bezkontaktni zapalovani lada
Moderátor: Moderátoři
bezkontaktni zapalovani lada
Na srazu mi bylo Drobkem za pomoci pipajiciho beduina namontovano bezkontaktni zapalovani Lada (rozdelovac, ridici elektronika, civka).
K montazi bylo treba jen uzit podlozku pod rozdelovac, neb rozdelovac byl z motoru 1500 a muj motor je 1300, tedy ma nizsi blok. Podlozku sem nechal vyrobit na miru u kolegy v jeho "kolbence".
Vysledky implementace jsou zatim pomerne povzbudive. Motor drzi otacky pripadne i otacky zvysuje v tech kopcich, kde drive otacky klesaly. Prehnane receno to auto ted nezna kopec. Samozrejme je to brano v porovnani s puvodnim stavem. Tento fakt je citelny, ne vsak ze by z toho bylo razem Ferrari.
Byt neni citit nejaky super zatah, tak motor tahne plynuleji a klidneji. Po startu studeneho motoru staci sytic uzit jen velice malo, i studeny motor jde dobre do otacek bez sytice.
A co je nejvetsi "zahada", zvedlo se palubni napeti (mereno voltmetrem na palubni desce).
Pro zatim je nevyhou to, ze se vyrazne projevuje efekt startovani horkeho motoru po kratkem odstaveni, kdy motor nechce chytat a musi se dat plyn na podlahu a chvili motat starterem. To ovsem muze byt chyba serizeni predstihu (chovani motoru v nizkych otackach take neni uplne to prave). V planu je take zvetseni elektrodove vzdalenosti svicek.
Co se tyce spotreby, tak zatim neni presne zmereno, kazdopadne pul nadrz odjeto na mechanicky rozdelovac, pul na bezkontakt a vysledek je 6.8 litru.
K montazi bylo treba jen uzit podlozku pod rozdelovac, neb rozdelovac byl z motoru 1500 a muj motor je 1300, tedy ma nizsi blok. Podlozku sem nechal vyrobit na miru u kolegy v jeho "kolbence".
Vysledky implementace jsou zatim pomerne povzbudive. Motor drzi otacky pripadne i otacky zvysuje v tech kopcich, kde drive otacky klesaly. Prehnane receno to auto ted nezna kopec. Samozrejme je to brano v porovnani s puvodnim stavem. Tento fakt je citelny, ne vsak ze by z toho bylo razem Ferrari.
Byt neni citit nejaky super zatah, tak motor tahne plynuleji a klidneji. Po startu studeneho motoru staci sytic uzit jen velice malo, i studeny motor jde dobre do otacek bez sytice.
A co je nejvetsi "zahada", zvedlo se palubni napeti (mereno voltmetrem na palubni desce).
Pro zatim je nevyhou to, ze se vyrazne projevuje efekt startovani horkeho motoru po kratkem odstaveni, kdy motor nechce chytat a musi se dat plyn na podlahu a chvili motat starterem. To ovsem muze byt chyba serizeni predstihu (chovani motoru v nizkych otackach take neni uplne to prave). V planu je take zvetseni elektrodove vzdalenosti svicek.
Co se tyce spotreby, tak zatim neni presne zmereno, kazdopadne pul nadrz odjeto na mechanicky rozdelovac, pul na bezkontakt a vysledek je 6.8 litru.
VAZ 2104 1.3 1989
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Jedna možnost je tu http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... sc&start=0
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Marek89
- Příspěvky: 1818
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
Nejaký zoznám výhod na bezkontakte ?
Lada 2105
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
- Marcel
- Příspěvky: 1122
- Registrován: ned led 15, 2006 19:58
- Bydliště: Hajnice u trutnova
- Kontaktovat uživatele:
no až to přijde, vyzkouším a dám vědět
Marcel 2107
LADA 2107 - Laděnka
Největší abstinent z LKCS
http://marcel2107.rajce.idnes.cz/Ladka/#album
Silnice, mé přechodné bydliště
LADA 2107 - Laděnka
Největší abstinent z LKCS
http://marcel2107.rajce.idnes.cz/Ladka/#album
Silnice, mé přechodné bydliště
Záleží na tom, do jakých otáček to chceš točit. Moje červená má bezkontakt a vytočit ji nad 6tisíc není problém.Jelen píše:ale s bezkontaktem mám spojeno to, že to nejde do otáček tak, jako s kladívkama....
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 759
- Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
- Bydliště: Šurany -SK
- Kontaktovat uživatele:
Nikde nie je napisane ze musis zapojit ten podtlak. Kludne sa to da odpojit a celu ten bazmek s membranou od rozdelovaca odmontujes.Little Red Riding Hood píše:zajimalo by mě jestli by se dal bezkontakt nějak vyrabovat použít z nějk jen to co je třeba a celé to nasoukat na klasiku webr.... protože podtlak fuuuuuuj....
530i
Chatka 12 4ever
Expedicia Eesti 2010
Chatka 12 4ever
Expedicia Eesti 2010
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Dalsi sraz, dalsi krok v bezkontaktu.
Puvodni varianta byl rozdelovac z motoru 1.5/1.6 a navic mel vuli. Tedy motor jednak nesel uplne idealne naladit a druhak pri prechodu z volnobehu do otacek padl predstih na moment o 5 stupnu dolu. Drobek dodal hridelku bez vule ovsem opet z 1.5 motoru a opet neslo naladit. Bud to jelo dobre v nizkych otackach nebo to jelo dobre ve vysokych. Tento jev byl pomerne markantni.
V Trnave jsem od coryho koupil bezkontakt pro 1.3. Na prvni pohled se lisi jen tuzsi pruzinka v odstredive regulaci. Pro 1.3 se zda byt pruzinka tuzsi. Zatim po 150 km se zda byt konecne vse ok. Motor pekne zabira i v nizkych otackach a konecne zas bez velkeho randalu a hrati jede na 3. kvalt pres 120 .
Tedy prubeh regulace predstihu pro motory 1.3 a 1.5 jsem seznal jako znacny.
Puvodni varianta byl rozdelovac z motoru 1.5/1.6 a navic mel vuli. Tedy motor jednak nesel uplne idealne naladit a druhak pri prechodu z volnobehu do otacek padl predstih na moment o 5 stupnu dolu. Drobek dodal hridelku bez vule ovsem opet z 1.5 motoru a opet neslo naladit. Bud to jelo dobre v nizkych otackach nebo to jelo dobre ve vysokych. Tento jev byl pomerne markantni.
V Trnave jsem od coryho koupil bezkontakt pro 1.3. Na prvni pohled se lisi jen tuzsi pruzinka v odstredive regulaci. Pro 1.3 se zda byt pruzinka tuzsi. Zatim po 150 km se zda byt konecne vse ok. Motor pekne zabira i v nizkych otackach a konecne zas bez velkeho randalu a hrati jede na 3. kvalt pres 120 .
Tedy prubeh regulace predstihu pro motory 1.3 a 1.5 jsem seznal jako znacny.
VAZ 2104 1.3 1989