Ozon
Moderátor: Moderátoři
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Takže foto ještě namontovaného se zaseklým druhým stupněm. (Má 2106) V sobotu bude GO .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Čisticí maratón je u konce, pocity rozporuplné. Nejsem z toho ani trochu nadšený.
Změnily se úplně vlastnosti motoru, v první řadě vůbec nechtěl držet volnoběh, ani při plně vyšroubovaném seřizováku. Nakonec bylo nutné povolit bohatost.
Zajímavé je, že jsem s oběma šrouby ani trochu nehnul a myslel jsem, že to vše zůstane při starém.
Také mám pocit, že na první komoru to mnohem méně tahá Po skončení jízdy jsem ještě trochu zašrouboval volnoběh, protože se ustálil a zvedl.
Pokud se příliš vyšroubovaným volnoběhem ochuzuje celkově směs v 1. komoře (ano?) problém by mohl tímto být vyřešen.
Dokud zlobil volnoběh, připadalo mi, že v otáčkách jede lépe.
Jakmile jsem zasáhl do volnoběhu, pocítil jsem (vsugeroval si) zhoršení v tahu...
Zítra mne s tímto zázrakem čeká 300 km, jsem zvědavý, jestli to pojede za 25/100, nebo jenom za 15, případně jestli to vůbec pojede... Mám obavy, že podle sluchu nemám nikdy šanci nastavit to dobře- zejména bohatost.
Pane doktore, zase jste se v tom vrtal...
Změnily se úplně vlastnosti motoru, v první řadě vůbec nechtěl držet volnoběh, ani při plně vyšroubovaném seřizováku. Nakonec bylo nutné povolit bohatost.
Zajímavé je, že jsem s oběma šrouby ani trochu nehnul a myslel jsem, že to vše zůstane při starém.
Také mám pocit, že na první komoru to mnohem méně tahá Po skončení jízdy jsem ještě trochu zašrouboval volnoběh, protože se ustálil a zvedl.
Pokud se příliš vyšroubovaným volnoběhem ochuzuje celkově směs v 1. komoře (ano?) problém by mohl tímto být vyřešen.
Dokud zlobil volnoběh, připadalo mi, že v otáčkách jede lépe.
Jakmile jsem zasáhl do volnoběhu, pocítil jsem (vsugeroval si) zhoršení v tahu...
Zítra mne s tímto zázrakem čeká 300 km, jsem zvědavý, jestli to pojede za 25/100, nebo jenom za 15, případně jestli to vůbec pojede... Mám obavy, že podle sluchu nemám nikdy šanci nastavit to dobře- zejména bohatost.
Pane doktore, zase jste se v tom vrtal...
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Honzo, po Luďkovi Ondrůchovi jedoucím na Adama se k tobě blíží Weber pro patnáctku, buchni ho tam a uvidíš zdali budeš spokojenější. Je trošku ušpiněn, neb jsem na něm odjezdil zimu, ale buchni ho tam tak jak je, jediné co udělej, že po zahřátí na klapce nastav volnoběžné otáčky a šroubem bohatosti nastav vrchol otáček, pak zase nalaď klapkou odpovídající otáčky a směsí zase vrchol a mělo by to šlapat. Případné další info v SZ, píp.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Ono asi v tom bude jádro "pudla".Honza 21061 píše:Zajímavé je, že jsem s oběma šrouby ani trochu nehnul a myslel jsem, že to vše zůstane při starém
Když se čistí karbec tak úplmě , páč se nečistoty při vyplachování dostanou do míst kde je ten jehlový šroub a klo něho neprojdou .Takže z přicpaného karbecu je opět přicpaný karbec akorát na jiném místě .
Po rozebrání je nutné vše znovu nastavit . A kdo ví jak dopadnu já po 22 leté pauze co se týče benzínu a věcí s ním spojených .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Kewint
- Příspěvky: 1683
- Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
no nic jen,to že to mám taky a nevěděl jsem co to bylo a k čemu to slouží :)ale pochopil jsem že to prostě na autě mít nemůžu,protože mi to nebude makčit bez toho ventilu!!kterej si bude myslet že mám bud furt motor pod plynem nebo bez plynu!!! že?
