Zdar, já se hlásím i s potomkem. Jestli se mužeme přidat tak rádi přijedeme, ale s 2111 (Honza mlží).Honza 21061 píše:JEDU a společně se mnou ještě Ladalover!!
P.S. Měl by se Ti ozvat Radůz z Prahy, také prý pojede i se synem a 2110.
Adam III
Moderátor: Moderátoři
®; Člen LKCS
raduz. na rovinu: tak to teda nevím, jestli je to dobrý nápad s tím děckem, sedačkou a Nivou. nejde o žádné drsňáctví, nevím jak kdo , ale já osobně si to na triko nevezmu, takovou soudnost ještě mám.
tel : 608048480
http://www.oleje-klatovy.cz
http://www.oleje-klatovy.cz
takže vážení přátelé , budu na vás čekat a těšit se, přijeďte v pohodě a beze ztrát. Pravděpodobně už nebudu u PC takže kdyby něco, dejte znamení na mobil. nashledanou.
tel : 608048480
http://www.oleje-klatovy.cz
http://www.oleje-klatovy.cz
- Laďuša
- Příspěvky: 12138
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Hm, tak jsem se nakonec vypínal, do KT jsem se dostal v 7 ráno a vstával jsem v jednu odpoledne..... Takže jsem vás ani neviděl...Laďuša píše:Já vypínam poněkud jinýma způsobama....![]()
A právě tuten víkend se vypínat nebude, až pak
![]()
Doufam, že se vam akce vydařila (daří)
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás 
Chatka 12 forever
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Část expedice hlásí návrat domů bez provozních škod a následků na zdraví!
Jednoznačně hodnotím Adama III. jako nejvydařenějšího ze všech. Nejen počtem celkově najetých kilometrů v terénu, ale i vším okolo!
Zdeňkovi a jeho rodině patří největší možný dík za bezkonkurenční pohoštění a občerstvení po "akci" a všem dalším za to, že se zúčastnili a vytvořili další srazový moment, na které se nezapomíná!
Druhá část expedice si stále ještě užívá večera na základně, Nivy odpočívají zaparkované u louky s výhledem a jistě se tam všem dobře daří!
Terénní vložka si zaslouží vlastní pasáž, ale nelze příliš popisovat, kdo to nezažil, stejně si to nikdy nedokáže představit. Řekl bych, že dnes si Nivy sáhly na vrchol své průchodnosti a všichni šoféři na vrchol dovedností. Na obou stranách do toho bylo vloženo naprosté maximum!
Pokud mi ještě někdy někdo bude tvrdit, že existuje lepší automobil vhodný do terénu stejné kategorie, váhy a koncepce, nebudu volit žádná opatrná slova, kterými mu odpovím. Niva je zkrátka predátor!
Můžou dřít nápravy o kameny, můžou být klády a větve narvané mezi nápravy, v kardanu, padat keře, lítat zástěrky, mlhovky, plasty, může být voda v kabině, motor v té vodě zcela ponořený, může se jet doslova bokem, vyjíždět téměř kolmé převýšení- NIVA ZKRÁTKA JEDE!!!
Není to žádné sci-fi, protože toto vše a ještě mnohem více, jsme dnes zažili a zážitky to jsou jedinečné!
Občas nastaly chvíle plné obav (přelití vody přes kapotu a 1/3 čelního skla při průjezdu hlubokou louží), beznaděje (dvě Nivy ze čtyř uvíznuté na rozbahněné cestě, mezi větvemi a loužemi) občas bylo nutné i kapitulovat, couvat zpět přes výmoly a bahnité koleje, ale o to příjemnější byly pocity vítězství po nějakém takovém prožitku!
Jak říkám, nelze popsat slovy praktické zjištění, že Niva je víceméně nezničitelná a hranice jejích možností jsou skutečně velmi a velice vysoko!!
Taktéž i samotné motory a převodovky Lada zasluhují uznání- o podmínkách a režimech, v jakých se dnes jezdilo, se málokterému "sedanistovi" a už vůbec ne leštěnkáři zdálo, a pokud ano, vzbudil by se hrůzou a politý potem, že to snad ani není možné! JE a všechno to přežije!
O to smutnější byl potom zase návrat, ale na palubě naší "bílé(červené) vrány" jsem měl Ladalovera, takže cesta lépe a veseleji ubíhala.
Díky všem ještě jednou!!
P.S. Až zpracuji svoje fotky, dodám.
Jednoznačně hodnotím Adama III. jako nejvydařenějšího ze všech. Nejen počtem celkově najetých kilometrů v terénu, ale i vším okolo!
