Elektrické stahování oken
Moderátor: Moderátoři
hotovo, opraveno
Tak už je stahování okýnek po půl roce zase funkční. Dozadu sem místo toho motorku se sežveknutym kolečkem dal motorek od Čahouna (dík ), ve kterym sem vyměnil celou destičku s uhlíkama z toho mýho motorku rozbitýho. Musel sem to trošku nabastlit, radši to nebudu moc popisovat, trochu se za to stydim jak sem tam do toho druhýho motorku namlátil jinou destičku s uhlíkama , ale co, funguje to, jen to má trochu divnej zvuk, tak se uvidí jak dlouho to vydrží . Původně sem měl v plánu vyměnit jen ozubený kola, ale zjistil sem že sou jiný . Ukázalo se totiž že ten Čahounův motorek je eště jinej než ten můj plastovej. Nechápu jak výrobce kterýmu trvá 10 let než připraví novej model do výroby může použít na autech stejnýho roku výroby tři různý typy motorků na stahování. Eště zajímavej poznatek: myslim že ty motorky by měli bejt záměnný nejen přední a zadní, ale i pravý a levý (tj. že jeden motorek se dá použít na jakýkoliv okýnko).
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Tak už mám stahování opravené, nebylo to tak hrozný měl jsem to za 1,5 hod hotový. Byla zarezlá kotva v dolním ložisku, bylo to jako kdyby to leželo v rybníce. Asi by to chtělo vyvrtat dírku na odtok vody v tom spodním pouzdře, funguje to jako kalíšek. Taky jsem nepochopil tu černou folii pod čalouněním dveří, byla tam vložená už o výroby pomuchlaná a i kdyby byla natažená nezakrývala by všechny otvory dveří, tak jako je to u jiných aut, už jsem ji tam nedal, ale nevím jestli jsem udělal dobře.
For Honzat a Tavri – částečný souhlas – ale - kdyby ty folie byly uchyceny tak ,aby skutečně zabraňovaly zatékání vody do mechanizmů stahování oken a centrálu ,pak určitě nejsou zbytečné . Je to však o svědomitosti montáže karosářských dílů v Togliati . Na mé 2112 se u pravých předních dveří folie dostala pod kladku lanka a s oknem nešlo pohybovat . Odstraněno v rámci záruky – vytrháním a zahozením plachetek – přístup servisu stejný nebo horší než u výrobce . U levých předních dveří ,které jsem musel rozdělat ,poněvadž vypadl motorek centrálu ( byl jen nastrčený do montážních otvorů a matky i s podložkami pohozeny dole ve dveřích ) ,visely plachetky za jeden roh , zbytek zmuchlán ve dveřích . U obou zadních dveří byly volně pohozeny v jejich dolní části . Sluneční clony–levá napravo a naopak , plynové vzpěry zad.dveří namontovány obráceně , drnčící výfuk , uvolněné „zemnící“ svorky , „padající“zpětné zrcátko ,rozpárané sedadlo .
Takže – jako ve Škodovce před 20-40 lety . Normy tvrdé ,kontrola žádná , v karosárnách „potrestaní“ , „pětiletka“ splněna za 3 roky = automobil DO-DO . Naštěstí mi zatím nic neodpadává z brzd , podvozku a hnacího agregátu . Ale vše si raději kontroluji .
Takže – jako ve Škodovce před 20-40 lety . Normy tvrdé ,kontrola žádná , v karosárnách „potrestaní“ , „pětiletka“ splněna za 3 roky = automobil DO-DO . Naštěstí mi zatím nic neodpadává z brzd , podvozku a hnacího agregátu . Ale vše si raději kontroluji .
Koukám že tento výraz se tu docela ujal, nestálo by za to,dát jej do slovníku?Petr HC píše:automobil DO-DO
DOdělej DOma.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch