Malda píše:Joooo, to je presne vono, proc bych si to dal do autaAtex píše:ted sem se na netu dival jake se daji sehnat klaksony a tohle je proste mazeeeeeec!!!
http://www.youtube.com/watch?v=rmHHJz8KDds
Ach jo...
Moderátor: Moderátoři
Malda píše:Joooo, to je presne vono, proc bych si to dal do autaAtex píše:ted sem se na netu dival jake se daji sehnat klaksony a tohle je proste mazeeeeeec!!!
http://www.youtube.com/watch?v=rmHHJz8KDds
to uz sem takova lopata ze ani pocitat neumim?Petanek2101 píše:tak to nevim jak si počital ale me to vychazí ta sada kolem deseti tisic ta levnejsi kolem 8mi co jsou v tom odkazuAtex píše:uz sem se na to dival minuly tyden.. ta sada (trumpety, kompresor, hadice, kabelaz, vypinace) vyjde na necelych 57 000 kc...
Ono to přece jen má svoji logiku – tedy u „stříkaček“ . Jinak bys musel tahat dozadu trubku od podtlaku v sacím potrubí a vyšlo by to nastejno – možná by to hůře fungovalo (benzin je na rozdíl od vzduchu nestlačitelný). Redukční ventil řídící tlak benzinu ve sběrném potrubí vstřikovacích ventilů (vv) je ovládán mimo jiné podtlakem v sacím potrubí a celý tento systém se chová jako akcelerační pumpička v karburátoru . Při prudkém sešlápnutí akcelerátoru dojde k poklesu tlaku v sacím potrubí (to je samozřejmě známo) a redukční ventil na to zareaguje stoupnutím tlaku benzinu před vv . Tím se obohatí směs pro motor po dobu než na to zareaguje řídící jednotka prostřednictvím Lambda sondy (nebo než opět stoupne podtlak v sacím potrubí).Atex píše:...dodnes nechapu proc se ty hadice tahaji dopredu...