Rozdělovač ze Š Favorit

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

Dal jsem spojit ty hridelky dle nakresu od Goodji, ale nejak to nevychazi. Jestlize ma byt celkova delka od spodni hrany desky rozdelovace Fa ke konci hridele 191, a tycka z rozdelovace lada ma 95mm(100-6mm cep + 1) tak delka tycky Fa co zbyde po uriznuti casti s dirou by mela byt 96mm, ale to uz je ted a jeste jsem nic nerezal. Tak kde je chyba?
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3740
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

no je tam trochu jiná míra nezáleží kolik je od desky ale kolik je vzdálenost od konce příruby resp od hrany bloku motoru dolů a to je 136mm JE to původní délka hřídele rozdělovače Lady od hrany rozdělovače po konec. To je hlavní míra ( dělám machra. sám jsem to nevěděl ale v Trnavě mě zasvětil Marek) Takže musíš udělat mezikroužek do kterýho zapasuješ favorit rozdělovač a spodní průměr je stejnej jako otvor v bloku. a doporučuji zvednout ten mezikus tak aby byl min 2cm vysoký mimo blok, jinak budeš kus bloku motoru ubrušovat flexkou favo rozdělovač má trochu jiný průměr a jinou výšku nožičky než lada..
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

Pátrač píše:no je tam trochu jiná míra nezáleží kolik je od desky ale kolik je vzdálenost od konce příruby resp od hrany bloku motoru dolů a to je 136mm JE to původní délka hřídele rozdělovače Lady od hrany rozdělovače po konec. To je hlavní míra ( dělám machra. sám jsem to nevěděl ale v Trnavě mě zasvětil Marek) Takže musíš udělat mezikroužek do kterýho zapasuješ favorit rozdělovač a spodní průměr je stejnej jako otvor v bloku. a doporučuji zvednout ten mezikus tak aby byl min 2cm vysoký mimo blok, jinak budeš kus bloku motoru ubrušovat flexkou favo rozdělovač má trochu jiný průměr a jinou výšku nožičky než lada..
No pekny, 136mm to je pro 1500blok ze? Jenze me to az tolik nepomuze, dal jsem to chlapikovy vyrobit podle dokumentace od Goodji, uriznutou tycku Lada na 100mm a hridelku z deskou z rozdelovace Fa a ted to nesedi. Delal jste to nekdo podle planku a jak to vyslo? Goodji ma ten krouzek vysokej 9mm a asi mu to sedlo.. tak nevim.
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3740
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

jjj to je pro blok 1500 a osobně nejdřív udělám ten mezikus a pak teprve podle toho budu zakracovat tu hřídelku rozdělovače :lol: abych si to neudělal dlouhý a nemusel to pak pro změnu ještě prodlužovat ( jako tu tyčku)......
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

ja to mam teraz u sustruznika. Pre 1500/1600 blok je to 136,3mm, pre 1200/1300 126,nieco +-0,3mm.
goodji tam ma vselijake rozporuplne postupy, radsej sme si to namerali znovu po vlastnom...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

Pozde bycha honit, jinymi slovy dvakrat mer jednou rez :(
http://home.tiscali.cz/cz349798/Rozdelovac/
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3740
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

VaSek píše:Pozde bycha honit, jinymi slovy dvakrat mer jednou rez :(
http://home.tiscali.cz/cz349798/Rozdelovac/
jo jo. to už tak někdy bývá. mmj nechci bejt hnusnej ale proč na tom mezikroužku nemáš žádný osazení. Vím je to tam nalisovaný ale i tak bych měl strach aby se mi ten rozdělovač nezačal posouvat dolů do motoru. ev vysouvat ven. Osobně uvažuju o pojištění červíkem.
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

Nevim, zatim neresim, cervik muze zalezt dodatecne. Ted by me nejvice pomohla informace co je na tom vykresu/popisu zle? Nebo mam spejsl Fa rozdelovac kterej ma tu hridel o 10mm kratsi? :shock:
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3740
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

