Yelou Hornet...
Moderátor: Moderátoři
Tak to teda i já sám koukám! To, že je v good stavu jsem věděl, ale že na tom byl až takhle?
Je to paráda, už dodělám jen pár věcí a bude se "ladit" kosmetický stav vozidla. Chtěl bych na něm vyměnit obě čela a všechny blatníky, dát nějakou řádnou antikorozní ochranu a fouknout to identickou barvou, je naprosto dokonalá! Jinak v pátek si jdu vyzvednout přední silentbloky, už se nemůžu dočkat...
Je s nimy docela sranda, nedávno jsem jel na Jižní spojce směr CČM a u sjezdu na Běchovice, Úvaly, v té levotočivé zatáčce, jsem v levém pruhu koukl do zrcátka a jak už je u lidí zvykem, lepil se na Žígo co to šlo. Nelenil jsem, plyn na podlahu, otevřená druhá komora, na tachometru 120km/h a lepící se kolega začal odpadávat... Asi mu autí krapítek v zatáčkách protestuje... Zvedl jsem ještě pravici, zamával a frčel bez pozdějšího obtěžování s neuvěřitelně pyšným pocitem, jak Sršeň vyhrál....
Je to paráda, už dodělám jen pár věcí a bude se "ladit" kosmetický stav vozidla. Chtěl bych na něm vyměnit obě čela a všechny blatníky, dát nějakou řádnou antikorozní ochranu a fouknout to identickou barvou, je naprosto dokonalá! Jinak v pátek si jdu vyzvednout přední silentbloky, už se nemůžu dočkat...
Je s nimy docela sranda, nedávno jsem jel na Jižní spojce směr CČM a u sjezdu na Běchovice, Úvaly, v té levotočivé zatáčce, jsem v levém pruhu koukl do zrcátka a jak už je u lidí zvykem, lepil se na Žígo co to šlo. Nelenil jsem, plyn na podlahu, otevřená druhá komora, na tachometru 120km/h a lepící se kolega začal odpadávat... Asi mu autí krapítek v zatáčkách protestuje... Zvedl jsem ještě pravici, zamával a frčel bez pozdějšího obtěžování s neuvěřitelně pyšným pocitem, jak Sršeň vyhrál....
Lada 2101 Small Blue Hornet, Mercedes Viano Big Blue Hornet...
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Zadní čelo nebylo a zadní levý blatník bude za chvíli jak papír. Každopádně na předním čele jsou puchýřky a když už se do toho začnu vrtat, nerad bych si po první zimě rval vlasy, jakmile by pod novým lakem začla bujet příroda. Ostatně už je to 5 let, co to bylo dělané a v horských podmínkách to za sebou zanechá stopy. Chtěl bych, aby byl parádní, dobrý je přece pořád za 3...
Lada 2101 Small Blue Hornet, Mercedes Viano Big Blue Hornet...
jak to vidim ja.... obecne je vymena plechariny problem, pokud je jako u zigula navarovana a ne sroubovana. chte nechte kdyz se to svaruje COčkem tak se ten plech ohreje a barva ktera v tech mistech je se vypali, co je videt zvenci se da opravit ale kdyz jsou dva plechy tesne na sebe tak mezi nima se nechytas. odtamtud to proste casem pojede,,,je to otazka casu.. nevim jak se tohle da nejak jinak liup vyresit.. ve vyrobe to bodujou takze se to tak neohreje, ale doma to fakt asi lip nejde.. takze myslim ze pokud nekde neco zacina na predni masce tak asi v tech spojich. takze i kdyz to vymenis a neni to zrovna hezka zajimava prace tak za 5 let ti to taky vyleze jako to vylezlo ted... a druha vec ke ktery jsem se chtel dostat je ta, ze plechy na zigulu jsou nastesti jeste tak silny, ze kdyz se nekde objevi neco rezavyho, tak to jeste nejaky rok vydrzi nez to prorezne. zadni blatniky jsem tehdy nedelal byly jeste docela o.k. a nechtelo se mi to prave jen tak preventivne menit, protoze mozna ze kdybych je tehdy taky vymenil, tak dneska uz jsou narezly v tech spojich stejne tak jako predni maska... kazdopadne co bych ti doporucoval je vystrikani dutin, tohle auto vydrzelo tolik prave pro to, ze bylo vystrikany od shora az dolu nejakyma sracema, vcetne vyztuh kapot a pod.. kdyz svitilo slunicko kapalo to z vika z tech vyztuh do kufru nekdo to trosku prehnal, ale ale zas ho nakonzervoval tak pekne, ze se dozil tolika let celkem v dobre kondici. proto jsem ho tehdy kupoval, protoze zaklad kastle ty nosne casti a spodek jsou perfektni.
