...ale notaak nehazej flintu do zitaSid píše:Ja už na to nemám nervy.
II prírastok v zbierke Sida a Doktora
Moderátor: Moderátoři
- George DeLorean
- Příspěvky: 439
- Registrován: stř lis 22, 2006 19:50
- Bydliště: Praha
No ked som zle dotiahol hlavu tiez to dymilo na bielo az z vyfuku tiekla voda. Tak sa zobrala 1,5m trubka a dotahovalo sa . Golovka nevydrzala a potom ani trhak. Ale potom bol uz klud.
Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG
Ale no tak. Take sme nemali a odhadometrikym momentovym klucom (metrova trubka) tahom priblizne 13KG nepomohlo. Tak muselo ist asi 250Nm a nie predpisovych 129.
Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG
Hej, hej kludnite sa s tým ot Stačí si prečítať prvé stránky keď bolo ešte Majove . P.S: Tá hnilá 2103 je stokrát lepšia
P.S: Ja nehádžem flintu do žita, ale už ma nebaví vrážať prachy a námahu do črepu z ktorého nakoniec nič lepšie není. Za tesnenia a chlad. kvapalinu sme vyvalili 300 a nakoniec to ešte bude zbytočné. A ešte niečo vám poviem: Rátali sme, koľko by stálo dať to do ako- tak poriadneho stavu a vyšlo by to minimálne 30 tisíc. A kto vyhodí toľké prachy za neistý výsledok, lebo sa zistí, že ešte toto a ešte tamto a bude to nakoniec XXX tisíc. A verte , že to dobre vyzerá na fotke. To najhoršie je zospodu. A podlaha to nieje
P.S: Ja nehádžem flintu do žita, ale už ma nebaví vrážať prachy a námahu do črepu z ktorého nakoniec nič lepšie není. Za tesnenia a chlad. kvapalinu sme vyvalili 300 a nakoniec to ešte bude zbytočné. A ešte niečo vám poviem: Rátali sme, koľko by stálo dať to do ako- tak poriadneho stavu a vyšlo by to minimálne 30 tisíc. A kto vyhodí toľké prachy za neistý výsledok, lebo sa zistí, že ešte toto a ešte tamto a bude to nakoniec XXX tisíc. A verte , že to dobre vyzerá na fotke. To najhoršie je zospodu. A podlaha to nieje
Takže dnes sa skúmalo ďalej. Stále sa z výfuku valí kúdol dymu sivej až čiernej farby, ktorý strašne smrdí benzínom, takže asi karburátor. Pri voľnobehu je dym biely._ pravdepodobne už olej nežere. ďaľšia závada je, že plyn stlačený na podlahu a otáčky až o chvíľu pomaly stúpnu hore. Spravíme to, čo chceme už dávno: karburátor pôjde rozobrať , pretesniť a nastaviť. Nastaveniu sa nevyhne ani zapaľovanie. Zvláštne mi je, že sviečky boli po 10 minútach chodu zasrané. Ak vie niekto niečo poradiť, raďte. Prikladám zopár foto z minulých opráv:
Skontroluj palec v rozdelovaci Ten pripravil mojho znameho o 10 000 sk v servisoch (vid tema "zahadna samara"). Takisto z vyfuku biely az cierny dym. Jednoznacne skontroluj komplet zapalovanie.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Ach jaj. chudák Nikola. Je mi toho auta veľmi ľúto. Máme ju síce len od januára, ale zato sme s ňou zažili veľa pekných chvíľ a jázd, šľapala ako diabol, dokonca nám aj zarobila to, za čo sme ju kúpili. Ale nič pekné netrvá dlho. Už od začiatku blbla spojka, čo sa podarilo odstrániť, aj motor sa rozbehal bez opráv. Aj sme uvažovali o motore 1500 alebo 1600, ale 1200 nás vytiahol do kopcov kde sme to ani nečakali. A teraz niejako stráca sily. Síce sa ho snažíme zotaviť, ale nikto nevie, či už nebudú v prdeli krúžky a tie vymeniť je nad naše možnosti. Ajkeď by sa mu sily vrátili, motor nieje všetko. Karoséria je dotlčená a strašne hnilá. Skoro sa stane, že na ľavej strane na veži sa odtrhne rameno, alebo prerazí dnu pružina. Ladátor bol proti tomuto prechádzka ružovým sadom. Motorový priestor samá diera. Už aj donútra tečie pomedzi blatník a torpédo a potom hnilou sekerou pri nohách dnu. Pod kobercami chýbajú vyteplenia a preto je koberec padnutý nižšie a pretrhava sa cez šróby a vyťahuje popod hliníkovú lištu. Nieje na to garáž a niesú na to prachy a ešte aj pre 1500vku musíme do zimy prenajať alebo kúpiť druhú garáž,
Aj som chcel, aby si to prišli zobrať arabi zo Slavkova u Brna, ale viem, že by mi ten krám začal strašne chýbať, mám ju hrozne rád.