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Koko Loko: Ani nevím, jak Ti poděkovat za takové příjemné překvapení!! V každém případě mi to udělalo velkou radost, já ho uvedu do testovacího provozu a na srazu si je zase prohodíme. Díky!!!
Saša: Čistil jsem to celé. Vyšrouboval jsem celý ten unašeč se šroubem množství směsi, aniž bych přímo se šroubem nějak pohnul a uvnitř jsem to vyčistil. Bohatost jsem prostříkal pod tlakem a prolil Fixinelou, nic by tam zůstávat nemělo.
Nakonec jsem tu bohatost asi vrátil a i množství na podobné hodnoty. Možná jen chtělo, aby se trochu "projel" v benzínu. Pravděpodobně v útrobách zůstaly nějaké zbytky vody...
Saša: Čistil jsem to celé. Vyšrouboval jsem celý ten unašeč se šroubem množství směsi, aniž bych přímo se šroubem nějak pohnul a uvnitř jsem to vyčistil. Bohatost jsem prostříkal pod tlakem a prolil Fixinelou, nic by tam zůstávat nemělo.
Nakonec jsem tu bohatost asi vrátil a i množství na podobné hodnoty. Možná jen chtělo, aby se trochu "projel" v benzínu. Pravděpodobně v útrobách zůstaly nějaké zbytky vody...
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
? Předpokládám, že máš na mysli elektromagnetický ventil zašroubovaný do středního dílu karburátoru. Tato věc není ekonomizér, ačkoliv by se tak možná dala u Weberů po implantaci řj. použít. Je to jen ventil uzavírající přívod paliva po vypnutí zapalování, chcešli užívat tímto vybavený karburátor ve svém oři musíš na tento ventil přivést +12V ze zapalovacího okruhu. Jinak tvůj vůz by měl dle mého z výroby osazen Ozonem s ekonomizerem, což znamená, že máš na levém podběhu černou krabičku (řj. která dle otáček motoru a signálu z mikrospínače řídí pneuventil, který podtlakem ovládá volnoběžný kanál karburátoru) a na pravém podběhu pneuventil, na karburátoru mikrospínač, který právě rozpoznává odložení nohy z plynu.Kewint píše:no nic jen,to že to mám taky a nevěděl jsem co to bylo a k čemu to slouží :)ale pochopil jsem že to prostě na autě mít nemůžu,protože mi to nebude makčit bez toho ventilu!!kterej si bude myslet že mám bud furt motor pod plynem nebo bez plynu!!! že?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Poznatky z delší trasy: Cestou tam mi přišlo auto velice líné, musel jsem na to trochu více šlapat, nicméně rychlosti na dálnici, ochotu jít do otáček i tahové schopnosti v kopcích nebyly špatné.
Teprve cestou zpátky jsem ještě asi o 2 mm pootočil s bohatostí a přidal ji, zatímco volnoběžný šroub jsem naopak mírně přiškrtil- od té chvíle mi připadalo, že mám vyměněné auto, vše se radikálně zlepšilo!
Bohužel hrubým odhadem nebyla spotřeba úplně ideální, což bylo možná způsobeno tím, že jsem cestou na Adama musel tomu více šlapat na krk, aby to jelo.
Koko Loko: Ještě jednou vřelé díky za takovou rychlou a ochotnou odezvu a zápůjčku Webera. V nejbližší době ho namontuji a zahájím testování.
Teprve cestou zpátky jsem ještě asi o 2 mm pootočil s bohatostí a přidal ji, zatímco volnoběžný šroub jsem naopak mírně přiškrtil- od té chvíle mi připadalo, že mám vyměněné auto, vše se radikálně zlepšilo!
Bohužel hrubým odhadem nebyla spotřeba úplně ideální, což bylo možná způsobeno tím, že jsem cestou na Adama musel tomu více šlapat na krk, aby to jelo.
Koko Loko: Ještě jednou vřelé díky za takovou rychlou a ochotnou odezvu a zápůjčku Webera. V nejbližší době ho namontuji a zahájím testování.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- Marek89
- Příspěvky: 1818
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
Na môj dotaz nereaguje nikto ?
Lada 2105
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!