bratrova 1500SL barva cervena, interier tmave hnedej. od vyroby jeden jedinej vypinac a to na svetla, na mlhovky dodelanej z 07kyTeepee píše:Ano, ona diskutovaná verze 1500SL. Barevné odstíny modelu 2106? Rozhodně mně napadá (vybaví se mi konkrétní auta) Hnědá tmavá, Modrá tmavá.Honza 21061 píše:Ano, patnáctka jediná a nejlepší.
Ještě bych zmínil už několikrát diskutované, že šestnáctky se pravděpodobně dovážely ve více barevných odstínech a interiérech...
Ale to bylo spíše na dovážející organizaci, protože i 21061- 1500S se dá na zahraničních fotkách vidět v odstínech a výbavách, které u nás jsou velikou neznámou a je to škoda.
Dotaz: rozdíl mezi 21061 a 2103
Moderátor: Moderátoři
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Souhlas, jenom drobná korekce: karosérie je shodná, pouze odrazky na zadních blatnících byly nahrazeny černým rámečkem s nápisem LADA a lodičkou (logem výrobce), samozřejmě nápis na zadním víku byl LADA 1500s místo LADA 1600. Žádné jiné vizuální změny nebyly.Marek píše:Přesně tak. Lze to shrnout i stručně:
Model VAZ 21061 je konstrukčně odvozený od modelu 2106. Z hlediska karoserie je model 21061 shodný s modelem 2106. Liší se pohonnou jednotkou - motor, spojka a převodovka jsou použité z modelu 2103.
Jenom na dopřesnění: vyráběly se též modely 21065 s motorem 1600 a pětirychlostní převodovkou určené pouze pro trh západní Evropy (nám známý typ 2106 měl 4-kvalt), byl o něco rychlejší (155 km oproti 150 u 2106) a svižnější (z 0 na 100 za 16 sec. oproti 17,5 u 2106) - tyhle pětikvalty se hojně vyskytovaly třeba v Západním Berlíně - a 21063, což byl zase typ 2106, ale osazený pro změnu motorem o obsahu 1300 ccm. Ten byl relativně slabý, protože 06 je přece jenom už těžší kousek, a u nás se nikdy neobjevil, ale vyvážel se masivně do NDR s označením LADA 1300s (můj známý v Berlíně, tentokrát východním, ji měl) a i v Rusku byly hojně zastoupeny. Dodnes se jich hodně nabízí na ruských bazarových web-stránkách. Zde je odkaz pro zajímavost, povšimněte si, pro nás kuriózního, nápisu LADA 1300 na zadní kapotě. http://cars.auto.ru/cars/used/sale/1182953.html
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
- Teepee
- Příspěvky: 4317
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Mám doma 21061 z roku 1987 a 2106 z 1979 a rozhodně se liší ve spoustě dalších detailů. Jak už jsem psal, není to jednoduché, nějak jednoznačně a přesně zaškatulkovat.lionol píše:Souhlas, jenom drobná korekce: karosérie je shodná, pouze odrazky na zadních blatnících byly nahrazeny černým rámečkem s nápisem LADA a lodičkou (logem výrobce), samozřejmě nápis na zadním víku byl LADA 1500s místo LADA 1600. Žádné jiné vizuální změny nebyly.
Navíc z těch historek z návštěvy Togliati, které zazněly při pražských schůzích plyne, že to bude stejné jako s JAWOU, co bylo, to dali, přehledy typů třeste se.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Jo jo, Teepee má recht, já jsem mínil ty viditelné změny a, řekl bych, stoprocentní Jinak změny mezi 21061 a 2106 nejsou dány rozdílností typů, ale rozdílem v roce výroby ... je třeba srovnávat auta ze stejného období ... to auto z r. 87 už má jistě plastové špunty na konci ozdobných lišt. kratší prahy, které nejsou zaústěny do chromových oblouků okolo lemu blatníků, určitě nemá semišovou vložku v dveřním tapecu, má jiné ikony v budících rychloměru a otáčkoměru, má sedadla bez semišového čtverce, plastové vnitřní kličky dveří a spoustu jiného ... tohle však je následek technologické úspory materiálu a posun v čase ...
