2107
Moderátor: Moderátoři
Mi tu nálepku loni sundala srnka i se sklem. Od té doby ji tam nemám. Ale na novém ji mám a nijak mi tam nevadí.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Nie som zbehly v rustine, ale vycital som z toho, ze sa to bude dalej vyrabat niekolko rokov, lebo je to lacne.... Ale nedocital som sa o ziadnej modernizacii
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Píšou tam o podmínce mírnýho restajlinguCory píše:Ale nedocital som sa o ziadnej modernizacii
Jestli udělají nevelkej restajling a udrží cenu, dávají tomu 5-7 let, když se to navíc povede, tak 8-10 letчто если провести небольшой рестайлинг и удержать цену, то жизненный цикл семейства «классики» можно продлить еще минимум на 5-7 лет, а при удачном проекте и на 8-10 лет.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Ani slovo, to máš recht. Ale libujou si, jak je to levný auto s motorama 1500 a 1600, takže asi nic
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
U tohoto obrázku se mi zastavil dech, ale ta modrá zhovadilost napodobující Warinu?
Edit, aha ta modrá věc není tématem, co tam všechno píší vyjma výše přeloženého?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
fuj Som rad, ze sa 07 bude vyrabat dalej, ale ak to bude mat taku masku, tak fuj http://images.google.sk/imgres?imgurl=h ... k%26sa%3DN
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Toto na mě vyplivl jakýsi překladač http://perevod.uaportal.com/pragma/onli ... TranTo=Eng takže kdo vládnete imperialistickou řečí, čtětež, píp.
Renault and AVTOVAZ intend to prolong life of model 2107
francuzskie specialists from a company Renault, which already began to work in a tol'yattinskom factory and in detail to study the pattern of his production, showed rather significant interest to vazovskoy the classics – model of LADA 2107. In their opinion – at this car, on condition of insignificant restaylinga and saving of low price, there are all chances with success to be for sale a few years.
Cars of family of LADA 2107 are very cheap cars by a cost hardly anymore 5 thousand of dollars. Thus, they possess a polnorazmernym basket, by an engine by volume of a 1,5 – 1,6 litre and very simple and by a functional enough construction, Frenches mark.
As in same queue director of analytical agency AVTOSTAT marked Sergey Celikov: “.v present tense largest avtoproizvoditeli outlay many many forces are for creation of successful and sverkhdeshevogo car (low-cost car), while in Russia already many years a just the same machine goes out the enormous drawing. It is thus needed to mark that if «super-deshevye» cars, produced Chinese and Indian avtopromom – it mainly mikrolitrazhki with small sizes is a 3-3,5 meter in length and by the volume of engine a to 1,0 litre. That analogues to our «Oki». And vazovskaya the classics are a valuable city car of overhead segment of class of «V» with the powerful enough engine of volumes 1,5-1,6 l.”
Also added celikov, that if to conduct small restayling and retain a price, the life cycle of family of the «classics» can be prolonged yet minimum on 5-7 years, and at a successful project and on 8-10 years. Thus, this model, due to a low price it is possible with success to sell not only in Russia but also on many developing markets.
Renault and AVTOVAZ intend to prolong life of model 2107
francuzskie specialists from a company Renault, which already began to work in a tol'yattinskom factory and in detail to study the pattern of his production, showed rather significant interest to vazovskoy the classics – model of LADA 2107. In their opinion – at this car, on condition of insignificant restaylinga and saving of low price, there are all chances with success to be for sale a few years.
Cars of family of LADA 2107 are very cheap cars by a cost hardly anymore 5 thousand of dollars. Thus, they possess a polnorazmernym basket, by an engine by volume of a 1,5 – 1,6 litre and very simple and by a functional enough construction, Frenches mark.
As in same queue director of analytical agency AVTOSTAT marked Sergey Celikov: “.v present tense largest avtoproizvoditeli outlay many many forces are for creation of successful and sverkhdeshevogo car (low-cost car), while in Russia already many years a just the same machine goes out the enormous drawing. It is thus needed to mark that if «super-deshevye» cars, produced Chinese and Indian avtopromom – it mainly mikrolitrazhki with small sizes is a 3-3,5 meter in length and by the volume of engine a to 1,0 litre. That analogues to our «Oki». And vazovskaya the classics are a valuable city car of overhead segment of class of «V» with the powerful enough engine of volumes 1,5-1,6 l.”
