Trevor píše:1. Pokial dobre viem tak osvetlenie budikov sa zapne s hlavnymi svetlami takze nevidim dovod aby osvetlenie zapalovaca bolo nezavisle
V 03 je osvětlení budíků přes vlastní spínač, dá se rozsvítit jenom tehdy, když svítí vnější světla. Zapalovač svítí vždy, když se rozsvítí vnější světla
Trevor píše:2. Neviem ako to suvisi s ladou ale nieco sa mi mari ze tieto motory sa pouzivaju v trakcii (napr rusne) kvoli velkemu zaberovemu momentu
V trakci se používaly motory sériový, přesně kvůli velkýmu Mz. Dle schémy v Tůmovi to vypadá na sériovej motor, kdy budící vinutí je před i za kotvou. Nevim ale, jak si to ověřit.
Trevor píše:3. no nikdy som ho rozobraty nemal ale treba ho rozobrat a oratat to
Mam ho doma a je to na pořadníku
Trevor píše:ps: ten odpor ma vecsiu hodnotu ako 1R lebo to by potom nemalo ziadny efekt
Ten odpor na mým zkušebním motoru má 1,1 ohmu a znát to je
Luděk Musil píše:Světlo couvací bývá obvykle zapojeno na pojistku č. 9. L.
Nedalo mě to a už jsem vylez na déšť, abych se přesvědčil o tom, že to opravdu je přes devítku. Takže pravdu měl s. Tůma, 2 další knihy a 3 schémata byly blbě

Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever

►Stodolní II◄

Estonian-czech crazy night

Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno

Tři sestry <|||> Ladagang

°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?

keréklampás