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
2106 4 kvalt, max. rychlost s řidičem a spolucestujícím 154 km/h, s plným zatížením 152. Zrychlení 0-100km/h s řidičem a spolucestjícím 16s, s plným zatížením 17,5s.lionol píše:Jenom na dopřesnění: vyráběly se též modely 21065 s motorem 1600 a pětirychlostní převodovkou určené pouze pro trh západní Evropy (nám známý typ 2106 měl 4-kvalt), byl o něco rychlejší (155 km oproti 150 u 2106) a svižnější (z 0 na 100 za 16 sec. oproti 17,5 u 2106)
Jinak na bocích zadních blatníků mám odjakživa znak.
Uvedené údaje jsou tabulkové přímo od výrobce ... každé auto jezdí jinak, takže bez protestu. Znak na blatnících s protestem ... to není originál stav 2106, tam byly vždy ... bezvýhradně vždy ... oranžové anebo červené odrazky s přípravou pro instalaci zadních bočních blinkrů s přichystanou elektroinstalací ... máš-li znak, není to původní fabrika-stav 2106Nulašestka píše:2106 4 kvalt, max. rychlost s řidičem a spolucestujícím 154 km/h, s plným zatížením 152. Zrychlení 0-100km/h s řidičem a spolucestjícím 16s, s plným zatížením 17,5s.lionol píše:Jenom na dopřesnění: vyráběly se též modely 21065 s motorem 1600 a pětirychlostní převodovkou určené pouze pro trh západní Evropy (nám známý typ 2106 měl 4-kvalt), byl o něco rychlejší (155 km oproti 150 u 2106) a svižnější (z 0 na 100 za 16 sec. oproti 17,5 u 2106)
Jinak na bocích zadních blatníků mám odjakživa znak.
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: ned pro 11, 2005 20:05
- Bydliště: Chrast
- Kontaktovat uživatele:
1500SL mam ja. ze by to znamenalo Sport Luxus?Jelen píše:1500SL jsem taky už viděl, ale vypadalo to jak klasická 15ka...
BA3 21061 1700k (pojizdnej plynovej zapalovac) - 15.3.2008 - uz zkoncil
BlackJack used stye
БлацкЯцк
BMW E36 320i ARKTISSILBER METALLIC - 27.1.2011 - ..........
Chatka 12 forever
Buková drift challenge team
BlackJack used stye
БлацкЯцк
BMW E36 320i ARKTISSILBER METALLIC - 27.1.2011 - ..........
Chatka 12 forever
Buková drift challenge team
Kastle 2106 s motorem 2103 = LADA 21061Jelen píše:A co je potom 1500S ???
Je to v podstatě to samé, ale s chudší výbavou. Proto to " S ", jako Speciál, že to není standart, ale speciální verze od standartní 2106
To " L " je Lux, lépe vybavena kastle 2106. Ty vaše chromu všude místo černýho plastu, jako v 1500S
Podle mě to není pro blinkry, ale pro taková ta boční světýlka známá z amerických aut. 2106 se totiž kupodivu vyvážel i do USA. Asi pro děti farmářů, nebo tak něcolionol píše: ...to není originál stav 2106, tam byly vždy ... bezvýhradně vždy ... oranžové anebo červené odrazky s přípravou pro instalaci zadních bočních blinkrů s přichystanou elektroinstalací...
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
- Teepee
- Příspěvky: 4317
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Vše bych z hlavy potvrdil, jen dvěma věcmi jsem si nebyl jistý a to:lionol píše: Jinak změny mezi 21061 a 2106 nejsou dány rozdílností typů, ale rozdílem v roce výroby ... je třeba srovnávat auta ze stejného období ... to auto z r. 87 už má jistě plastové špunty na konci ozdobných lišt. kratší prahy, které nejsou zaústěny do chromových oblouků okolo lemu blatníků, určitě nemá semišovou vložku v dveřním tapecu, má jiné ikony v budících rychloměru a otáčkoměru, má sedadla bez semišového čtverce, plastové vnitřní kličky dveří a spoustu jiného ... tohle však je následek technologické úspory materiálu a posun v čase ...
1. kličky stahování oken mají Hnědý (2106) i Slonový (21061) stejné, chromové.
2. budíky (rychloměr, otáčkoměr) se liší ikonami a nápisem km/h, kdy u Hnědého je azbukou (platí i pro olej, vodu benzin), u Slonového je km/h latinkou, olej voda benzin v tuto chvíli nezjištěno.
Bílý LADA a okřídlená spol.