Citroen XM - rady
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Ehh, k čemu taková reprezentace. Já si vzpomínám jak jsem kdysi reprezentoval firmu kde jsem dělal mým tehdejším vozidlem VAZ 2101 a velice jsem si to užíval.
Firma kde jsem pracoval byla dodavatelskou firmou jedné velké telekomunikační firmy. Proto se jezdilo každý měsíc na krajské ústředí této firmy na porady. Přál bych vám vidět zástupce ostatních dodavatelských firem - klasika : oblek, kravata a patřičný vůz třeba Škoda Octavia - v té době opravdu symbol luxusu a snobství.
A v tom se na parkoviště firmy (ve dvoře) přiřítíme já a kolega s mojí 2101, na sobě rifle a svetr. Jejich pohledy bych vám přál vidět !!!
Ovšem jaký nastal zvrat, když jsme vstupovali do jednací místnosti. Vedoucí porady a celkem významný šéf této firmy byl můj kamarád se kterým se znám už léta.
Všichni vstupovali s výrazem obličeje - služebníček - a uctivý dobrý den. A já jsem kamaráda plácnul po zádech a říkám : nazdar, ty kluku ušatá, on mě zase poplácal po břiše a pronesl něco ve smyslu, že je na mě vidět, že naší firmu nějak moc dobře platí.
Ostatní to skutečně těžce nesli, že oni takoví reprezentanti v pořádných autech dostavají pořád jen vyčiněno za to jak něco nesplnili, nebo jak něco udělali špatně. A my takoví burani se Žigulem vynadáno nedostaneme a jsme kamarádi s důležitým člověkem z vedení této firmy.
Po poradě vždy vylézali na dvůr s utrápeným výrazem ve tváří a my s výrazem "tak se mějte blbečci" a s úsměvem na rtech skočili do Žigulíka a vyrazili k domovu
Firma kde jsem pracoval byla dodavatelskou firmou jedné velké telekomunikační firmy. Proto se jezdilo každý měsíc na krajské ústředí této firmy na porady. Přál bych vám vidět zástupce ostatních dodavatelských firem - klasika : oblek, kravata a patřičný vůz třeba Škoda Octavia - v té době opravdu symbol luxusu a snobství.
A v tom se na parkoviště firmy (ve dvoře) přiřítíme já a kolega s mojí 2101, na sobě rifle a svetr. Jejich pohledy bych vám přál vidět !!!
Ovšem jaký nastal zvrat, když jsme vstupovali do jednací místnosti. Vedoucí porady a celkem významný šéf této firmy byl můj kamarád se kterým se znám už léta.
Všichni vstupovali s výrazem obličeje - služebníček - a uctivý dobrý den. A já jsem kamaráda plácnul po zádech a říkám : nazdar, ty kluku ušatá, on mě zase poplácal po břiše a pronesl něco ve smyslu, že je na mě vidět, že naší firmu nějak moc dobře platí.
Ostatní to skutečně těžce nesli, že oni takoví reprezentanti v pořádných autech dostavají pořád jen vyčiněno za to jak něco nesplnili, nebo jak něco udělali špatně. A my takoví burani se Žigulem vynadáno nedostaneme a jsme kamarádi s důležitým člověkem z vedení této firmy.
Po poradě vždy vylézali na dvůr s utrápeným výrazem ve tváří a my s výrazem "tak se mějte blbečci" a s úsměvem na rtech skočili do Žigulíka a vyrazili k domovu
Souhlasím s Michalem, je to o snobství a vnější vzhled rozhodně nijak nesouvisí s úspěšností, jen s prvním dojmem...
Nesouhlasím s poslední větou od 06stky. Myslím, že s 10let starým parníkem od BMW se dá lépe honit voda než s novou Octávií, Focusem apod.
Ale z jiného soudku: co říkáte Tata Nano: Kdyby to sem dovezli, já kupuju hned dvě.
Nesouhlasím s poslední větou od 06stky. Myslím, že s 10let starým parníkem od BMW se dá lépe honit voda než s novou Octávií, Focusem apod.
