Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná
Moderátor: Moderátoři
Tak teď by se mi hodila „strojařská“rada . Chci si udělat přípravek na měření tlaku v palivovém potrubí jak jsem psal Plavcovi v neděli 31.8. Mám vše ,kromě nátrubku k našroubování na kontrolní bod na sběrnici vstřikovacích trysek .
Potřebuji zjistit , či spíše potvrdit, zda je zde závit M 11 x 1,25 jak se jeví mně (je tam špatný přístup – nedostanu tam „šupleru“ na změření stoupání a nikde na netu jsem rozměr nenašel) . Mohl by to být i závit W 7/16 (průměr 11,112 mm) - pokud existuje jemná verze se stoupáním 20 záv./ inch (mám jen tabulky základních řad) .
Potřebuji zjistit , či spíše potvrdit, zda je zde závit M 11 x 1,25 jak se jeví mně (je tam špatný přístup – nedostanu tam „šupleru“ na změření stoupání a nikde na netu jsem rozměr nenašel) . Mohl by to být i závit W 7/16 (průměr 11,112 mm) - pokud existuje jemná verze se stoupáním 20 záv./ inch (mám jen tabulky základních řad) .
Tak ta váha přesně po měsíci odešla.Takže z toho plyne ponaučení: Starline nekupovat!!!
Jdu do Bosche. a na křápy z Autokelly už kašlu.Tak jsem to aspoň vyzkoušel, a kdyby tu někomu váha vzduchu odešla, což teda nikomu nepřeju, tak se nenechejte zlákat nižší cenou.
Jdu do Bosche. a na křápy z Autokelly už kašlu.Tak jsem to aspoň vyzkoušel, a kdyby tu někomu váha vzduchu odešla, což teda nikomu nepřeju, tak se nenechejte zlákat nižší cenou.
Naposledy upravil(a) plavec dne čtv říj 23, 2008 16:40, celkem upraveno 1 x.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Jo jedu dál, ale kdybych takle vždycky na měsíc testoval každý díl, tak si odkurvím celý auto. Poslal jsem to zpátky, ať mi vrátí peníze.A sehnal si za 2.800kč u nás v autodílech Bosch.Jinak u lady prý stojí asi cca 4,5 tisíce.tonda píše:Snímače průtoku vzduchu STARLINE fungují v mnoha různých typech aut vcelku spolehlivě. Jsi smolař Plavec.
Je na to záruka tak ji vyreklamuj. Dostaneš jinou a jedeš dál- nevidím v tom žádný problém.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
jj konečně se lada stává levnější auto . ja když chtěl tu vahu pred 4lety od Bosche tak mluvili o 9000Kc! Starline je divná značka ..píšou o 3leté záruce a nabízí oleje poloosy výfuky elektorniku , baterie, hadice, plechařinu .atd atd.. Je to jen obchdní značka pro zboží nejrůznějšího původu s poměrně dravou obchodní politikou. na téma oleje Starline jsem slyšel už dost nářků... něco je z číny něco polsko, turecko, itálie... Starline to zabalí a dá na to své jméno. Geniální trik na to jak z všelijakého šmejdu udělat alespoň made in EU..... Třeba se mezi tím najdou i slušný kousky ale je otázkou jestli to stojí za experimenty....
Osobně si myslím, že tyhle díly jsou skvělý na repasi po bouračce kdy prodávající ukazuje seznam co vše je v autě nové......
Osobně si myslím, že tyhle díly jsou skvělý na repasi po bouračce kdy prodávající ukazuje seznam co vše je v autě nové......
zlatá slova, jsem stejného názoru. Když by to auto prodával, tak to makat bude, ale že se to za měsíc vysype někomu jinýmu, to už je fuk.Jiri píše:Osobně si myslím, že tyhle díly jsou skvělý na repasi po bouračce kdy prodávající ukazuje seznam co vše je v autě nové......
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
AJ mne odišla váha vzduchu po65000km tiež bola Bosh. VV je citlivá na vlhkosť a nečistoty, takže dôležitá je výmena filtra. Keďže som ju premýval v liehu, tak to na chvíľu aj pomohlo, ale o to rýchlejšie asi aj skončila. VV sa dá jednoducho premerať či je funkčná. Podľa mńa, hlavný problém Lady v CZ je v cene náhradných dielov a cene servisu.(Nemecké ceny-Ruská kvalita) Nerezové výfuky sa na UA predávajú po 850 SK. Ďalšia vec, každé auto by malo mať počítať so zákl. diagnostikou motora, aby sa opravy dali riešiť svojpomocne, majiteľ by mal ovládať Ruštinu, aby dokázal čerpať potrebné informácie, a ak by toto všetko mal, tak náhradné diely v CZ sú drahé a každá súčiastka kúpená zbytočne sa stáva príliš drahou chybou. Toto všetko ste možno vedeli. Nie nechcem vám brať chuť od svojho auta. No keď som prišiel na tento klub, mal som niekedy pocit, že som tu za blbečka. Ja sa na nič nehrám. Viem aká je Lada. No po mojich problémoch s autom, mám pocit, že mám v malíčku všetko aj elektroniku a kedˇsom písal niekedy, Tavria, Lada, všetko mi je to jedno, tak to platí. Ale to len preto, že som 110 km od Užhorodu, že opravy a vylepšovanie auta je mojim koníčkom a na rozdiel od vás si môžem dovoliť nejaké chyby, práve kôli tomu čo som spomínal. Toto auto v CZ je len pre fanúšikov Lady a nie pre normálneho spotrebiteľa, alebo pre človeka, ktorý sa v Lade a v dieloch na ňu nedokáže orientovať. A to som už zasa na začiatku, že bez azbuky to jednoducho nepôjde. Servisáci a predajcovia dielov sa s tým asi nebudú patlať, lebo im poväčšinou ide len o zisk. Držím všetkým palce!
Opět se mi několikrát stalo, že auto jelo jako by na tři válce (vždy se tak děje cca při 60 stopních-nikdy při studeném nebo teplém motoru). Tentokrát ukázal PP 5x chybu 1x vícečetné selhání zapalování a zbývající 4 chyby byly selhání zapalování každý válec zvlášť. Sice mám PP, ale stejně mi to moc nepomohlo, tyhle chyby mě nic nenapovídají.
Tak zaprvé - motor 211x poběží na 3 válce jedině v případě průrazu izolace jedné ze svíček- to lze zjistit na zkušební stolici svíček (nebo pri průrazu kabelu k jedné svíčce na kostru a to bývá provázeno sršením VN - je to vidět za tmy). V případě poruchy zapalovacího bloku (jedné poloviny) poběží na dva válce (to vyplývá ze samotného principu zapalování bez rozdělovače). Pokud dochází k problémům okolo 60 st.C , změř odpor snimače teploty motoru. Při této teplotě mění ŘJ režim chodu motoru. Tabulku jsem zde někde uváděl.honzat píše:Opět se mi několikrát stalo, že auto jelo jako by na tři válce (vždy se tak děje cca při 60 stopních-nikdy při studeném nebo teplém motoru). Tentokrát ukázal PP 5x chybu 1x vícečetné selhání zapalování a zbývající 4 chyby byly selhání zapalování každý válec zvlášť. Sice mám PP, ale stejně mi to moc nepomohlo, tyhle chyby mě nic nenapovídají.