Výměna rozvodového řemene
Moderátor: Moderátoři
Mám hotové ventily a rozvody (řemen+kladka). V autorizovaném servisu HK mi pan Špůr sdělil, že:
- u samarácké 1.5 se ventily nepotkají, to dělaly 1.3 ... žádná škoda nehrozí
- 81300 km není až tak hlavním důvodem pro výměnu rozvoďáku jako to, že tam je od začátku stále ten původní
- vůle ventilů bývá většinou v pořádku
z čehož zpětně usuzuji, že jsem tam jel zbytečně
- u samarácké 1.5 se ventily nepotkají, to dělaly 1.3 ... žádná škoda nehrozí
- 81300 km není až tak hlavním důvodem pro výměnu rozvoďáku jako to, že tam je od začátku stále ten původní
- vůle ventilů bývá většinou v pořádku
z čehož zpětně usuzuji, že jsem tam jel zbytečně
Dodge Avenger 2.0 VVT
Tavri, ale máš teĎ klid v duši a prohlédl Ti to odborník.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Ale beztak to máš do servisu daleko.z Trutnova do HK to nějaký ten kilometr bude.Já do Sadský asi 140km, to si nedokážu představit jak tam jedu s nějakou závadou v motoru.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Chlapi to byste nevěřili co se mi zas stalo. Sundal jsem ten plastový dekl, abych to omrknul a rozvoďák je nasazenej blbě. Nahoře přesahuje 1 mm mimo ozubené kolo a na spodním ozubeném kole hranou žvejká o řemenici (k alternátoru). To hovado tam blbě vymezilo distanc pod napínací kladkou. Dává se tam podložka.
Takhle ten rozvoďák půjde brzy do kytek...
Ják já ty servisy nemám rád... Za jejich luxusní hodinovou sazbu očekávám kvalitní práci...
Fakt lepší na nic nesahat a když to funguje...
Tak se tedy ptám někoho, kdo to dělal sám, kolik tam je podložek... nebo tam je jedna tlustá? Chtělo by to tenčí... o jednu míň...? Samozřejmě to budu reklamovat...
Škoda že už nemám foťák...
Začal jsem zpětně studovat jak se to vyměňuje, fakt by to býval nebyl problém udělat svépomocí v garáži... a s lepším výsledkem...
Koukal jsem na ty staré díly, starý rozvoďák je nepoškozený, neotlačený, nezpuchřelý... stará napínací kladka má trošku vůli, ne moc... taky by ještě hodně vydržela...
Takhle ten rozvoďák půjde brzy do kytek...
Ják já ty servisy nemám rád... Za jejich luxusní hodinovou sazbu očekávám kvalitní práci...
Fakt lepší na nic nesahat a když to funguje...
Tak se tedy ptám někoho, kdo to dělal sám, kolik tam je podložek... nebo tam je jedna tlustá? Chtělo by to tenčí... o jednu míň...? Samozřejmě to budu reklamovat...
Škoda že už nemám foťák...
Začal jsem zpětně studovat jak se to vyměňuje, fakt by to býval nebyl problém udělat svépomocí v garáži... a s lepším výsledkem...
Koukal jsem na ty staré díly, starý rozvoďák je nepoškozený, neotlačený, nezpuchřelý... stará napínací kladka má trošku vůli, ne moc... taky by ještě hodně vydržela...
Dodge Avenger 2.0 VVT
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Tak to je tedy smůla a trestuhodné pochybení servisu, taktéž razím teorii, že raději si to zku..ím sám, než to dát do servisu, tam jsem byl jen jednou, nicméně spokojen.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Reklamaci uznali a rozvody dnes ráno udělali na počkání znovu i s fungl novým rozvoďákem. Škoda toho starého, měl najeto jen 140 km, ale z jedné strany už byl lehce obroušený.
Tak všichni bacha na to
P.S. Kdyby to chtěl nějaký moderátor přesunout a založit jako téma "Výměna rozvodového řemene", bylo by to fajn - nějak se to rozrostlo...
Tak všichni bacha na to
P.S. Kdyby to chtěl nějaký moderátor přesunout a založit jako téma "Výměna rozvodového řemene", bylo by to fajn - nějak se to rozrostlo...
Dodge Avenger 2.0 VVT
Jo, to je ona. Oni ji tam dali, ale prostě to spravně nesedělo na ozubených kolech, protože ta napínací kladka byla nějaká italská... a taky že vodní pumpa už má prý vakl a hází...
Takže tu podložku tam na moji radu dneska dali neoriginální a tedy tenčí.
Kdyby si v pátek před zakrytováním spustili motor, tak by ten vocas viděl, kam ten řemen sjede a že tedy něco není OK. V tom je to lajdáctví a na značkový servis hodně neodborný postup.
