Předstih:
Moderátor: Moderátoři
dej 5 a musíš to vyzkoušet do kopce.Pokud to bude slabší a nebude se tomu moc chtít tak pomalu přidej o stupeń
Pokud to můžu poradit udělej si rysku v nynější poloza na rozdělovač a pak na nově seštelovaný.vrátit to můžeš vždy a nemusíš mít strach že to už nepojede
Všem Žigulákům zdar a dík za kritiku
Pokud to můžu poradit udělej si rysku v nynější poloza na rozdělovač a pak na nově seštelovaný.vrátit to můžeš vždy a nemusíš mít strach že to už nepojede
Všem Žigulákům zdar a dík za kritiku
Marek píše:To, zda má rozdělovač podtlakovou regulaci či ne, nemá absolutně žádný vliv, proto nechápu onen dotaz, Majo - zrovna Ty???!!!
Marku, ja som totiz predpokladal, ze tonmi stroboskop nema a teda to bude nastavovat na vypnutom motore na iskru. A teda 3-5 stupnov pri rozdelovaci s podtlakom, respektive 5-7 stupnov pri rozdelovaci bez podtlaku. Spravne?tonmi píše:Ale já mám na to stroboskop.
Som nevedel, jak je tu uz kazdy vybaveny
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
Majo a k tomu rozdilu v nastaveni jsi jak prisel? Vzdyt podtlak, pokud je vyuzivan, pusobi jenom v extremu, t.j. v tahu pod plynem. W.Majo píše:Marku, ja som totiz predpokladal, ze tonmi stroboskop nema a teda to bude nastavovat na vypnutom motore na iskru. A teda 3-5 stupnov pri rozdelovaci s podtlakom, respektive 5-7 stupnov pri rozdelovaci bez podtlaku. Spravne?
Som nevedel, jak je tu uz kazdy vybaveny
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10559
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Jde o stroboskop kterým se ladí motor,teda předstih při nastartovaném autě a když přidáš plyn tak ti podtlaková regulace mění stupeń předstihu
To vše kontroluješ tímto způsobem jestli je to tak jak to má bejt
Svíčka na bohatost je svíčka, která je uprostřed díravá ucpaná tlustým sklem a hledíš do válce jak to hoří
podle toho ubereš nebo přidáš bohatost aby byla akorát a nebralo to tolik a zase , no chápeš né
Obojí je vyrobeno v CCCP
To vše kontroluješ tímto způsobem jestli je to tak jak to má bejt
Svíčka na bohatost je svíčka, která je uprostřed díravá ucpaná tlustým sklem a hledíš do válce jak to hoří
podle toho ubereš nebo přidáš bohatost aby byla akorát a nebralo to tolik a zase , no chápeš né
Obojí je vyrobeno v CCCP
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10559
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Já vím, o co se jedná v případě "průhledné" svíčky i stroboskopu.
Mě šlo čistě o dopravu inkriminovaného nářadí mezi Vyškov - Brno.
To Mira151: Jo a jen tak mimochodem: ve středu jdeme ve Vyškově s Dusinem na pivko do Sportbaru na Hybešce. L.
Mě šlo čistě o dopravu inkriminovaného nářadí mezi Vyškov - Brno.
To Mira151: Jo a jen tak mimochodem: ve středu jdeme ve Vyškově s Dusinem na pivko do Sportbaru na Hybešce. L.
Naposledy upravil(a) Luděk Musil dne úte zář 13, 2005 08:41, celkem upraveno 1 x.
Stroboskop
je přístroj pro kontrolu a nastavení spalovacích motorů na optimální parametry v tzv. dynamickém režimu, neboli za chodu motoru. Pro odevzdání maximálního výkonu při vysoké účinnosti spalovacího motoru je velmi důležité zapálit směs paliva přesně v daný okamžik. Nastavujeme takzvaný předstih. Dojde- li k pozdnímu zapálení, až za horní úvratí, tlak výbuchu se nevyužije pro přenos na píst. Tlak odezní do výfukového potrubí přes již otvírající se výfukové ventily které, trpí, pokud směs ještě hoří. Pokud nastane opačný stav, kdy je směs zapálena předčasně, tlak výbuchu tlačí píst proti směru jeho práce. Oba tyto stavy mají podstatný vliv na spotřebu, výkon a opotřebení motoru. U benzinového zážehového motoru bereme informaci o zapálení směsi zpravidla z kabelu od svíčky 1. válce.
je přístroj pro kontrolu a nastavení spalovacích motorů na optimální parametry v tzv. dynamickém režimu, neboli za chodu motoru. Pro odevzdání maximálního výkonu při vysoké účinnosti spalovacího motoru je velmi důležité zapálit směs paliva přesně v daný okamžik. Nastavujeme takzvaný předstih. Dojde- li k pozdnímu zapálení, až za horní úvratí, tlak výbuchu se nevyužije pro přenos na píst. Tlak odezní do výfukového potrubí přes již otvírající se výfukové ventily které, trpí, pokud směs ještě hoří. Pokud nastane opačný stav, kdy je směs zapálena předčasně, tlak výbuchu tlačí píst proti směru jeho práce. Oba tyto stavy mají podstatný vliv na spotřebu, výkon a opotřebení motoru. U benzinového zážehového motoru bereme informaci o zapálení směsi zpravidla z kabelu od svíčky 1. válce.