Prečo je život taký krutý.
Aj som chcel, aby si to prišli zobrať arabi zo Slavkova u Brna, ale viem, že by mi ten krám začal strašne chýbať, mám ju hrozne rád.
Prečo je život taký krutý.
Karburátor sme dnes rozobrali a pretesnili. Boli v ňom dve závady:
1. jeden vzdušník zapchatý bordelom.
2. hladina v plavákovej komore nebola nastavená 8mm ako má byť, ale omnoho viacej.
Konečne sme objavili niečo, čo je zlé. Aspoň ňáky pokrok.
Zložiť to zatiaľ ešte nejde, lebo jeden šťift z hlavy sa vytiahol, čo neviem ako je možné, robil to Doktor a ani závit narezať nepomohlo, tak čakáme, pokiaľ Hermosal nezaschne. Dúfam, že to bude držať, lebo bez neho to netesní a olej sa sere von.
1. jeden vzdušník zapchatý bordelom.
2. hladina v plavákovej komore nebola nastavená 8mm ako má byť, ale omnoho viacej.
Konečne sme objavili niečo, čo je zlé. Aspoň ňáky pokrok.
Zložiť to zatiaľ ešte nejde, lebo jeden šťift z hlavy sa vytiahol, čo neviem ako je možné, robil to Doktor a ani závit narezať nepomohlo, tak čakáme, pokiaľ Hermosal nezaschne. Dúfam, že to bude držať, lebo bez neho to netesní a olej sa sere von.
Ak ide aspoň trochu prevodovka povytiahnuť, treba vopchať medzi nu a motor kus hrubého plechu tam kde idu obidve spodne šruby do bloku a šruby zaskrutkovať zo strany bloku a len doťahovať a ono ju to nakoniec vytlačí netreba nič rozbíjaťSid píše:Dnes sa to už pdarilo. Ako som písal, šróby sa dali povoliť rukou, takže vlhosť šla dnu ako nič.
Bol zahrdzavený ten tisíchran a kovové časti spojky boli od laku, takže to asi tiež dopomohlo. Vymenili sme aj zadný simering na motore, lebo tade tiekol. S páčením nám pomáhal aj Doktorov otec, čo sa v ladách hodne vyzná. Najprv skúšali odtrhnúť prevodovku autolanom zapnutý za audi, ale roztrhlo sa.Páčili sme 1,5 metrovými pajsrami a nič. Tak sme rozbili kladivom zvon, povolili šróby, riadne zapáčili a letela von aj so spojkou. Huráááá. Nakoniec sme zistil, že lamely sú ešte v dobrom stave, takže vlastne nanič. Ale sme radi, že sme takúto patáliu zistili a odstránili u doktora a nerobili to u Dušana, príp. v poli,lebo tam by sme mohli ísť do...
Takže motor už nabehol Po výmene indučky, sviečok, palca v rozdeľovači. Palivové čerpadlo sa opravám tiež nevyhlo. Dostalo nový spodok, membránu, tesnenia pod prírubu a blok. Motor bežal na cca 2000 ot voľnobehu a pridaním plynu ho dusilo.
Bolo to tým, že šrób na nastavovanie prívery vzduchu je takmer na maximum zatiahnutý. Pred tým, ako sme šahali do karburátora to išlo na voľnobežné otáčky. Zdvih plaváka bol nastavený asi 1,6 mm namiesto 0,8. Keď budeme mať zas možnosť požičania batérie, nastavíme , čo treba. Inak v otázke vzhľadu prebehli tiež drobné úpravy.
Bolo to tým, že šrób na nastavovanie prívery vzduchu je takmer na maximum zatiahnutý. Pred tým, ako sme šahali do karburátora to išlo na voľnobežné otáčky. Zdvih plaváka bol nastavený asi 1,6 mm namiesto 0,8. Keď budeme mať zas možnosť požičania batérie, nastavíme , čo treba. Inak v otázke vzhľadu prebehli tiež drobné úpravy.