Zdeňkovi a jeho rodině patří největší možný dík za bezkonkurenční pohoštění a občerstvení po "akci" a všem dalším za to, že se zúčastnili a vytvořili další srazový moment, na které se nezapomíná!
Druhá část expedice si stále ještě užívá večera na základně, Nivy odpočívají zaparkované u louky s výhledem a jistě se tam všem dobře daří!
Terénní vložka si zaslouží vlastní pasáž, ale nelze příliš popisovat, kdo to nezažil, stejně si to nikdy nedokáže představit. Řekl bych, že dnes si Nivy sáhly na vrchol své průchodnosti a všichni šoféři na vrchol dovedností. Na obou stranách do toho bylo vloženo naprosté maximum!
Pokud mi ještě někdy někdo bude tvrdit, že existuje lepší automobil vhodný do terénu stejné kategorie, váhy a koncepce, nebudu volit žádná opatrná slova, kterými mu odpovím. Niva je zkrátka predátor!
Můžou dřít nápravy o kameny, můžou být klády a větve narvané mezi nápravy, v kardanu, padat keře, lítat zástěrky, mlhovky, plasty, může být voda v kabině, motor v té vodě zcela ponořený, může se jet doslova bokem, vyjíždět téměř kolmé převýšení- NIVA ZKRÁTKA JEDE!!!
Není to žádné sci-fi, protože toto vše a ještě mnohem více, jsme dnes zažili a zážitky to jsou jedinečné!
Občas nastaly chvíle plné obav (přelití vody přes kapotu a 1/3 čelního skla při průjezdu hlubokou louží), beznaděje (dvě Nivy ze čtyř uvíznuté na rozbahněné cestě, mezi větvemi a loužemi) občas bylo nutné i kapitulovat, couvat zpět přes výmoly a bahnité koleje, ale o to příjemnější byly pocity vítězství po nějakém takovém prožitku!
Jak říkám, nelze popsat slovy praktické zjištění, že Niva je víceméně nezničitelná a hranice jejích možností jsou skutečně velmi a velice vysoko!!
Taktéž i samotné motory a převodovky Lada zasluhují uznání- o podmínkách a režimech, v jakých se dnes jezdilo, se málokterému "sedanistovi" a už vůbec ne leštěnkáři zdálo, a pokud ano, vzbudil by se hrůzou a politý potem, že to snad ani není možné! JE a všechno to přežije!
O to smutnější byl potom zase návrat, ale na palubě naší "bílé(červené) vrány" jsem měl Ladalovera, takže cesta lépe a veseleji ubíhala.
Díky všem ještě jednou!!
P.S. Až zpracuji svoje fotky, dodám.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
UFFF! Tak to bylo mega!!!!!! M:E:G:A:!!!
Tak dokonalý zážitek jsem ještě neměl. Můžu za něj poděkovat mým skvělým Lada přátelům, jmenovitě: Honza 21061, Radek K., Marty, Luděk + Jana a především Stav!!
LADA NIVA RESPECT
Ještě jednou díky všem!!!
lada time is comming...
Lada 1500S, 1,5, r.v. 1978 1978 - dále
Citrónek XM 2,1D, r.v. 1991 04/2008-09/2009
Lada 1500S, 1,5, r.v. 1978 1978 - dále
Citrónek XM 2,1D, r.v. 1991 04/2008-09/2009
TAK! děkuji za super sestavu, pohodu, účast, pochvaly aatd. bylo to zkrátka super mega setkání, poježdění, pokecání.
tel : 608048480
http://www.oleje-klatovy.cz
http://www.oleje-klatovy.cz
jinak, kdyby někdo potřeboval umýt auto, tak Marty našel docela dobrou přírodní myčku, všimněte si toho vyblejskaného předku
tel : 608048480
http://www.oleje-klatovy.cz
http://www.oleje-klatovy.cz
koule je OK, ten kurt něco zmákne, kdyby někdo měl zájem o odborně odmontovanou kouli.... za symbolickou cenu přenechám nebo vyměním za rovnější panhardku na Nivu. ono na fakt takové zbytečnost jako tažný, mlhovky, plasty není zrovna místo 
tel : 608048480
http://www.oleje-klatovy.cz
http://www.oleje-klatovy.cz
když von Marty si taky ustele na těch nejzajímavějších místechmarty píše:zdendo bylo to supr a strašně dík za poskytnutý zázemý který bylo dokonalý.
jo at se daří a koule ti nevisý(kdo tam byl vý a kdo ne tak stejně nepochopý)a vopravdu mě přístě nekopejte do hlavy
tel : 608048480
http://www.oleje-klatovy.cz
http://www.oleje-klatovy.cz