Citroen XM - rady
Moderátor: Moderátoři
Tak na tohle se musím poptat... Nějak se bojím, aby mi to někde u nezatíženého kola nevyfouklo nějaké těsnění a nepřistálo to na suchu a na břiše....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pokud bych chtěl Citroena, tak jedině s tímto volantem, případně bych do novějších XM ten starý přendal. Nechápu, jak se to někomu může nelíbit, alespoň to nesvádí ke zlozvyku držet za jízdy volant za paprsky. A jak už bylo zmíněno, nějaký ten úmysl udělat z toho jednoduchou deformační zónu, tam zajisté taky byl.
Jinak, plasty vrzat budou, chce to úpravy, vypodkládání, přesné dopasování, dotažení, případně změna vzájemné polohy všech částí, které se o sebe třou.
Když v Citroenu chybí klávesnice, je to nejlepší co může být. Klávesnice= odpojit, protože před každým startem vyťukávat kód, by mě tedy nebavilo... A ukrást se dá, tak jako tak, takže je možná lepší dát si vlastní "imobilizér". Buď nějaký elektronický, nebo u těchto dieselů lze řešit přívod proudu do ventilu na čerpadle tajným vypínačem, jako u benzínu.
Jinak, plasty vrzat budou, chce to úpravy, vypodkládání, přesné dopasování, dotažení, případně změna vzájemné polohy všech částí, které se o sebe třou.
Když v Citroenu chybí klávesnice, je to nejlepší co může být. Klávesnice= odpojit, protože před každým startem vyťukávat kód, by mě tedy nebavilo... A ukrást se dá, tak jako tak, takže je možná lepší dát si vlastní "imobilizér". Buď nějaký elektronický, nebo u těchto dieselů lze řešit přívod proudu do ventilu na čerpadle tajným vypínačem, jako u benzínu.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
Klávesnice neprudí. Když odemkeš dálkou, odblokuje se sama. Ale zatím nevím k čemu je dobrá..... Ve volantu je pytlík a nejsem si jistej, jestli by i po jeho odpojení tam ten původní volant pasoval na sloupek.... Chce to asi raději koupit staršího Citronka... (do r.95)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
No dyť to byla jen sranda ať si každej dává na auto co chce, jinak to vykání je doufám překlep..ladalover píše:Zelvotron: Tak ty moje SPZky snad neberete vážně, ne?? Debata o jejich mazání či úpravě proběhla, tak se k ní nevracejme.
Ta jízda bez kola je docela praktická, myslim, že by se to dalo využít, než se půlhodiny dobejvat k rezervě
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
jj, myslel jsem to všeobecně...zelvotron píše:No dyť to byla jen sranda ať si každej dává na auto co chce, jinak to vykání je doufám překlep..
Jinak ta jízda bez kola je opravdu úlet. Dnes jsem si naleštil interiéééér. Nádherně se to leskne.
Ty výbavy co mají klávesnice atd jsou už pro mne nebezpečnější, protože mám strach při poruše. Čím méně techniky, tím větší bezporuchovost. Až nebudu mít nouzi o každou kačku tak mě nebude trápit dát vyměnit porouchanou stahovačku za 8000kč....
Takže snad ty rozvody mě nesežerou. A asi nechám vyměnit koule. To by mi mohli citroňáci říct: Je na mých koulích najeto 120tkm a nevím, zda jen nechat dofouknout koule nebo dát nový. Někdo říká, že dofuky moc nepomáhají, že jsou tam spuchřelý gumový vaky. Jak to měníte vy? Popř. kde dofouknout? Máte někdo zkušenost s Autocentral Vzdušná na Lhotce v Praze?
lada time is comming...
Lada 1500S, 1,5, r.v. 1978 1978 - dále
Citrónek XM 2,1D, r.v. 1991 04/2008-09/2009
Lada 1500S, 1,5, r.v. 1978 1978 - dále
Citrónek XM 2,1D, r.v. 1991 04/2008-09/2009
No na Xantiich je životnost pístnic a koulí kolem 120tis. Jinak se většinou jenom dofukujou koule. V Brně děla jeden maník kontrolu, výměnu a dofuk koulí za drobný. Dofuk 6 koulí za 1200,- a nebo ti vymění koule za nový za asi 1200kus. Koukni sem - http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic. ... 21&start=0 Má nick - Pat a Mat a má tam i tel. číslo, tak mu zkus zavolat...
S tim Autocentral Vzdušná P4 na Lhotce mám jedinou zkušenost, kterou bych popsal slovy: přezíravost, nafoukanost, neochota! K nim bych auto nedal.
Další zkušenost: Citroën Auto Babiš - Mnichovice: Velice ochotní, ale mechanici s prominutím naprd. Možná jsem měl jen smůlu, ale přijel jsem tam s konkrétní závadou-vyžvejkaný silentblok ramena, a oni mi auto vrátili s tím, že to prohlédli, a že je to úplně v pořádku. Další týden se dotyčný silentblok vysypal úplně, a než jsem dojel do Prahy, oddělal jsem kvůli tomu gumu! Ale jinak moc ochotní, vyměnili mi z vlastní iniciativy žárovku v parkovačce, a dolili fridex.
