Motor 1.6 - otáčky a chcípání

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Martin Kalenda
Příspěvky: 28
Registrován: úte říj 31, 2006 20:09
Bydliště: Valdek

Příspěvek od Martin Kalenda »

Axtec-jasnej...Největší zlo-vypreparovat, vyhodit, předělat. Hledej, řešilo se to tu.
Uživatelský avatar
Jirka P
Příspěvky: 13
Registrován: čtv bře 27, 2008 20:37
Bydliště: Blatna

Příspěvek od Jirka P »

díky odkazu na net co jsem od vás dostal jsem dnes sehnal úplně nový 2107 karbec,
takže přidělám táhlo sytiče a doufám, že mám po problému...
nevíte, je tam nějakej špek při výměně Axtec za 2107 ???
díky,
j.
Cory
Příspěvky: 11607
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

zda sa mi, ze treba prerobit tiahlo plynu, prerobit vedenie vyhrievania karbu, alebo tam nechat namontovany ten kus, co idu donho 2 hadicky, len ho odpojit od stareho karbu.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Martin Kalenda
Příspěvky: 28
Registrován: úte říj 31, 2006 20:09
Bydliště: Valdek

Příspěvek od Martin Kalenda »

Ano, táhlo plynu je na druhé straně, trocha přemejšlení nebo si sežeň víko ventilůz 1600 a tam je přivařenej takovej bazmek, kterej ti hodně napoví. Já to předělal za cca 2 hodiny. Nezapomeň k tomu správně dotahat podtlaky. Jo a myslim si, že budeš mít na víc asi vyhřejvání karbece, tak to je potřeba zrušit.
Uživatelský avatar
Jirka P
Příspěvky: 13
Registrován: čtv bře 27, 2008 20:37
Bydliště: Blatna

Příspěvek od Jirka P »

OK, díky,
a co el.mag. ventil? ten tam nemam, mam tam 2 asekulátory...je u 2107 el.mag.ventil?
jak ho pak případně připojit? na jeden z těch původních zdrojů asekulátorů?
a ty podtlaky, v čem je háček?
ještě jednou díky,
j.

jinak, pěkná barva Martine :wink:
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

U Ozonu 2107 jsem ještě el. mag. ventil neviděl což neznamená, že tam nemůže být, já tam mám takový mosazný "tryskošroub". Pokud na Ozonu ventil máš, nepřipojuj jej na ř.j. Axtecu, ale na "klíčkových" +12V. Co se týče podtlaku, tak jeden podtlak se zapojuje na rozdělovač, to je nátrubek co je blíže šroubu bohatosti. A druhá hadička se zapojuje na koleno sání a nátrubek u šroubu množství směsi. Předpokládám, že pneuventil na ekonomizér zatím osazovat nebudeš, pro rozjetí systému ti bude stačit toto, ostatní zbylé hadičky po axtecu asi budeš muset zaslepit.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Martin Kalenda
Příspěvky: 28
Registrován: úte říj 31, 2006 20:09
Bydliště: Valdek

Příspěvek od Martin Kalenda »

Já sem myslim nic nezaslepoval, ale pospojoval to do sebe do děr od chybějících hadiček.
Uživatelský avatar
Jirka P
Příspěvky: 13
Registrován: čtv bře 27, 2008 20:37
Bydliště: Blatna

Příspěvek od Jirka P »

podle příručky v angličtině jsem zjistil, že pravděpodobně nemám předehřev karburátoru ( 2107-1107010-10) což by znamenalo, že připojím pouze:
- přívod od pumpy
- hadičku od rozdělovače ( ta se rozmnožuje, tak ostatní zaslepím?)
- a vývod do toho černýho válce ( filtru zplodin neo co to je? viděl jsem že z tohoto vývodu to jde taky do fitrboxu)
- el.mag. na klíček

ostatní nechat na Axtecu, nebo zaslepit, včetně ohřevu od toho kolena sání...
???
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“