to zadělat nějakým silikonem?
je to 8ventil.
ještě jsem přišel na jednu věc. zpětné zrcátko u řidiče netěsní a při vyšších rychlostech dělá docela hluk. stačí to zadělat nějakým silikonem?
Rudá Střela, jarní spotřeba mezi 6,0-7,0 L/100km
Vyloupni zevnitř ten plastovej trojůhelníček a pod ním jsou 3 šroubky tuším že na křížový šroubovák, tak to utáhni, anebo zkus nějak šikovně poposadit a pevně dotáhnout.klidně se ptej další věci co tě zajímají.Rádi poradíme, budem-li vědět.Nejvíc se toho dozvíš v sekci poruchy a 211x , taková četba na podzimní sychravé večery jako dělaná. 

Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch

přesněji při brzdění motorem, kdyby to bylo na volnoběh tak motor zhasneplavec píše:při jízdě zkopce na volnoběh vypíná proud do svíček

Do sedanu bych dal válec, pěkně hned za sedačky pod okno, akorát tak asi člověk přijde o díru na lyže, ale ty asi stejně budeš dávat toroid z favorita.
To zrcátko, kudy ti tam fouká? Okolo páčky?
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
to ZELVOTRON: mašli si nehodím. jezdil jsem 4 a půl roku s favoritem 
no chci dát normálně válec. byl bych rád kdyby mi ho přendali z fáva... ale je to legální? plynař mi to zamítl...
to PLAVEC: fouká to nějak celý
zkusím to vyloupnout...
akorát mě pobavilo když se najednou za jízdy odlepila ta boční guma na předním skle....
no budu sem chodit často, protože jinde na netu není skoro nic
našel jsem na netu servis v Třeboni, 2 km od Budějovic, Sadská je pro měl před půl republiky
ale vzhledem k tomu že má auto 44 tkm, tak snad nebude potřebovat hned tak na servis

no chci dát normálně válec. byl bych rád kdyby mi ho přendali z fáva... ale je to legální? plynař mi to zamítl...
to PLAVEC: fouká to nějak celý

akorát mě pobavilo když se najednou za jízdy odlepila ta boční guma na předním skle....
no budu sem chodit často, protože jinde na netu není skoro nic
našel jsem na netu servis v Třeboni, 2 km od Budějovic, Sadská je pro měl před půl republiky

Ano SAdská je přes půl republiky, ale stojí za to tam jet.Rozhodně lepší než Meškan v Třeboni. Je to zkušenost více lidí a nejen tady na klubu.I já to mám blíž do Humpolce, ale když jsem tam přivezl to moje, tak koukal a divil se že na to chci diagnostiku a že skladem nic nemá.A desítku nikdy novou neprodal, nedivím se s jeho přístupem.r520 píše:to ZELVOTRON: mašli si nehodím. jezdil jsem 4 a půl roku s favoritem
no chci dát normálně válec. byl bych rád kdyby mi ho přendali z fáva... ale je to legální? plynař mi to zamítl...
to PLAVEC: fouká to nějak celýzkusím to vyloupnout...
akorát mě pobavilo když se najednou za jízdy odlepila ta boční guma na předním skle....
no budu sem chodit často, protože jinde na netu není skoro nic
našel jsem na netu servis v Třeboni, 2 km od Budějovic, Sadská je pro měl před půl republikyale vzhledem k tomu že má auto 44 tkm, tak snad nebude potřebovat hned tak na servis


Zelvotron: Neboj mě taky nešlehlo, ikdyž jsem si myslel zpočátku něco jinýho.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