VaSek píše:Nevim, zatim neresim, cervik muze zalezt dodatecne. Ted by me nejvice pomohla informace co je na tom vykresu/popisu zle? Nebo mam spejsl Fa rozdelovac kterej ma tu hridel o 10mm kratsi? :shock:
Podle výkresů těžko říct. Může být že se ti sešly dvě špatný míry a výsledek je takový jaký je. mě třeba rozdělovač na 1500 má taky různý míry. od 134-137mm :shock: Asi jak se ivan vyspal. Takže tam dávám těch 136. něco naběhne vůlí v rozdělovačích... prostě se to nasbírá. takže pilečka na železo a nová tyčka z rozdělovače a dsruhý pokus :lol:
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3740
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

Sakra kdo se ma v tom bordelu prohrabávat. Naučte se věci dělat pořádně :twisted: a ne to fušovat :lol: Pak možná nejen že ušetříte ale budete to mít i dřív hotový. :lol: :idea:
mmj najít svoji tyčku hmmm to muse bejt zážitek. Jak byla stará???
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3740
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

mmj včera jsem dodělal úpravy na rozdělovači. ještě to pro jistotu proměřím a pak pošlu na fórum do sekce pro sponzory výkres. Na tom co je na první stránce je totiž zajímavá jedna věc. mě osa vyšla ne 191mm celkově ale rovných 200mm resp po nasazení podložek 201mm a závisí to především od délky resp výšky toho nádstavce, který tam dáváte jako redukci mezi favo rozdělovač a původní ladu. a taky jde o o to na jaký motor to je.ale každopádně VaSku to je tebou sháněných 10mm... :wink:
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Honza
Příspěvky: 62
Registrován: stř kvě 26, 2004 12:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza »

Pátrač píše:Jinak délka osky od spodní hrany desky rozdělovače po konec tyčky tzn ty dvě svařený tyčky dohromady po tu placku 201mm
Aha, máš na mysli opravu tohoto výkresu.
Obrázek
Délku zapuštění do bloku máš tedy 136mm+tloušťku podložky.
Honza
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3740
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

Honza píše:
Pátrač píše:Jinak délka osky od spodní hrany desky rozdělovače po konec tyčky tzn ty dvě svařený tyčky dohromady po tu placku 201mm
Aha, máš na mysli opravu tohoto výkresu.
Délku zapuštění do bloku máš tedy 136mm+tloušťku podložky.
Ano v podstatě ano ale vadí mi ta mezera mezi přírubou a podložkou tzn nevyužívám tuto položku uvedenou na výkrese ale jinou a rozdělovač jsem zvedl od bloku motoru o 15mm abych nemusel ubrušovat nálitek na hlavě motoru jako marek. Špateně se to vysvětluje. prostě udělal jsem pár úprav, které nemá ani Marek ani nejsou na výkrese.
A tělo resp to co se strká do bloku motoru ( favorit) jsem osoustružil na průměr 22mm na to přijde narazit trochu jiná podložka než je na tomto výkresu. Tím bude zajištěno proti posuvu dolů a nevzniká mi problém s připevněním rozdělovače k bloku motoru pomocí té vidličky. Tyčky mám už svařený a celková jejich délka po spodní plochu je 201mm 1mm vezme podložka s pertinaxem co patří do rozdělovače zevnitř a čistá míra je pak 200mm ven z rozdělovače pak kouká pouze 136mm resp o trochu míň, protože příruba je položena o trochu výše. Takže součet od konce příruby po kraj tyčky je pak asi 135,8mm. Výkres podložky nemám u sebe je doma na soustruhu. zítra to snad dodělám a pokud to bude mírově sedět tak to překreslím do Cadu a pošlu. vydržte do konce týdne. Nic víc nemůžu momentálně udělat.
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3740
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

omluva není tam 200mm ale 198mm zítra to snad pošlu. Mám toho víc než bych si přál sorry pátrač
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

Pátrač píše:omluva není tam 200mm ale 198mm zítra to snad pošlu. Mám toho víc než bych si přál sorry pátrač
Jenom pro zpresneni, na osku favo prijde cca 1mm podlozka a pak uz se to vrazi do tela rozdelovace? Rozdelaval jsem to pred delsi dobou a uz si nejsem uplne jisty.
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“