Problém s ventilací/topením
Moderátor: Moderátoři
Problém s ventilací/topením
Zdravím všechny přízbnivce vozů Lada. Na svém voze Lada 112 jsem odhalil další závadu, a to, že při dešti zateče voda přes otvor sloužící k nasávání čerstvého vzduchu do ventilační/topné soustavy dovnitř, kde pak poměrně dlouho zůstává a nejhorší na tom je, že to prudce snižuje její účinnost a množství vzduchu dodávaného ventilátorem. Má někdo z vás podobnou zkušenost, nemohli byste mi poradit, jak se tohoto zbavit? Za odpovědi předem děkuji.
Ahoj,Vaz2112 píše:A nemohl bys mi poradit jak se k ní nejlépe dostat?joles píše:Len tak od boku. Nemáš ucpatý odtok z priestora pod mriežkami? (taká rúrka, čo vodu odvádza pod auto)
dostává se k tomu celkem špatně (já mám rok výroby 2004 s pylovým filtrem): sundají se ramena stěračů, pak se odšroubuje ten velký černý plastový kryt, který je pod čelním sklem, opatrně se nadzvedne, odpojí se hadičky ostřikovačů a sundá se, pak již se k té nasávací oblasti dá dostat. Ale pokud máš již auto s pylovým filtrem, tak ten právě při dešti navlhne a pokud je již hodně špinavý, tak se výrazně sníží průchod vzduchu a tím ofukování, takže další možnost je výměna filtru.
Já teď řeším, že se občas větrák nerozběhne, pak najednou zničeho nic začne běžet, předpokládám, že se jedná buď o mechanické drhnutí (což by stačilo promazat - takto se mi zasekávaly stěrače a po důkladném promazání celého toho šíleného mechanizmu je zatím klid) či nějaký zkorodovaný kontakt u toho elektromotoru (takto mi blbl centrál), zatím jsem se ale nedostal k tomu to zkoumat - nemám garáž a na ulici mě moc nebaví cokoli složitějšího rozebírat.
J.
Tak už to mám. Nebyla to zase taká hrůza, jak jsem čekal (to rozebrání a složení), což se ovšem nedá říct o stavu znečištění filtru (který bývalý majitel tohoto vozu snad za celé 4 roky, po které vůz vlastnil, snad nikdy nečistil. No hrůza.).JakubN píše:Ahoj,Vaz2112 píše:A nemohl bys mi poradit jak se k ní nejlépe dostat?joles píše:Len tak od boku. Nemáš ucpatý odtok z priestora pod mriežkami? (taká rúrka, čo vodu odvádza pod auto)
dostává se k tomu celkem špatně (já mám rok výroby 2004 s pylovým filtrem): sundají se ramena stěračů, pak se odšroubuje ten velký černý plastový kryt, který je pod čelním sklem, opatrně se nadzvedne, odpojí se hadičky ostřikovačů a sundá se, pak již se k té nasávací oblasti dá dostat. Ale pokud máš již auto s pylovým filtrem, tak ten právě při dešti navlhne a pokud je již hodně špinavý, tak se výrazně sníží průchod vzduchu a tím ofukování, takže další možnost je výměna filtru.
Já teď řeším, že se občas větrák nerozběhne, pak najednou zničeho nic začne běžet, předpokládám, že se jedná buď o mechanické drhnutí (což by stačilo promazat - takto se mi zasekávaly stěrače a po důkladném promazání celého toho šíleného mechanizmu je zatím klid) či nějaký zkorodovaný kontakt u toho elektromotoru (takto mi blbl centrál), zatím jsem se ale nedostal k tomu to zkoumat - nemám garáž a na ulici mě moc nebaví cokoli složitějšího rozebírat.
J.
A já už to vím , záleží jakej máš typ topení a jsu tedy různý možnosti, buď s vnitřní cirkulací a tam filtr nejde, nebo máš novejší bez cirkulace kam filtr taky nejde a nebo máš ještě novější typ bez cirkulace ale s filtrem. Na plastu pod oknem nezáleží.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
No ten filtr byl až od nějakýho roku 2004, nebo se pletu?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Chtěl jsem napsat tento příspěvek do poruch,ale to tema je zamčené.Tak to napíšu sem.Opět mi vyvstal problém s regulací teploty topení.Tzn., že ať nastavím vevnitř jakoukoliv teplotu na středovém panelu,tak ta potvora topí na plný kotel.Tento problém jsem už měl,na Mělníku mi vyměnili celou tu krabičku ve středovém panelu,ale někdy to fungovalo a někdy to topilo na plno.Dávat znovu za ten bazmeg 2000 se mi opradu nechce,zvlášť,když to bude fungovat zas jen chvilku.Ptám se tedy,zda někdo ví,na jakém principu ta regulace vnitřní teploty funguje.
Tímto se obracím také na Plavce,zda to jemu na Hradní střele fungovalo bez problémů a pokud ano,tak se "nabízím" jako odběratel tohoto dílu.
Tímto se obracím také na Plavce,zda to jemu na Hradní střele fungovalo bez problémů a pokud ano,tak se "nabízím" jako odběratel tohoto dílu.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
radek mb píše:Dávat znovu za ten bazmeg 2000 se mi opradu nechce,zvlášť,když to bude fungovat zas jen chvilku.
Ano , plavec bere na vědomí.Fungovalo to bez problému, ale už si tento díl zamluvil CORY, leda že byste si o něj střihnuli anebo ho rozkrojím vejpůl a každej dostane půlku. V případě že by jej pan CORY na sraze neodebral, je Tvůj, na nějaký ceně se dohodnem.radek mb píše:Tímto se obracím také na Plavce,zda to jemu na Hradní střele fungovalo bez problémů a pokud ano,tak se "nabízím" jako odběratel tohoto dílu.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Něco tu psal kdysi jiri http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... %2A#102633radek mb píše:Ptám se tedy,zda někdo ví,na jakém principu ta regulace vnitřní teploty funguje.
Dodge Avenger 2.0 VVT