karb. weber problem

Moderátor: Moderátoři

Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

Nu, to bys to vylepšíl. :?
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Tak tak "vyhoršení" . "Podtlakový" rozdělovač je sice ovládaný podtlakem ale né z míst pod klapkou , tam je napojen posilovač brzd , u některých ekonomizér a u LPG blokovací membrána reduktoru . Místo odkud je brán podtlak pro rozdělovač je nad klapkou v difuzoru karbecu .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
EMI
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EMI »

aha tak to jsem nevěděl :oops: inu neni podtlak jako podtlak, děkuju za vysvětlení :D
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
Uživatelský avatar
R.I.P.
Příspěvky: 32
Registrován: čtv lis 15, 2007 18:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R.I.P. »

Mám podobný problém jako měl Atex, ale s karburátorem na 1200. Když jedu na půl plynu a sešlápnu plnej tak auto na chvilku ztratí veškerý výkon a pak zatáhne. nejhorší je to, když potřebují rychle přidat v zatáčce. To se mi auto skoro zastaví.
Put your pedal to the metal!
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

R.I.P. píše: Když jedu na půl plynu a sešlápnu plnej tak auto na chvilku ztratí veškerý výkon a pak zatáhne.
Příčin může bejt několik , ale napřed se musí skontrolovat správná činost akcelerační pumpy . Jestli stříká a jak a jaké množství . Pak se musí kouknout na předstih a u podtlakové verze rozdělovače na věci s tím souvisící (ložisko , pásek).
Pokud se zdá vše OK , ale motor pořád nejde jak má musí se zjistit proč . Je v tu chvíli směs bohatá nebo chudá ? Jsou na to jednoduché triky . Bez téhle základní znalosti je to pouze laborace v neznámu .
PS: Metodou pokus omyl se to sice může povést spravit . Ale strávíte bádáním spoustu času a můžete motor poškodit . Jak se říká "I slepé kuře jednou najde zrno"
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Majo2103
Příspěvky: 555
Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
Bydliště: Ploské 79
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo2103 »

Mám problém s karburátorom.Prešiel kompletnou očistou a výmenou tesnení,membrány akceleračnej pumpičky a menil som aj obidve trysky a jeden vzdušník(v sade na opravu bol len jeden :?: )Takže momentálne je otryskovanie 1.komora 130/150 2.komora 140/150(tak to bolo aj pred tým)
Trysky sú obidve nové a nový vzdušník som dal na druhú komoru a na prvej ostal pôvodný.A tiež som nastavil vzdialenosť plaváku na 7mm(aj keď ako to tu teraz čítam,malo tam byť 6,5)Plus som prestavil maximalny výkyv plaváku na 10 mm od veka aj s tesnením.8mm sa mi zdalo už fakt málo.Predtým bol výkyv nejakých 20mm.
Číslo karburátora je presne 2103-1107010-01.Problém je takýto:Motor po naštartovaní beží na sytič a otáčky kolísajú raz od 1000 do 1600 a raz od 1200 do 2000.Bez sytiča skape,kým nie je motor zohriatý na 80 stupňov.Keď neskapal bez sytiča,otáčky sa držaly na 500-600 a motor bežal pokojne.Na prvú komoru sa motor zadusí.Pri otvorení druhej komory sa postupne pozviecha a od tých 3-4000 otáčok sa vytáča normálne ďalej ale strašne strieľa z karburátora von.Proste jedna rana za druhou.Na prvú komoru to držím akurát šliapaním na pedál.Predstih ostal nepohnutý a pred tým so strieľaním z karbu problém nebol.Taktiež sa motor na voľnobeh strašne trasie.
Ako príčina toho dusenia na prvej komore typujem pripchatý kanálik alebo trysku.Alebo tiež podozrievam starý vzdušník,že si nejak s novou tryskou nesadli.Dnes som to už neskúmal nakoľko sa už stmievalo a po celodennom j****í s karburátorom sa mi to už nechcelo rozoberať.Do nastavenia zmesi som tiež už nešahal,lebo kvôli prítmiu a traseniu motora som ani nevidel na otvor v ktorom je šrubka.

Uff to je sloh.Dúfam,že postačuje na dostatočné popísanie situácie.
Tešiť sa dá aj z maličkostí, napríklad z výplaty...

Najlepšie je nič neriešiť, veď ono sa to už poserie aj samo..

