Vibrace při jízdě 2112
Moderátor: Moderátoři
Vibrace při jízdě 2112
Dobrý den, zdravím všechny příznivce vozů z Togliatti. Nedávno jsem si pořídil Ladu 112 r.v. 2004, naj. cca 45tkm. Jeden z problémů tohoto vozu je, že při jízdě rychlostmi cca 110 až 130 km/h trpí vibracemi především při sundání nohy z akcelerátoru, ale při 160 km/h a vyšší je vše kupodivu naprosto bez vibrací. Je toto normální? Za odpověď předem děkuji. A ještě bych měl další dotaz (za jehož položení se tak trochu stydím), a to jak otevřít víčko nádrže (P.S. zatím jsem nemusel tankovat benzín, protože to má LPG).
Ahoj , měl jsem 111 a bylo to normální.. mě vibroval volant oko1110-120 al ev celku to nevadilo jsdil jsem těch 160:-)
nepomohlo vyvážení gum , nepomohloy jiný gumy ( pireliiú , po výměně koutoučů to samé ..prostě vlastnoat auta..
vičko se odemkne a vyšroubuje... a protože to ruský víčko je hmm no taový prostě ruský tak sice občas jdd e odemknout ale nejde s nim otočit..pmůže kladivo, mazlik prostě brutální síla . Pak jsem tam měl nezamykací víčko snad ze subrau a klíídkek.. ja měl taky lpg a tim že s s vickem nehybalo tak pak s nim nešlo hnout vubec...
nepomohlo vyvážení gum , nepomohloy jiný gumy ( pireliiú , po výměně koutoučů to samé ..prostě vlastnoat auta..
vičko se odemkne a vyšroubuje... a protože to ruský víčko je hmm no taový prostě ruský tak sice občas jdd e odemknout ale nejde s nim otočit..pmůže kladivo, mazlik prostě brutální síla . Pak jsem tam měl nezamykací víčko snad ze subrau a klíídkek.. ja měl taky lpg a tim že s s vickem nehybalo tak pak s nim nešlo hnout vubec...
problem je ze Rusi to nedomysleli. Je tam vnutri plastovy kolik, ktory ma zapadnut do plastovej dierky a to tak aby pri "zamknuti" vyliezol von a pretacal sa a pri "odomknuti" posobil podobne ako momentovy kluc aby sa to nedalo dotiahnut na krev. Ale tym ze je to cele z plastu sa ten kolik po par preskoceniach tak dodrbe ze to nejde vobec otvorit. Ja som to cele musel vylomit, rozobral som to a cele prerobil. Ovsem jednoduhsie to je vylomit, zahodit a zohnat druhe vicko - nezamykatelne...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Nezamykatelné víčko mám taky.Takže můžu potvrdit, že je to bez starostí, jen se někdy bojím, jestli mi někdo nevytáhne benzín.Jde to trochu ztuha, když se to povoluje ale to nevadí, alespoň se za jízdy samo neodšroubuje.Jinak ani už nevím jak se tam ten benzín vlastně čepuje, jak taky jezdím na lpg, tak toho benzínu tam moc nepadne, je to jednou za čas.
A vibrace by mohly taky dělat špatně vyvážený nebo nerovný kola.Zkus dát jiný kola, nebo zajet do pneuservisu a vyvážit.
A vibrace by mohly taky dělat špatně vyvážený nebo nerovný kola.Zkus dát jiný kola, nebo zajet do pneuservisu a vyvážit.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
tak při takový rychlosti jestli jen vibroval volant, tak je to slušnýJiri píše:1110
Jinak mě to začlo taky poslední dobou mezi 100-110, tak tou rychlostí nejezdim
Víčko nádrže mám ze škodovky, asi z felície, to ruský je ale takový hezčí a hlavně má výhodu, že má malej klíček
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
A mě zase bouchá výfuk při couvání.Tak se snažím jezdit jenom dopředu.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Já osobně se neobává toho, že by mi někdo cucnul benzin, ba právě naopak, aby mi tam nenalel nějakou sračku, která by odpravila motor či jeho příslušenství. No jo bydlet na sídlišti je docela "o hubu"!!!!!!!!!!plavec píše:Nezamykatelné víčko mám taky.Takže můžu potvrdit, že je to bez starostí, jen se někdy bojím, jestli mi někdo nevytáhne benzín.Jde to trochu ztuha, když se to povoluje ale to nevadí, alespoň se za jízdy samo neodšroubuje.Jinak ani už nevím jak se tam ten benzín vlastně čepuje, jak taky jezdím na lpg, tak toho benzínu tam moc nepadne, je to jednou za čas.
A vibrace by mohly taky dělat špatně vyvážený nebo nerovný kola.Zkus dát jiný kola, nebo zajet do pneuservisu a vyvážit.
P. S. technický stavem by ty vibrace neměly být způsobeny, protože před dvěma měsíci auto bylo ve značkovém servisu na pravidelné kontrole.
Víčko mám české zamykací-bylo tam původně-je to stejný systém jako na š 120, tzn. špatný. Mám pocit, že české víčka mívaly i krabice, protože původní ruský nebyly zamykací. Jinak auto mi vibruje asi ve 130, ale to je asi ve výfukové soustavě-reklamace neuznána. Je to docela nepříjemný na dálnici, protože musím jet buď rychleji nebo pomaleji. Volant taky vibruje asi ve 100, ale po opětovném vyvážení se to zlepšilo, tak už to nevnímám, protože stejně se do volantu přenášejí divné rázy apod., něco jako kdyby auto mělo vůle po 200 000 km, ale v servisu na žádné vůle nepřišli.(jde o to jestli hledali)
honzat píše: Jinak auto mi vibruje asi ve 130, ale to je asi ve výfukové soustavě-reklamace neuznána.... ..... jako kdyby auto mělo vůle po 200 000 km, ale v servisu na žádné vůle nepřišli.(jde o to jestli hledali)
Honzo ,vezmu to "odzadu" - pokud jsi měl takové štěstí na servis jako já . tak v záruce určitě nic nehledali - to si "sušili" až jim to budeš muset platit . A k těm vibracím od výfuku - snad Ti pomůže citát z mého posledního dopisu vedení AutoLada : " Z méně závažných závad v záruční době bych mohl jmenovat zaseknutí el. stahovačky pravého zadního okna , které bylo v servisu PC vyřešeno vytrháním a zahozením plachetek ve dveřích ,
sloužících ke stékání vody okolo mechanizmu stahovačky a centrálu . Drnčící výfuk při 3500 ot./min. na kterém v servisu nic nezjistili (ani se neobtěžovali zvednout si vůz na hever) jsem musel doma opravit zamačknutím okrajů krycího plechu katalyzátoru karosářskými kleštěmi (cca 5 min. práce i s vlezením pod vůz a ven) . „Padající“ levé zpětné zrcátko bylo „opraveno“ mechanikem servisu vycpáním jeho
mechanizmu chuchvalcem molitanu , takže po pár kilometrech začalo místo padání dolů – být vytlačováno nahoru " . atd.atd .