Seřírezení karburátor LPG

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Jablonec.2102
Příspěvky: 32
Registrován: úte bře 20, 2007 07:37

Seřírezení karburátor LPG

Příspěvek od Jablonec.2102 »

Ahoj, prosím Vás, kolegové, o názor.
Problém spočívá ve startování studeného motoru na LPG.
1) Když stojim ráno na rovině nebo v garage, musím vždy dlouze točit startérem a motor naskočí třeba až na 3tí-4té startování, vždy po 10-15 vteřinách. Pak když motor típnu třeba už i po minutě provozu, poté na startér nastkočí téměř hned.
Ale:
2) Když stojim ráno zkopce-tak po dosažení cca 30-40km/h motor naskočí na "čtyřku" téměř okamžitě (za stejných podmínek teploty, sytiče,... jako viz 1).

To je docela divný,co myslíte...?
Tom
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Není, ten motor dosahne při rozjetí z kopce daleko větší otáčky, než přez starter. Je LPG správně seřízeno?
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10618
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

To jelen: copak LPG ... měl by jsi položit zásadnější otázku.
Takže: je vše řádně seřízeno? Řetěz, ventily, předstih, odtrh, běh motoru na benzín, běh motoru na plyn.
Vše souvisí se vším! Jaké (jak staré - kolik mají najeto) svíčky? Co vzduchový filtr? Co kladívko v rozdělovači?
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Marek
Příspěvky: 5330
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Souhlasím s Jelenem - motor má při roztáčení přes čtvrtou rychlost mnohem vyšší otáčky než při roztáčení startérem. Při rychlosti 40 km/h se motor točí při čtvrtém rychlostním stupni otáčkami 1500 rpm, což startér nevyvine ani omylem ani třetinu. Navíc tím, že při roztáčení motorem nepoužíváš startér, zůstává maximum energie akumulátoru k dispozici zapalování, tudíž je nesrovnatelně kvalitnější jiskra.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Jablonec.2102
Příspěvky: 32
Registrován: úte bře 20, 2007 07:37

Příspěvek od Jablonec.2102 »

Koukám, že problém může mít opravdu širokou paletu možností, takže se postupně podívám na to kde ca a jak je nejvíc ve smrti; resp. co si zaslouží větší pozornost. Protože ale vim že většina věcí je OK, největší podezření mám na rozvody :-/
Tak díky za rady a ahoj
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“