Also added celikov, that if to conduct small restayling and retain a price, the life cycle of family of the «classics» can be prolonged yet minimum on 5-7 years, and at a successful project and on 8-10 years. Thus, this model, due to a low price it is possible with success to sell not only in Russia but also on many developing markets.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
http://debates.coches.net/showthread.ph ... 15&page=86
To mě celkem dostalo Zasloužilý nový veterán pro zasloužilého starého veterána, zajisté je to Geroj CCCP
To mě celkem dostalo Zasloužilý nový veterán pro zasloužilého starého veterána, zajisté je to Geroj CCCP
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Pro lidi co imperialistickou řeč neovládají v češtině, kterou vyplivl další z překladačů:
Renault a AVTOVAZ zamýšlet prodloužit život modelu 2107
francuzskie odborníci ze spoleènosti Renault, který již zaèal pracovat v tol'yattinskom továrnì a podrobnì studovat vzor jeho produkce, ukázal spíši významný zájem vazovskoy klasika – model LAD 2107. V jejich názoru – v tomto vozu, pod podmínkou bezvýznamného restaylinga a šetøení nízký ceny, tam jsou všechny šance s úspìchy být na prodej pár let.
Vozy rodiny LAD 2107 jsou velmi levný vùz cenou stìží ještì 5 tisíc dolarù. Tak, oni mají polnorazmernym koš, motorem objemovým 1,5 – 1,6 litr a prostinký a funkèní dost stavby, Frenches znaèka.
Jako v stejné frontì øeditel analytické agentury AVTOSTAT znaèený Sergey Celikov: ".v pøítomný èas nejvìtší avtoproizvoditeli výdaj mnoho mnoho sil jsou pro vytvoøení úspìšného a sverkhdeshevogo vozu (úsporný vùz), zatímco byl v Rusku již mnoho let pøesto stroj jde ven enormní kresba. To je tak potøeboval oznaèit že jestli «super-deshevye» vozy, produkoval Èíòany a indické avtopromom – ty hlavnì mikrolitrazhki s malými velikostmi je 3-3,5 metr na délku a hlasitostí vybaví motorem až 1,0 litr. Ten analogický k náš «Oki». A vazovskaya klasický jsou cenný automobil pro mìstský provoz nahoøe èást tøídy «V» se silný dost motoru hlasitostí 1,5-1,6 l."
Také pøidal celikov, že jestli provádìt malý restayling a udržet cenu, životní cyklus rodiny z «classics» mohou být prodloužené ještì minimum na 5-7 letech, a v úspìšném projektu a na 8-10 léta. Tak, tento model, kvùli nízký cenì je možné s úspìchy prodat nejen v Rusku ale také na mnoha rozvíjeních trhù.
Jinak chlapi rusáci právě eliminovali ty debilní stále rezivějící rožky, prostě vzali flexu a uřízli je lidově řečeno do pr... takže předpokládám, obrovský zájem místních pisatelů o náhradní díly z tohoto modelu: dva přední blatníky a světla, zbytek vysocháme sami no ne?
Renault a AVTOVAZ zamýšlet prodloužit život modelu 2107
francuzskie odborníci ze spoleènosti Renault, který již zaèal pracovat v tol'yattinskom továrnì a podrobnì studovat vzor jeho produkce, ukázal spíši významný zájem vazovskoy klasika – model LAD 2107. V jejich názoru – v tomto vozu, pod podmínkou bezvýznamného restaylinga a šetøení nízký ceny, tam jsou všechny šance s úspìchy být na prodej pár let.
Vozy rodiny LAD 2107 jsou velmi levný vùz cenou stìží ještì 5 tisíc dolarù. Tak, oni mají polnorazmernym koš, motorem objemovým 1,5 – 1,6 litr a prostinký a funkèní dost stavby, Frenches znaèka.
Jako v stejné frontì øeditel analytické agentury AVTOSTAT znaèený Sergey Celikov: ".v pøítomný èas nejvìtší avtoproizvoditeli výdaj mnoho mnoho sil jsou pro vytvoøení úspìšného a sverkhdeshevogo vozu (úsporný vùz), zatímco byl v Rusku již mnoho let pøesto stroj jde ven enormní kresba. To je tak potøeboval oznaèit že jestli «super-deshevye» vozy, produkoval Èíòany a indické avtopromom – ty hlavnì mikrolitrazhki s malými velikostmi je 3-3,5 metr na délku a hlasitostí vybaví motorem až 1,0 litr. Ten analogický k náš «Oki». A vazovskaya klasický jsou cenný automobil pro mìstský provoz nahoøe èást tøídy «V» se silný dost motoru hlasitostí 1,5-1,6 l."
Také pøidal celikov, že jestli provádìt malý restayling a udržet cenu, životní cyklus rodiny z «classics» mohou být prodloužené ještì minimum na 5-7 letech, a v úspìšném projektu a na 8-10 léta. Tak, tento model, kvùli nízký cenì je možné s úspìchy prodat nejen v Rusku ale také na mnoha rozvíjeních trhù.
Jinak chlapi rusáci právě eliminovali ty debilní stále rezivějící rožky, prostě vzali flexu a uřízli je lidově řečeno do pr... takže předpokládám, obrovský zájem místních pisatelů o náhradní díly z tohoto modelu: dva přední blatníky a světla, zbytek vysocháme sami no ne?