Další zkušenost: Citroën Auto Babiš - Mnichovice: Velice ochotní, ale mechanici s prominutím naprd. Možná jsem měl jen smůlu, ale přijel jsem tam s konkrétní závadou-vyžvejkaný silentblok ramena, a oni mi auto vrátili s tím, že to prohlédli, a že je to úplně v pořádku. Další týden se dotyčný silentblok vysypal úplně, a než jsem dojel do Prahy, oddělal jsem kvůli tomu gumu! Ale jinak moc ochotní, vyměnili mi z vlastní iniciativy žárovku v parkovačce, a dolili fridex.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Díky. Já taky mám z nich divný pocit. Ptal jsem se jich na lakování auta (mají tam lakovnu) a oni aniž by věděli jakýho, tak si ze mě začli utahovat a prej jestli to myslím vážně nebo jen žertuju. Tak jsem jim řekl, že právě přišli o kšeft a odešel jsem.Nemo píše:S tim Autocentral Vzdušná P4 na Lhotce mám jedinou zkušenost, kterou bych popsal slovy: přezíravost, nafoukanost, neochota! K nim bych auto nedal.
Zkusím ten Radotín na všechno. Prostě aby to auto prohlídli a opravili, co bude třeba.
lada time is comming...
Lada 1500S, 1,5, r.v. 1978 1978 - dále
Citrónek XM 2,1D, r.v. 1991 04/2008-09/2009
Lada 1500S, 1,5, r.v. 1978 1978 - dále
Citrónek XM 2,1D, r.v. 1991 04/2008-09/2009
Vzdušná je na XM opravdu naprd. Myslím, že uměj jen dolévat provozní kapaliny do nových aut a cokoli navíc je z jejich pohledu riziková akce. A proč by se do toho pouštěli, když jim servis nových aut udělá dostatečnej kšeft.... Kámoška u nich "servisuje" novou C3 a je spokojená. I zrcátko jí tam uměj vyměnit!
Na Pateru jsem zatím neslyšel nic špatného. Ladalover: Jsem zvědavej na tvé zkušenosti.
Na Pateru jsem zatím neslyšel nic špatného. Ladalover: Jsem zvědavej na tvé zkušenosti.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
- Teepee
- Příspěvky: 4306
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
No, tenhle přímo vybízí k dálničnímu odložení rukou téměř do klína...Honza 21061 píše:alespoň to nesvádí ke zlozvyku držet za jízdy volant za paprsky.
Vlastní zkušenost, v Sieřře je, bohužel, něco trochu podobného: http://www.mujweb.cz/www/teepee/sierra/obr/palubal.jpg navíc se skoro bojím při vystupování chytnout, abych ho neohnul k sobě, jak to některé Sierry mají. Na druhou stranu ohnout nevím, takový brzdy zas Sierra (bez ABS) nemá, a navíc já jezdím tak, že jsem za těch pět let co jí mám brzdovej výkon postrádal jednou.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Tak trochu jsme s Peetem prozkoumávali auto a narazili jsme mimo ventilovaných kotoučů na tekoucí nádržku ostřikovačů a vyrezlé klobouky pérování. Tak jsme to hned opravili, ale ještě se na tom bude muset dost dělat...
Auto vypadá na 17 let velice dobře. Jen jsou urezlé drobné plechové příchytky blatníku, plastového nárazníku atd... Nic hrozného. Kastle, nosníky a podlahy jsou festovní.
To TEEPEE: Máš pravdu. Předchozí majitel nejel na dálnici jinak, než že měl ruce v klíně. Docela mě to děsilo když jsem s ním jezdíval.
Já držím ruce cca za 10 dvě i na dálnici a kdekoliv. A držím OBĚ na volantu. Ne jen jednu a druhou si ladím rádio..
Auto vypadá na 17 let velice dobře. Jen jsou urezlé drobné plechové příchytky blatníku, plastového nárazníku atd... Nic hrozného. Kastle, nosníky a podlahy jsou festovní.
To TEEPEE: Máš pravdu. Předchozí majitel nejel na dálnici jinak, než že měl ruce v klíně. Docela mě to děsilo když jsem s ním jezdíval.
Já držím ruce cca za 10 dvě i na dálnici a kdekoliv. A držím OBĚ na volantu. Ne jen jednu a druhou si ladím rádio..
lada time is comming...
Lada 1500S, 1,5, r.v. 1978 1978 - dále
Citrónek XM 2,1D, r.v. 1991 04/2008-09/2009
Lada 1500S, 1,5, r.v. 1978 1978 - dále
Citrónek XM 2,1D, r.v. 1991 04/2008-09/2009
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno