odlehceni setrvaku

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Martin-MTX
Příspěvky: 481
Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

odlehceni setrvaku

Příspěvek od Martin-MTX »

zdravim, vim ze uz to bylo vicekrat diskutovano, ale nejak sem nenasel odpoved na moji nasledujici otazku - mate nekdo zkusenoust s odlehcenim setrvaku ale jinak se (zatim bohuzel jen) seriovym motorem?

potrebuju na zavody po rovinkach poradne zive auto, slysel jsem jiz mnoho nazoru pro a proti, tak se ptam zda s tim nekdo nema zkusenosti jak se to bude chovat na zatim seriove patnactce?

cetl jsem ze setrvak ma 6,5 kg (to se mi sice zda malo ale asi to tak bude) kolik by jste mi doporucili odlehcit?

casem se urcite zamerim na hlavu a podobne..

diky
LADA 1600MTX Rallye Team
http://ladamtx.cz/
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Odlehčený setrvák Ti pomůže akorát při řazení směrem dolů páč jde motor lépe za plynem .Jinou výhodu to nemá . Následuje ovšem řada nevýhod. Volnoběh ...atd.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

Saša píše:Odlehčený setrvák Ti pomůže akorát při řazení směrem dolů páč jde motor lépe za plynem .Jinou výhodu to nemá .
pri zavodech rally myslim dost znatelna vyhoda ne?
majo ho ma kombiku. jezdi to a asi i dobre a uz nakou dobu. ja s tim mam najeto pres 600 km a pohoda. majo o cca kilo , ja o 200g vic
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Martin-MTX
Příspěvky: 481
Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin-MTX »

diky chlapi za konzultaci - mno ja sem prave premyslel aj o brutalnejsim odebrani - cca 2-3kg, co myslite, co to bude vyvadet? bojim se, abych to zas neprehnal, ale skutecne auto ktere bych z ladusky casem rad udelal chci opravdu jen a jen na zavody, na jezdenicko tu mam jednou krasnou prave koupenou lestenku
LADA 1600MTX Rallye Team
http://ladamtx.cz/
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10559
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Martin-R9 píše:... o brutalnejsim odebrani - cca 2-3kg, co myslite, co to bude vyvadet?
Minimálně nenaladíš volnoběžné otáčky.
Mmj - jaké máš zkušenosti a praxi s úpravami motoru? Protože úprava setrvačníku je jedna, nikoliv však jediná z celé řady úprav, aby byl motor schopen podat vyšší výkon. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Martin-MTX
Příspěvky: 481
Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin-MTX »

No jake mam zkusenosti? :-D

Ja jsem ted ve fazi, kde zkusenosti sbiram, myslim, ze se za takovou fazi nemusim stydet. Preci jen uz to, ze sem se radsi, nez neco nekde navrtam, zeptal pomoci tohoto fora znači to, ze bych rad u vseho znal teoreticky zaklad a ne bezhlave urezal vsechno na aute. V podminkach kde bydlim mam nekolik znamych - dle meho nazoru dobrych motorařů, ktery podle me vedi co delaji, takze o napr. nevyvazeni setrvaku se nebojim. vsechno je ale ve fazi experimentu - urcite bych rad v nejblizsi mozne dobe zmenil vacku, snizil hlavu, ale nejhorsi je ta teorie k tomu, proto se snazim dozvedet vsechno..

bohuzel je nekdy dost tezke urcit, koho poslechnout, proto mi pak nezbyde nez si na vec udelat vlastni nazor -> a udelat si to podle sebe. motory mam ted momentalne 2 takze kdyz neco pokazim, je to jen prace navic a zkusenost...


ono se rekne - vytunit motor - hlava vacka ventily svody vyfuk setrvak karburace zapalko - vsechno to sou zname veci, ale bohuzel kazda uzce souvisi s druhou a proto vim, ze kdyz tam bezhlave nahazim vsechno "sportovni" tak to pri nejmensim nebude "sladene" nebo budu mit mnohem mensi vykon, nez bych mohl mit pri spravnem vyberu, slozeni apod... toho vseho jsem si vedom..

bohuzel otazek typu "CHCI max vykon, jak na to?" je na foru spoustu, tudiz nepredpokladam, ze by se nekomu kdo tomu opravdu rozumi, coz je vas tu spousta, se mnou piplal...

V tydnu jedu za jednim znamym - prej delal v Metalexu zigulacky motory, trebas mi rekne nejake figle a nebo se dozvim, ze je vsechno jinak a budu mit v tom jeste vetsi gulas :-))
LADA 1600MTX Rallye Team
http://ladamtx.cz/
Uživatelský avatar
Wenca084
Příspěvky: 332
Registrován: sob zář 22, 2007 17:04
Bydliště: Mělník

Příspěvek od Wenca084 »

Za tím známím jedem spolu kamo... :twisted: ,, nenechám si takou vědomostní poznávačku jen tak utýct!!
Vaz 21061 r.v. 1986 Lada 1500S , Mechanik Lada 1600 MTX , Simson SR70
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“