Nealkoholické pivo je ako porno v rádiu...
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

ak to striela do karbu, bude vysoky predstih, alebo je povoleny prerusovac v rozdelovaci,alebo je rozdelovac KO.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Majo2103
Příspěvky: 555
Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
Bydliště: Ploské 79
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo2103 »

Mám možnosť si požičať stroboskop,tak to môžem zajtra premerať.Každopádne rozdeľovač skontrolujem.
Tešiť sa dá aj z maličkostí, napríklad z výplaty...

Najlepšie je nič neriešiť, veď ono sa to už poserie aj samo..

Nealkoholické pivo je ako porno v rádiu...
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

:wink:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Majo2103
Příspěvky: 555
Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
Bydliště: Ploské 79
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo2103 »

A ešte jeden dotaz.Aké je základné nastavenie tých dvoch šrubiek na nastavenie karbu?
Tešiť sa dá aj z maličkostí, napríklad z výplaty...

Najlepšie je nič neriešiť, veď ono sa to už poserie aj samo..

Nealkoholické pivo je ako porno v rádiu...
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9394
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

seš si jistý, že jsi nepřehodil kabely na svíčkách?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Majo2103
Příspěvky: 555
Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
Bydliště: Ploské 79
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo2103 »

Takže dnes som vymenil nove trysky aj vzdusnik za povodne,od oka trochu pridal na hladine,lebo sa mi to nejak nepozdavalo.Motor ide aj na prvu komoru,v pohode ide do otáčok akurat do istých otáčok akoby bežal len na tri valce(pripisujem to sviečkam?).A bez sytiča sa mu príliš nechce bežať na voľnobeh.Nastavovať som to neskúšal,keďže netuším,akú polohu šrubiek mám zvoliť na začiatok.Presnejšie len polohu dorazu škrtiacej klapky.Ale špekuloval som,že šrubku na bohatosť by som zatočil na maximum a povoli asi o jednu otáčku a doraz dotiahol tiež tak o jednu otáčku.Šlo by to?

Potom som sa vrhol na rozdeľovač.Skontroloval kladivko,primazal plsť a dal som dolu palec.A tu som zistil,že na tom regulatore chýba jedna pružinka.Zohnal som od kamarata druhu,ale je trochu iná ako druhá.V kľudovej polohe je dosť voľná oproti druhej pružinke.Strielanie sa eliminovalo,ale sem tam si ešte strelí.Cory mi povedal,že existuje viacero druhov pružiniek.Je viac možností.Buď zoženiem dve rovnaké pružinky,aj keď nebudú toho istého druhu ako tam boli predtým,alebo zoberem pružinku a podľa nej kúpim ešte jednu alebo zoženiem celý regulátor druhý.To jest že by som preložil aj závažička.

Vašátor:Rozďeľovača som sa ani nedotkol po celý čas,čo to bolo odstavené.A kably bolo prvé čo som kontroloval.

Inač auto už podstúpilo test.Motor ťahá nad moje očakávania,spotreba celkom slušná vzhľadom sa spôsob jazdy,akurát to menšie haprovanie pri rozbiehaní a neochota bežať na voľnobeh bez sytiča.So zavareným difom to auto dostalo nový rozmer :D
Tešiť sa dá aj z maličkostí, napríklad z výplaty...

Najlepšie je nič neriešiť, veď ono sa to už poserie aj samo..

Nealkoholické pivo je ako porno v rádiu...
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Pruzinky su rozlicne, podla toho aky priebeh odstredivej regulacie ma rozdelovac. Jedna pruzinka byva vzdy volna, pretoze v zavislosti na otackach sa napina najprv prva pruzinka a az od urcitych otacok sa zacne napinat druha. Tym je docielene spravne tvarovanie krivky odstredivej regulacie.
Roman
Uživatelský avatar
Majo2103
Příspěvky: 555
Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
Bydliště: Ploské 79
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo2103 »

Ale toto asi nie je celkom správne,keďže to furt sem tam strelí do karbu :?
Tešiť sa dá aj z maličkostí, napríklad z výplaty...

Najlepšie je nič neriešiť, veď ono sa to už poserie aj samo..

Nealkoholické pivo je ako porno v rádiu...
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Je rozdělovač s podtlakem nebo bez ? Jestli s tak je vadný uzemňovací pásek ložiska . A při pohnutí ložiska si to hodí jiskru kdy se tomu zachce . To by vysvětlilo střílení .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“