Ale z jiného soudku: co říkáte Tata Nano: Kdyby to sem dovezli, já kupuju hned dvě.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Souhlasím se Skaloušem. Není to o stáří aut, ale o společenském postavení daných vozidel, které je zpravidla přímo úměrné jejich tržní hodnotě.Skalouš píše:Nesouhlasím s poslední větou od 06stky. Myslím, že s 10let starým parníkem od BMW se dá lépe honit voda než s novou Octávií, Focusem apod.
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Tak tak, to třeba jeden z hostů mé oblíbené nádražní restaurace těžce rozdýchával rok výroby mojí 21044 (r. 1996) , ještě že nemám r. 1999 to by asi nepřežilTeepee píše:Není to o stáří aut, ale o společenském postavení daných vozidel
Má BMW 318 r. 1992 a stále o něm vypráví jako o nejlepším autě. Já ho vždy naprosto vyvedu z míry když se ho zeptám, kdy už si koupí něco novějšího, že takovým starým krámem nejezdím už ani já
V tomto směru má XM stejnou pověst jako Lada. Nikdo netuší, že to v r. 97 po technické stránce hodně zmodernizovali a že to dělali až do r.2000. Design odpovídá konci osmdesátých let a lidi to berou jako velmi staré auto stejně jako Ladu....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Já se ozvu jako vytržen z kontextu:)
Měl jsem 2103, která sloužila víceméně k přesouvání a k cestování. Ve chvíli, kdy jsem nastoupil do práce, kde většina lidí jezdí do práce autem mladším deseti let a firemní parkoviště je zcela logicky zaměstnancům nepřístupné, mohou tam pouze vedoucí, jsem musel přesednout z žíga do něčeho novějšího. I když mi nikdo noc neřekl, programátoři v těchto firmách prostě nemůžou jezdit do práce nějakým verglem. Takže jsem si pořídil swifta a jako služební mám Focus C-Max 2005. Mimochodem v rámci firmení směrnice se auta vyřazují po ujetí 150tis km nebo po třech letech užívání.
Teď jsem začal dojednávat nějaké zakázky sám na sebe. Pokud jedu jednat s ředitelem, nemůžu na jednání o významné zakázce přijet 2103, swiftem či felckou. Stejně tak jako vy si na pohovor do práce nevezmete rifle a triko. U pohovoru vám nikdo neřekne, že jste nevhodně oblečení, ale snížíte si tím šanci, že budete přijati..
Čili začínám potřebovat vozidlo, které bude vzhledově mladší (a v dobrém stavu). Jako cenově dostupná, kvalitní a praktická vozidla byly nahrubo vybrány výše zmíněné modely.
Podle mě je Lada jedno z nejpovedenějších aut, stejně jako Citroeny této doby, ale jezdit na výběrové řízení se tím prostě nedá.
A kamenujte mě jak chcete, já to tak musím řešit.
Měl jsem 2103, která sloužila víceméně k přesouvání a k cestování. Ve chvíli, kdy jsem nastoupil do práce, kde většina lidí jezdí do práce autem mladším deseti let a firemní parkoviště je zcela logicky zaměstnancům nepřístupné, mohou tam pouze vedoucí, jsem musel přesednout z žíga do něčeho novějšího. I když mi nikdo noc neřekl, programátoři v těchto firmách prostě nemůžou jezdit do práce nějakým verglem. Takže jsem si pořídil swifta a jako služební mám Focus C-Max 2005. Mimochodem v rámci firmení směrnice se auta vyřazují po ujetí 150tis km nebo po třech letech užívání.
Teď jsem začal dojednávat nějaké zakázky sám na sebe. Pokud jedu jednat s ředitelem, nemůžu na jednání o významné zakázce přijet 2103, swiftem či felckou. Stejně tak jako vy si na pohovor do práce nevezmete rifle a triko. U pohovoru vám nikdo neřekne, že jste nevhodně oblečení, ale snížíte si tím šanci, že budete přijati..
Čili začínám potřebovat vozidlo, které bude vzhledově mladší (a v dobrém stavu). Jako cenově dostupná, kvalitní a praktická vozidla byly nahrubo vybrány výše zmíněné modely.
