A od každýho tankování si vem účtenku a než odjedeš od benzínky se prostě podíváš co máš v nádrži. Taky mě napadlo, že kdybych se splet tak nemám šanci zjitit co mám v nádrži, tak si beru účtenky a šanci mám vždycky. Navíc si můžeš snadněji vést (pokud jí povedeš) evidenci spotřeby.Honza 21061 píše:Co z toho plyne? Aleši, Roubíčka nech Roubíčkem, ještě jsi netankoval a až budeš, prostě do nafťáka tankuj naftu!
Citroen XM - rady
Moderátor: Moderátoři
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Krwel
- Příspěvky: 128
- Registrován: stř čer 02, 2004 07:40
- Bydliště: Říčany u Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Já si myslím, že z toho budeš mít takový respekt, že si to nespleteš. Taky jsem se ze začátku bál a dopadlo to dobře. To se teď víc bojím, abych třeba mámě nenatankoval naftu do benzíňáka . A když ti dojde nafta, tak to taky není konec auta. Jen trochu potrápíš startér, pokud nemáš ruční pumpičku. Nebo když ti někdo doveze naftu, tak tě chvíli potahá na špagátku .
Ex: Lada 2105, Lada 2107
Lancia Kappa 2.4JTD SW "Parníček"
Lancia Kappa 2.4JTD SW "Parníček"
Ale u těch nových motorů se nesmí přeci třeba rozjet bez motoru a nakopnout tam rychlost aby to pak chytlo, protože oddělám katalyzátor a nevím co ještě. Je to tak hrozné? Nebo to autu podstatně nevadí?
Já myslím, že by se to nemuselo závažněji projevit.
Co vy na to? Zkoušeli jste to už?
Já myslím, že by se to nemuselo závažněji projevit.
Co vy na to? Zkoušeli jste to už?
lada time is comming...
Lada 1500S, 1,5, r.v. 1978 1978 - dále
Citrónek XM 2,1D, r.v. 1991 04/2008-09/2009
Lada 1500S, 1,5, r.v. 1978 1978 - dále
Citrónek XM 2,1D, r.v. 1991 04/2008-09/2009
- Krwel
- Příspěvky: 128
- Registrován: stř čer 02, 2004 07:40
- Bydliště: Říčany u Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Není to zcela ideální hlavně u benzínivých motorů, kvůli nespálenému benzínu, ale na to abys to jednou roztahnul to zas tolik nevadí. I při normálním startování to nechytne 100% hned a nějaká hůř spálená směs se tam dostane. Ty tam budeš mít maximálně filtr pevných částic a to ještě není jistý, takže můžeš být v pohodě. Jen je třeba dát si pozor na rozvody, aby nepřeskočily.
Ex: Lada 2105, Lada 2107
Lancia Kappa 2.4JTD SW "Parníček"
Lancia Kappa 2.4JTD SW "Parníček"
Mě ta plečka brzdí v pohodě i bez motoru.
Ale mám XM II...
Prý je běžné to, co se stalo mě: Ukazatel stavu paliva je značně naprd, neb nesvítí ani hladové oko, když už je toho tam málo - tedy pokud auto stojí nebo jede na cca rovině. Pak jsem zaparkoval u plotu na svahu a ještě trochu z kopce a ráno, když jsem k tomu přišel, už svítilo hladové oko, já nastartoval a po 10 vteřinách to zdochlo, neb se benzín schoval do rohu nádrže. 5L z kanystru to nevytrhlo. Takže jsem jel na špagátě bez motoru k pumpě. Auto v pohodě brzdilo. (Bez účinku posilovače, ale spolehlivě).
Ale mám XM II...
Prý je běžné to, co se stalo mě: Ukazatel stavu paliva je značně naprd, neb nesvítí ani hladové oko, když už je toho tam málo - tedy pokud auto stojí nebo jede na cca rovině. Pak jsem zaparkoval u plotu na svahu a ještě trochu z kopce a ráno, když jsem k tomu přišel, už svítilo hladové oko, já nastartoval a po 10 vteřinách to zdochlo, neb se benzín schoval do rohu nádrže. 5L z kanystru to nevytrhlo. Takže jsem jel na špagátě bez motoru k pumpě. Auto v pohodě brzdilo. (Bez účinku posilovače, ale spolehlivě).
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Musím odzkoušet.
(na rovině abych nedřel a na prostoru, abych měl čas "najít" ručku)
Jel jsem na provaze cca 30km, a auto ani neklesalo a brzdilo v pohodě....
(na rovině abych nedřel a na prostoru, abych měl čas "najít" ručku)
Jel jsem na provaze cca 30km, a auto ani neklesalo a brzdilo v pohodě....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
To je zvláštní, že to tej pani skrze ten časopis neproteklo Leda že by to byly pěkně poskládané Květyzelvotron píše:To znám takovou historku: Paní si pučila manželovo auto no a bylo potřeba natankovat. A jak stála u u toho stojanu, tak nevěděla, co se tam má lejt, ale postupovala logicky: No manžel říká, jaký koupil super auto, tak tam naleju Super (bylo to v době kdy se ještě prodával olovnatej benzín). No ale jelikož paní měla auto na bezolovnatej benzín měla úzký hrdlo nádrže a tlustá pistole od Superu jí tam nešla...
No a jak si poradila? Z kufru vyndala nějakej časopis, stočila ho do trychtýře a načepovala plnou
Ale když jezdím už delší dobu na lpg, tak mám taky problém že neumím načepovat.Nevím co mám vzít za pistol a kam jí strčit, a když pak ještě zaplatím 2krát vyšší cenu, tak mě stejně odveze sanitka, protože to se mnou pomalu šlehne. Mít lpg je prostě beztarostný když vám to načepuje obsluha, ještě většinou dáme pokec s pumpařem, nebo pumpařkou.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
co se ale nevyplácí, si u toho s pumpařem dát ještě cigárkoplavec píše:Mít lpg je prostě beztarostný když vám to načepuje obsluha, ještě většinou dáme pokec s pumpařem, nebo pumpařkou.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487