
Řekl bych, že to už je nepodstatný detail, beztak se hodně času jede na výběh, ale že jde spíše o rozjezdy a tam je rozhodně lepší tyristor, než drahou energii zbytečně vypalovat v odporech a jako přídavek ke globálnímu oteplování chrlit v obrovských množstvích ve formě tepla nazmar do pryč...
Však ona se ta výbava zase vrátí v uspořených prostředcích za energii. Je to velké, složité, ale účinné.

80 let stará konstrukce stejnosměrného motoru souvisí s tím, že na lokomotivách řady 163,263,363 je konstruktéři Škodovky dotáhli na světovou špičku!
- - - - - - - - - - - - - -
Michal P.: To by se zamyslet měli, ale nesmí se taky zapomínat, že spousta lidí dobrovolně pracuje i mnoho let po tom, co mají nárok na důchod. Navíc asi taky záleží na jednotlivcích. Můj děda se dokáže ohnout i v 84 letech, do sedaček nepadá a vstává jako skaut. Babička je skoro o 10 let mladší a do sedačky zásadně padá... Já jsem z tohoto důchodcovského tria zaručeně nejmladší, v důchodu sice ještě zdaleka nejsem a nejen, že mám problémy se ohnout pro desetikorunu, nejen, že vstávám ze židle pomalu 2 dny, ale místo obvyklého sedání žuchnu jako pařez, až to zapraští v podlaze...

