Poprve jsem sundaval vacku a na kolo a retez jsem si udelal bilym sprejem znacky a spojil je dratem.. jsem si docela jisty ze sem to sesadil opet tak jak to melo byt... Z motoru sli kovove zvuky jako pri spatne serizenych ventilech, ted jsem to znovu rozdelal a ejhle...
ty znacky bilym sprejem by meli sedet... Moje otazky zni:
1. Je mozne ze by se to posunulo samo od sebe (osobne si myslim ze ne)
3. Je mozny z motorem pri takovym posunuti jezdit? (Jezdi normalne)
2. Jsou kovove zvuky zpusobeny timhle posunutim? (???)
Poloha retaze a vackoveho (alebo klukovkoveho) kolesa nie je dolezita!! Aby tvoja znacka stale sedela, musel by byt rovnaky pocet zubov na retazi na pravej i lavej strane (pohlad zpredu). Dolezita je vzajomna poloha vackoveho a klukovkoveho kolesa. Takze znacka na vackovom kol. musi byt zhodna so znackou na obale vacky a znacka na remenici klukovky musi byt zhodna s najdlhsou znackou na dekli.
1. samo do seba by sa to az o tolko neposunulo.
2. ak by sa zmenilo casovanie, tak by sa stretol piest s ventilom
3. kovove zvuky? nespravne nastavene ventily, nenapnuty retaz...
Naposledy upravil(a) Cory dne čtv črc 10, 2008 17:21, celkem upraveno 1 x.
To posunutí té tvé značky normální, vždyť se ten řetěz po těch kolech honí a je delší, takže tvé značky se setkají za x otočení, důležitější než tvé značky jsou ty od výroby, ryska na řemenici musí koukat na dlouhou rysku na prsou motoru a v tento moment musí koukat ďůlek na vačkovém kole proti nálitku na obalu vačky.
Cory má kurz psaní na stroji?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Takze vzpominam si ze je mozny ze se me o to o zub mohlo posunout.. nebyl sem si jisty..
Pri spravnych znackach na vacce to na klice ukazuje kousek pod spodni rysku (tak to je), pri tom posunuti o zub na vacce to ukazuje na klice priblizne na horni rysku ktera je podle tumy 10°.
Tak jak?
posunout o zub?
Znacka na kluke (taka plytka ryha) voci naliatku na bloku (myslim ze to je vidno len ked su prsa dole. A znacka na rozvodovom kole na vacke (taka vyvrtana priehlbina alebo zase ryha) voci obalu vacky (taky cicik na vrchu pri tom kole) musia sediet. Ked to nesedi taj je zle.
Ta riska co je na remenici co je na kluke ta ťa nemusi srat tu tam davas az po poskladani motora. Ta je urcena len na kontrolu predzapalu.
Pokud píšeš, že to ukazuje +- chlup na velkou a když přesadíš o zub, že to houpne o 10°, řekl bych, že to máš správně, když je to +- chlup na velké, vzpomínámli si dobře tak na řemenu mi to proti plastovému obalu s ryskami také koukalo +- chlup. Chtělo by to vidět, pak by člověk byl moudřejší. Ventily jsou nastavené správně, řetěz je naplý? Tlumič kmitů je celý? Proč jsi to vůbec rozhazoval a co jsi na tom dělal za opravu?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
mimochodem sem zacatecnik a chystam se menit simeringy na ventilech, ptz to celkem fest kouri.. proto sem to rozdelaval, ted vim ze co funguje ne to se nesaha