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Sid, víš to že při hoření zinku vzniká docela nepříjemný (možná i jedovatý) plyn??... navíc zinkové plechy se sváří daleko huř než običejné.... (tim bych nerad ale řekl že se nepoužívají, to je samozřejmě blbost.... )
já mam připravenou takovou fintu: chci si namíchat velice řídkou barvu a vystříkat tím dutiny a všechny tyhle skur*ené spoje kam se dostanu... snad to alespoň trošku pomuže...
já mam připravenou takovou fintu: chci si namíchat velice řídkou barvu a vystříkat tím dutiny a všechny tyhle skur*ené spoje kam se dostanu... snad to alespoň trošku pomuže...
kdysi jsem mel 2101 a tyhle vsechny spoje od vymeny plechariny byly pekne nacnuty.. nicmene puvodni majitel to dokonale prolil olejem a stav se nemenil... pak jsem to asi po roce odstranil a to by jste koukali jaky to byl fofr.. takze komu nekde neco leze a chce to zablokovat a je to mozny timto zpusobem, tak olej a zaolejovat.
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Nazdárek pánové!
Dneska jsem se vrátil z Kutné Hory, resp. ze zámku Kačina, kde jsme točili docela pohodu kšeft. Bylo spousty času a tak jsem Sršně naleštil, vykoupal, namydlil, navoskoval a jen co jsem někam popojížděl, pyšně jsem se kochal otáčejícími se chodci...
Cestou zpátky jsem zavolal, jak je to se silenbloky a huráááá! Byly hotové! Mám je jen pár hodin v ruce, jsou naprosto dokonalé, opět precizní práce. Stály 550,- ks, což je o 500,-více než-li standart, ale oproti nim snad vydrží podstatně více. Ostatně podařilo se mi vyměnit horní na levém rameni, pak odešel pumpik na onen svět a tak jsem je ihned nafotil. Vypadají hrozně, ale jsou stále zlaté oproti těm spodním. Schválně můžete napsat vaše zkušenosti s výdrží...
K silentblokům - největší rozdíl je v konstrukci, guma je přímo navulkanizovaná na kovové části, není jen nalisovaná...
Zítra se vracím na Kačinu na poslední natáčecí den a večer odvážím bus. V pátek to dodělám, tak hned jak se dostanu na net, budu informovat o jízdních vlastnostech...
Dneska jsem se vrátil z Kutné Hory, resp. ze zámku Kačina, kde jsme točili docela pohodu kšeft. Bylo spousty času a tak jsem Sršně naleštil, vykoupal, namydlil, navoskoval a jen co jsem někam popojížděl, pyšně jsem se kochal otáčejícími se chodci...
Cestou zpátky jsem zavolal, jak je to se silenbloky a huráááá! Byly hotové! Mám je jen pár hodin v ruce, jsou naprosto dokonalé, opět precizní práce. Stály 550,- ks, což je o 500,-více než-li standart, ale oproti nim snad vydrží podstatně více. Ostatně podařilo se mi vyměnit horní na levém rameni, pak odešel pumpik na onen svět a tak jsem je ihned nafotil. Vypadají hrozně, ale jsou stále zlaté oproti těm spodním. Schválně můžete napsat vaše zkušenosti s výdrží...
K silentblokům - největší rozdíl je v konstrukci, guma je přímo navulkanizovaná na kovové části, není jen nalisovaná...
Zítra se vracím na Kačinu na poslední natáčecí den a večer odvážím bus. V pátek to dodělám, tak hned jak se dostanu na net, budu informovat o jízdních vlastnostech...
Lada 2101 Small Blue Hornet, Mercedes Viano Big Blue Hornet...
Já s údivem žasnu nad tím, jak perfektně vypadají ty nově dělané!! Je to vidět, že jde o profi práci. Držím palce s dalšími úpravami a opravami.
Ta vulkanizace je hodně důležitá. Silentblok se nemůže ani o kousek pohnout, drží svou pozici a nemá šanci se vydrolit. Jak Jaykee píše o té tvrdší gumě, pak to bude sedět jako přibité.
Jaykee: Napiš další zážitky a pocity z jízdy až to všechno vyměníš,ok?
Ta vulkanizace je hodně důležitá. Silentblok se nemůže ani o kousek pohnout, drží svou pozici a nemá šanci se vydrolit. Jak Jaykee píše o té tvrdší gumě, pak to bude sedět jako přibité.
Jaykee: Napiš další zážitky a pocity z jízdy až to všechno vyměníš,ok?
lada time is comming...
Lada 1500S, 1,5, r.v. 1978 1978 - dále
Citrónek XM 2,1D, r.v. 1991 04/2008-09/2009
Lada 1500S, 1,5, r.v. 1978 1978 - dále
Citrónek XM 2,1D, r.v. 1991 04/2008-09/2009
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele: