2107

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3740
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

2107

Příspěvek od Patrac »

Tak to tu rozjedeme. Oblíbená řada 2107 poslední typ s karburátorem a poslední na kterým se dá něco solidního opravit udělat a předělat. Je li tak??? :D
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2107

Příspěvek od Luděk Musil »

Pátrač píše:Oblíbená řada 2107 poslední typ s karburátorem a poslední na kterým se dá něco solidního opravit udělat a předělat. Je li tak??? :D
A zároveň i první, na které už se nedá něco udělat - pokrok nezastavíš.
Konkrétně zavedení vstřikování a řídící jednotka pro exportní modely, které se v provedení karburátor nevejdou do normy emisí pro vývoz. L.
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3740
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Re: 2107

Příspěvek od Patrac »

Luděk Musil píše:
Pátrač píše:Oblíbená řada 2107 poslední typ s karburátorem a poslední na kterým se dá něco solidního opravit udělat a předělat. Je li tak??? :D
A zároveň i první, na které už se nedá něco udělat - pokrok nezastavíš.
Konkrétně zavedení vstřikování a řídící jednotka pro exportní modely, které se v provedení karburátor nevejdou do normy emisí pro vývoz. L.
No jo ty aby jsi nebyl v opozici. :butthead: Ale furt je to lepší než nic. mmj. je výhoda si na autě něco udělat a nebo ne. Servis je dnes drahý. ale kolikrát jede člověk první tři roky do servisu??? a pak se vyplatí auto prodat. Jsem zvědavej jak by na tom byly takový SuperB po najetí 180 000 a třeba po 15 letech provozu :wink:
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Ale na modelech se vstrikovanim se preci toho da take udelat mnoho svepomocne :wink: . W.
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

Wolf píše:Ale na modelech se vstrikovanim se preci toho da take udelat mnoho svepomocne :wink: . W.
napriklad vymenit blatniky, ze?
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Wolf píše:Ale na modelech se vstrikovanim se preci toho da take udelat mnoho svepomocne :wink: . W.
Ano, to je pravda, ale já měl na mysli právě ty 2 konkrétní věci, které si už doma udělat nemůžeš a to je vstřikování a zapalování. A při jejich (jakkoli banální) závadě musíš, bohužel, do servisu.
Jinak všechny ostatní běžné věci si pořešíš doma. L.
Pšenda
Příspěvky: 313
Registrován: úte čer 01, 2004 14:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pšenda »

Luděk Musil píše:
Wolf píše:Ale na modelech se vstrikovanim se preci toho da take udelat mnoho svepomocne :wink: . W.
Ano, to je pravda, ale já měl na mysli právě ty 2 konkrétní věci, které si už doma udělat nemůžeš a to je vstřikování a zapalování. A při jejich (jakkoli banální) závadě musíš, bohužel, do servisu.
Jinak všechny ostatní běžné věci si pořešíš doma. L.
A když už půjde hodně do tuhého, tak tam prostě flákneš karbec a rozdělovač a jezdíš taky. :axe:
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Luděk Musil píše: Ano, to je pravda, ale já měl na mysli právě ty 2 konkrétní věci, které si už doma udělat nemůžeš a to je vstřikování a zapalování. A při jejich (jakkoli banální) závadě musíš, bohužel, do servisu.
Jinak všechny ostatní běžné věci si pořešíš doma. L.
Ja nemusim, ja uz ho vidim (vlastne to je reklama, tak jinak), ja uz do leccehos vidim. W.
Uživatelský avatar
expa
Příspěvky: 130
Registrován: čtv pro 09, 2004 15:54
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od expa »

Ludek .. dovolim si nesuhlasit, multimetrom skontrolujes cele icko ked mas o nom informacie, co o ladackom v 07 nie je az taky problem bo vsak je to Opel system. :oops:
VAZ 2107 ... kdyz milujes, neni co resit ;)
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

S tim bych si taky dovolil nesouhlasit, vzdyt je to GM, ale i tak je Lada jako vzdy unikatni. Kdysi se diskutovalo o tom, ze pouzita ridici jednotka vlastne ani tak moc "chytra" neni, ja dnes mohu zodpovedne rici, ze je to velice inteligentni soucastka. W.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

expa píše: ...............ked mas o nom informacie...........
V tom je asi ten zakopanej pes - informace o el. soustavě "íček" nejsou zcela běžně k dispozici. Nevím jak ostatní majitelé, ale já el. schéma své 21073i nemám. L.
Uživatelský avatar
expa
Příspěvky: 130
Registrován: čtv pro 09, 2004 15:54
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od expa »

Ludek ... el. schema az tak nepotrebujes .. beztak vsechno smeruje na IN/OUT casti RJ .. hlavne su len odporove hodnoty snimacov, pripadne ich vzdialenosti od sminanych veci.
P.S.> Ak sa mi priebezne pripomenies .. zozeniem hodnoty snimacov a pokusim sa aj kompletnu schemu icka.
Wolf-e ... net charaso .. icka su dost tupa vec .. cim su novsie tym lahsie zistis zavadu, bo si RJ mozes nahodit kablom na notebook a ficis :twisted:
VAZ 2107 ... kdyz milujes, neni co resit ;)
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Jen tak pro zajímavost: Ty máš datakabel a program s diagnostikou pro Ladu? L.
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

expa píše:Wolf-e ... net charaso .. icka su dost tupa vec .. cim su novsie tym lahsie zistis zavadu, bo si RJ mozes nahodit kablom na notebook a ficis :twisted:
Kabel a zasuvku to ma standartni normovanou, ale pokud mas SW, tak to mne taky zajima. W.
Uživatelský avatar
expa
Příspěvky: 130
Registrován: čtv pro 09, 2004 15:54
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od expa »

Pro Ladu nee e .. iba pre BMW a VW ... skusim napisat znamemu do RU ... nase servisy maju datove kable na lady? Ak jo je to pravdepodobne oplacky kabel ... toto treba zistit .. skusim ja todo druhyho co mi povie, ale s data kablom pri takychto jednoduchych RJ SPi je to viac menej zbytocne .. tam ti akurat tak podla mojich skusenosti povie, ze ci je samotna RJ ok, alebo vstrekovac ... pochybujem, ze ma pamat aj na zvysne cidla a ci vie rozoznat proste ze ano ... tak ten snimac mi nejde a som v nudzovom .. ak ano ... klobuk dole, o konkretne sa hadat nebudem .. ponevac mi bol ladacky motor 1700i vyfuknuty a nikomu som to tu este nediagnostikoval.
VAZ 2107 ... kdyz milujes, neni co resit ;)
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“