Pokračování ótéček z jiných témat, aneb nechceme bludišťáka

Free pokec (aj keď Ondra 07 by to celé zmazal)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12128
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Nemo píše:Mmm, a co voltmetr, já bych ho považoval za takovou hodně přesnou kontrolku dobíjení .....2104,05....
No pokud funguje, pak je to zajisté luxusnější, ovšem i ten bych považoval za dobrý pouze doplněný kontrolkou ;)
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Kontrolka dobíjení by pro mě měla význam pouze když rupne klíňák, neb na teploměr se člověk nedívá pořád.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5188
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

mě u 07 taky nefungovala,ale nepátral jsem proč...s přehledem mi stačil voltmetr integrovaný v palubní desce tohoto luxusního kočáru
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

Pokračovanie z http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... c&start=75 a http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... &start=150
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Prečo stále riešite tlak mazania ? Pokiaľ to maže, nie je problém. Ja mam v aute olej Forza 15W40 a mazanie mám pri vyšších otáčkach tak okolo 4, pri voľnobehu to môže byť na cca 1-2.

Ináč stupnica na tlaku oleja je v hodnotach x10kPa ?
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Marek89 píše:Prečo stále riešite tlak mazania ?
Gdo mašči, ten jedže :headbang:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

Cory píše:
Marek89 píše:Prečo stále riešite tlak mazania ?
Gdo mašči, ten jedže :headbang:
Švieči kontrolkoj ? Net, tak potim kdze problema.
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

pri nizsom tlaku su menej mazane casti motora, ktore su ulozene hore, napr. vacka, vahadla,...
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12128
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Ani ruský inženýr nebyl blb a proto, když nesvítí kontrolka, je to dobrý
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Laďuša píše:Ani ruský inženýr nebyl blb a proto, když nesvítí kontrolka, je to dobrý
Toto je kvalitní názor, píp.
---------------
V jedničkách, dvojkách, čtverkách, pětkách a některých sedmičkách tato věc není a také jezdí, píp. :)
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

V jedničkách, dvojkách, čtverkách, pětkách a některých sedmičkách tato věc není a také jezdí, píp. :)
_________________
No to je pravda, ale od kedy mam tlakomer, tak mi to neda pokoj :P :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Majo2103
Příspěvky: 555
Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
Bydliště: Ploské 79
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo2103 »

Cory píše:
V jedničkách, dvojkách, čtverkách, pětkách a některých sedmičkách tato věc není a také jezdí, píp. :)
_________________
No to je pravda, ale od kedy mam tlakomer, tak mi to neda pokoj :P :D
Asi to je ten dôvod,prečo tam nebol :)
Tešiť sa dá aj z maličkostí, napríklad z výplaty...

Najlepšie je nič neriešiť, veď ono sa to už poserie aj samo..

Nealkoholické pivo je ako porno v rádiu...
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Když už jsme u toho tlaku, tak když jsem poprve nalil olej do FIATa 125 S, co jsem ho dával do 2103, tak pouhým točením startérem jsem natlakoval 2 bary a po té, co jsem pustil klíček, tak trvalo dalších asi 10 vteřin, než se rozsvítila kontrolka tlaku oleje... :P :D
Miči

Příspěvek od Miči »

jo kdyby se to tu podařilo postavit, aby to jelo a nežralo šel bych do toho taky...

[ Komentář přidal: Hurikán: čt duben 17, 2008 23:20 ]
Pokračování z tématu Karbonové kapoty:
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

zrat ti bude kazdej upravenej motor po kterym chces vykon a vykon a jeste vic vykonu. ty kone se necim nakrmit musej :roll: nizka spotreba a zavodak dohromady nejdou


ale spis by se to melo nejak presunout do poklabosme aby nebyli bludistaci :P
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Ano, bude to potvora, která jenom žere a nejede, jako každej žigul. Zatim je plán takovej, že s tim chci jezdit amatérský závody do vrchu v kategorii historiků. Motor VFTS seženeš leda ve snu, teda pokud víme, o čem se bavíme... Apropo; může mi někdo říct, co si představujete pod pojmem "motor VFTS"? Já si něco plácám v garáži a možná to i bude vrčet. VFTS tomu neříkám, ale mělo by to jet trochu líp než sériovka. Vystužení kastle neřešim, pokud se teda nebavíme o rámu. Ten tam pravděpodobně přijde až po prvních pravděpodobných závodech. Všechno je ještě ve hvězdách, třeba se na to všechno vyprdnu a pošlu auto ze skály. Nikdo neví co bude zítra...
Odpovědět

Zpět na „Poklábosme“