No ale zase si měl novou řadu favorita mezi novořaďákama kupodivu podle všeho letí spíš karburátoryMichal Pokorný píše:No, novou řadu Lady jsem sice neměl, ale i tak jim to spolu slušelo
prodat ... neprodat ... (to be or not to be :-) )
Moderátor: Moderátoři
- Přílohy
-
- Taky přidám jednu fotku :)
- IMG_4153-r.jpg (48.9 KiB) Zobrazeno 3020 x
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Ale to je karburátor. On je to takový mezityp, už má černý interiér, 100 mm rozteč na kolech ale je to ještě karburátor ( r.v. 1993) , je to totiž otcův vůz. Použil jsem tuto fotku, protože můj favorit vypadal úplně stejně. Také byl r.v. 1993, ale o pár měsíců mladší a už to byla stříkačka. Na pohled se liší pouze v tom, že otec má původní plecháče a já měl 14" elektrony, otec má LTH-01-26 a já měl LTH 53-97zelvotron píše:No ale zase si měl novou řadu favorita mezi novořaďákama kupodivu podle všeho letí spíš karburátoryMichal Pokorný píše:No, novou řadu Lady jsem sice neměl, ale i tak jim to spolu slušelo
Co nevíš že bylo? Ty 14tky kola? Na favorit srazu bylo jen pár aut co měli origo 13ky plecháče Jinak ta fotka od Tebe to je ségry fáčko před opravou?zelvotron píše:To sou věci, to ani nevim, že něco takovýho bylo
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Favorit brzdí stejně asi jako 2110. Přední světla jsou opravdu pěkný, zadní taky. Teď s nima ale potřebuju jezdit
Je strašnej křáp, v porovnání s 2110 žere strašně moc benzínu, tenhle žere i vodu a začala svítit kontrolka oleje, tak jsem ho dolil a svítí stále. A taky to moc nejede. Zlatá Lada.
Je strašnej křáp, v porovnání s 2110 žere strašně moc benzínu, tenhle žere i vodu a začala svítit kontrolka oleje, tak jsem ho dolil a svítí stále. A taky to moc nejede. Zlatá Lada.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Souhlas. Mám fávo 92 a ladu 2001 a je to znát.Fe fáčku mi přijde větší randál, když se jede a má to jen 43kw, ale hlavní pro mě je, že plní funkci náhradního a nouzovýho povozu. Tavri, ty ho máš taky jako nouzovku?Raduz píše:NO TO MI POVIDEJ, když jsem přesedl tak jsem byl v Jiříkově vydění!!!tavri píše:A taky to moc nejede. Zlatá Lada.
On tam je také trochu česový posun. Favo94 a LADA 02.
Ale LADA je LADA.
Záleží co bereš jako moc velkou spotřebu, já jezdil v zimě za 12l plynu a níž jsem šel jen výjmečně.A v létě lehce kolem 10l plynu.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Dotaz na pana Tavriho: Necítíte se poněkud nesvůj při řízení favorita?, přeci jen jak je níž a ta šaltrpáka je delší, jakoby přímo vražená řidičovi na obdiv. pro mě přesedlání mezi 111kou a fáčkem je docela zážitek.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Pakliže obě plečky plejí a brázdí naše silnice bez potíží, tak je to z dlouhodobého hlediska uspokojující a na komfort netřeba hledět,že?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Klidně to fávo dám celý zadarmo (bez kol a baterky), když mi dáte potvrzení o ekolikvidaci, aby to šlo odhlásit. Nebo cca 1500 Kč a papír si zařídím.
Jinak to půjde celý do ekolikvidace, prý to berou zadarmo, když je auto komplet.
Ale vše až v říjnu, po skončení STK a pojištění.
Jezdí se s tím divně A olej už nesvítí, závada v konektoru u čidla, stačilo otřít hadrem...
Jinak to půjde celý do ekolikvidace, prý to berou zadarmo, když je auto komplet.
Ale vše až v říjnu, po skončení STK a pojištění.
Jezdí se s tím divně A olej už nesvítí, závada v konektoru u čidla, stačilo otřít hadrem...
Dodge Avenger 2.0 VVT
... a to je přesně to co nemám. Rozhodil jsem sítě a je zamluvený k pokojnému zbavení se toho.Jelen píše:ale musej tam bejt nějaký strašný kola, aby to samo odjelo(a asi i poslední den STK) a nějaká dead baterka na nastartování.
Moc to nejede a nevím proč. Motor má vcelku pravidelný chod a favoriťácký zvuk, ale připadne mi, že výkon má jako Š100. Také není zapojen el. modul zapalování. Je tam jen cívka a na ní jakýsi bastl. Mám zkusit vyměnit zap. kabely? Svíčky 21 mm tam asi nenarvu?
Dodge Avenger 2.0 VVT