Jako v této disciplíně zkušený si dovolím upozornit, že po koupi zříceniny neexistuje pojem "v klidu po práci". Jde o preferenci, kdy člověk dá přednost vrtání se v autě před padající omítkou, nenatřeným okapem, nebo neshrabanou zahradou. Pokud tam budeš sám, budiž, vybereš si, ale jakmile do toho vstoupí další členové zříceniny, pro které je důležitější trávník než tlumič kmitů řetězu...dmatej píše: A jelikož opět nemám tak nějak kde bydlet, zvažuji koupi nějaké zříceniny, kde bych si zavegetil a v klidu si po práci prováděl operace svých vozidel
Oranžáda 2101
Moderátor: Moderátoři
- Teepee
- Příspěvky: 4307
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Bílý LADA a okřídlená spol.
Tož 11.4. Oranžáda zvládla prohlídku STK . Sice pár výhrad bylo, ale nakonec se technik smiloval a vylepil známku na dva roky
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Gratulace. Proboha, co se nelíbilo?
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Díky díkyIvo píše: Gratulace. Proboha, co se nelíbilo?
Nelíbilo se třeba zajíštění čepů řízení hřebíkem (zrovna jsem neměl po ruce závlačku ). Technik sice uznal, že hřebík má větší pevnost jako závlačka, ale předepsaná je závlačka. Dále se mu nelíbilo lehké kroucení se převodky řízení na nosníku karoserie. Potom klasika lékárnička (kterou ještě nemám komplet, kamarád mi má z nemocnice donést nějaké obvazy). A nezajištěná autobaterie (držák jsem po zimě byl línej namontovat )
Mno a největším problémem byla zhoršená účinost provozní brzdy na levém zadním kole. Přes zimu asi lehce začalo téct prasátko (krom seřízení excentrů jsem po zimě na zadku nic nedělal). Chvíli přemýšlel, koukl na veteránskou testaci, pochválil nástřik spodku, souběh předních brzd a ruční brzdy ... a nakonec napsal všechny závady do A
Technik byl velkej pohodář, navíc Oranžádu zná od bývalého majitele, kdy na tom byla pokaždé mnohem hůře - několikrát neprošla.
Rovnou jsem provedl STK i na našem Oplu Corsa 1.0 12V (šla jako první) a prohlídka probíhala velice pohodově. Rovnou mi řekl, že kdyby se měla provádět STK podle předpisů, neprošlo by ani jedno auto co stojí na parkovišti ... a že tam byla i nová auta.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Hned jsem ti řikal, že kvuli tomu bude problemVašátor píše:Nelíbilo se třeba zajíštění čepů řízení hřebíkem (zrovna jsem neměl po ruce závlačku )
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
no jo noooTommel píše: Hned jsem ti řikal, že kvuli tomu bude problem
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Šťoural to teda rozhodně nebyl ... bych na něj práskl, co ošidil (nekontroloval) na Oplu ... ale slíbil jsem, že pomlčím ... byl to naprostej pohodář, příště k němu jdu zase
To Dandy ... radši mně, Oranžáda má s podobných věcí strach a tak stávkuje v podobě horšího startování. Po odjezdu z STK už startovala jako mladice
To Dandy ... radši mně, Oranžáda má s podobných věcí strach a tak stávkuje v podobě horšího startování. Po odjezdu z STK už startovala jako mladice
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Vašátor píše:Díky díkyIvo píše: Gratulace. Proboha, co se nelíbilo?
Nelíbilo se třeba zajíštění čepů řízení hřebíkem (zrovna jsem neměl po ruce závlačku ). Technik sice uznal, že hřebík má větší pevnost jako závlačka, ale předepsaná je závlačka. Dále se mu nelíbilo lehké kroucení se převodky řízení na nosníku karoserie. Potom klasika lékárnička (kterou ještě nemám komplet, kamarád mi má z nemocnice donést nějaké obvazy). A nezajištěná autobaterie (držák jsem po zimě byl línej namontovat )
Mno a největším problémem byla zhoršená účinost provozní brzdy na levém zadním kole. Přes zimu asi lehce začalo téct prasátko (krom seřízení excentrů jsem po zimě na zadku nic nedělal). Chvíli přemýšlel, koukl na veteránskou testaci, pochválil nástřik spodku, souběh předních brzd a ruční brzdy ... a nakonec napsal všechny závady do A
Technik byl velkej pohodář, navíc Oranžádu zná od bývalého majitele, kdy na tom byla pokaždé mnohem hůře - několikrát neprošla.
Rovnou jsem provedl STK i na našem Oplu Corsa 1.0 12V (šla jako první) a prohlídka probíhala velice pohodově. Rovnou mi řekl, že kdyby se měla provádět STK podle předpisů, neprošlo by ani jedno auto co stojí na parkovišti ... a že tam byla i nová auta.
Je divné, že si sa ku klincom uchýlil zrovna na aute s veteránskym atestom
Bylo to rok před tím, než jsem veteránskou testaci dělal. Navíc čepy byly na upadnutí, tudíž další odkládání výměny a shánění závlaček by bylo životu nebezpečné. Po ruce byl bohužel jen hřebík. Za tu dobu jsem na autě udělal spoustu práce, kterou prostě bylo nutné udělat. Připouštím, že závlačka z hřebíku je fakt prasárna, nicméně v tu dobu byli na řešení mnohem důležitější věci - výměna skoro všech čepů, vyvaření podlah, prokluzující spojka, tekoucí zadní prasátko, seřízení mlátících ventilů, rozvodů, nebrzdící ruční brzda, skoro nepohyblivý startér, špatné dobíjení, rozdrbaný karburátor ..... atd. atd.Sid píše: Je divné, že si sa ku klincom uchýlil zrovna na aute s veteránskym atestom
Drobnosti jako hřebík místo závlačky jsem tudíž fakt neřešil.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/