Lajdáctví, které je dneska stálo znova práci a řemen a mě benzín a čas.
Zatímco v pátek mě vyháněli z dílny, abych jim tam nepřekážel (a nebo spíš nepočítal skutečně odvedené hodiny), dneska jsem jim tam nevadil.
Hele, já to večer stejně zase rozdělám.
Takže tu podložku tam na moji radu dneska dali neoriginální a tedy tenčí.
Kdyby si v pátek před zakrytováním spustili motor, tak by ten vocas viděl, kam ten řemen sjede a že tedy něco není OK. V tom je to lajdáctví a na značkový servis hodně neodborný postup.
Lajdáctví, které je dneska stálo znova práci a řemen a mě benzín a čas.
Zatímco v pátek mě vyháněli z dílny, abych jim tam nepřekážel (a nebo spíš nepočítal skutečně odvedené hodiny), dneska jsem jim tam nevadil.
Hele, já to večer stejně zase rozdělám.
Dodge Avenger 2.0 VVT
tavri soucitim s tebou tohle se mi taky stalo:-).. je videt že v tehle servisech je kvalitni lidsky material..po 800km jsem mel z rozvodaku jen pulku ...
o tom jestli se to potka nebo se se vedly sahodlouhy diskuze na ruskem foru ..nepamatuji se presny vysledky ale byly i pripady s dvema ohnutyma ventilama na 8v motoru.... co nadelas ...
o tom jestli se to potka nebo se se vedly sahodlouhy diskuze na ruskem foru ..nepamatuji se presny vysledky ale byly i pripady s dvema ohnutyma ventilama na 8v motoru.... co nadelas ...
Martina: Zadal jsem výměnu rozvoďáku, kladky a seřízení ventilů.
Napínací kladku a řemen jsem si koupil zvlášť, kladka nějaká italská za 500 a rozvoďák belgický Gates za 300 Kč.
Za práci si řekli 3 hodiny po 310 Kč (bez DPH). Takže za 930,- bez lístku
To co mi s tím provedli jsem už napsal, musel jsem 2x do HK a zpět.
Sečteno: 800 materiál, 930 práce a cca 400 za benzín = cca 2130 Kč + čas
Ventily, kapitola pro sebe, podle mě to jen otevřeli, dali nové těsnění, které jsem si rovněž přinesl a zase zadeklovali. Žádná změna v chování motoru. Prostě to hovado tam jenom dělalo, že něco měří spárovými měrkami, přitom tenkrát v České Skalici měl mechanik na to takový přípravek a 3 podložky tehdy před mýma očima vyměnil.
3 hodiny taky přehnali, ale mávnul bych nad tím rukou, kdyby udělali to co měli a správně.
Takže ke Špůrovi už NIKDY a zásadně NEDOPORUČUJI. hovada
http://www.volny.cz/autolada.sport.spur/index.html
P.S. Nechápu, jak se může takhle chovat, vidí, že mu někdo úplně přesně popíše co chce a na zadním skle vidí klubovou samolepku, tak to je přeci první známka toho, že tomu někdo asi bude rozumět a nenechá se ojebat. Místo dobré reklamy si uřízne ostudu.
Napínací kladku a řemen jsem si koupil zvlášť, kladka nějaká italská za 500 a rozvoďák belgický Gates za 300 Kč.
Za práci si řekli 3 hodiny po 310 Kč (bez DPH). Takže za 930,- bez lístku
To co mi s tím provedli jsem už napsal, musel jsem 2x do HK a zpět.
Sečteno: 800 materiál, 930 práce a cca 400 za benzín = cca 2130 Kč + čas
Ventily, kapitola pro sebe, podle mě to jen otevřeli, dali nové těsnění, které jsem si rovněž přinesl a zase zadeklovali. Žádná změna v chování motoru. Prostě to hovado tam jenom dělalo, že něco měří spárovými měrkami, přitom tenkrát v České Skalici měl mechanik na to takový přípravek a 3 podložky tehdy před mýma očima vyměnil.
3 hodiny taky přehnali, ale mávnul bych nad tím rukou, kdyby udělali to co měli a správně.
Takže ke Špůrovi už NIKDY a zásadně NEDOPORUČUJI. hovada
http://www.volny.cz/autolada.sport.spur/index.html
P.S. Nechápu, jak se může takhle chovat, vidí, že mu někdo úplně přesně popíše co chce a na zadním skle vidí klubovou samolepku, tak to je přeci první známka toho, že tomu někdo asi bude rozumět a nenechá se ojebat. Místo dobré reklamy si uřízne ostudu.
Dodge Avenger 2.0 VVT