Podle mě je Lada jedno z nejpovedenějších aut, stejně jako Citroeny této doby, ale jezdit na výběrové řízení se tím prostě nedá.
A kamenujte mě jak chcete, já to tak musím řešit.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Mimojiné cenu vozidel BMW, Mercedes tlačí dolů i právě skutečnost (kromě spotřeby), že jsou ve společnosti chápany jako ikona snobství(včetně ceny dílů).
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No... já dobře věděl, proč jsem šel dělat toho autobusáka. Přijedu si na zaměstnanecké parkoviště, zamknu si třeba Trabanta, Volhu, Ladu, cokoliv, jeden kolega poznamená "koukám, že ty jezdíš v tom červeném pěkném Žigulu co? To jsou držáky", hodím tašku a limonádu za přední sklo 18 let staré Karosy a vyrážím reprezentovat Dopravní podnik na důležité jednání s cestujícími. Odjedu si šichtu, hodím desky do okna na výpravně, sednu do Žigula a jedu domů s čistou hlavou... Něco na tom bylo a já to teď čím dál více postrádám.
Život a práce, kde by mi někdo naznačoval útrpnými a výsměšnými pohledy, že mé auto není dostatečně "reprezentativní", notabene že nejsem dost reprezentativní já, to pro mě prostě není. Nejsem ten typ. Mám "reprezentaci" rád, ale dokážu/chci si sám nastavit vhodné mantinely... Moje reprezentace spočívá v tomto: Mám rád stará auta, Žiguly, rád na autech dělám, a proto se starým a dobře udržovaným Žigulem reprezentuji.
Tak, tolik odpověď na otázku, proč nevydržím nikde v kanceláři!
Ještě přihodím k těm starým Bavorákům: Za sebe říkám, lepší starý Bavorák, nebo Mercedes- nezničitelný parník, než nějaké nové malé auto. Pokud chce firma něco jiného, to už je věc té firmy, ale rozhodně bych jim odmítal jezdit na služební cesty po republice v nějakém Renaultu Clio, nebo VW Polo. Při svojí výšce, problémech s páteří a dnešnímu stavu na silnicích raději to 20 let staré dvoutunové BMW.
Život a práce, kde by mi někdo naznačoval útrpnými a výsměšnými pohledy, že mé auto není dostatečně "reprezentativní", notabene že nejsem dost reprezentativní já, to pro mě prostě není. Nejsem ten typ. Mám "reprezentaci" rád, ale dokážu/chci si sám nastavit vhodné mantinely... Moje reprezentace spočívá v tomto: Mám rád stará auta, Žiguly, rád na autech dělám, a proto se starým a dobře udržovaným Žigulem reprezentuji.
Tak, tolik odpověď na otázku, proč nevydržím nikde v kanceláři!
Ještě přihodím k těm starým Bavorákům: Za sebe říkám, lepší starý Bavorák, nebo Mercedes- nezničitelný parník, než nějaké nové malé auto. Pokud chce firma něco jiného, to už je věc té firmy, ale rozhodně bych jim odmítal jezdit na služební cesty po republice v nějakém Renaultu Clio, nebo VW Polo. Při svojí výšce, problémech s páteří a dnešnímu stavu na silnicích raději to 20 let staré dvoutunové BMW.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
L: ....A rovnou mi dej bludišťáka. Neb zas za to můžu já.
[ Komentář přidal: Luděk Musil: čt březen 27, 2008 15:10 ]
Buď v klidu - tady jsme v Poklábosme, tady se na to tak nehledí . L.
[ Komentář přidal: Luděk Musil: čt březen 27, 2008 15:10 ]
Buď v klidu - tady jsme v Poklábosme, tady se na to tak nehledí . L.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
jen to rozjeďme.. což o to, dokud se jedná o reprezentaci v rámci firmy a firmy takové, je to jedno, ale pokud děláte na sebe, u některých oborů prostě rifle a svetr nejdou. Zvlášť, když děláte výběrová řízení.. Někteří se z toho snaží dělat názory se závěrem "mě nezajímá, co si o mě ostatní myslí, jsem svůj". S tím souhlasím, proto jsem si žígo nechal. Ale po pracovní době..
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov