Výměna oleje v motoru
Moderátor: Moderátoři
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Trochu to vrátím k tématu:
Výměna u Kaliny proběhla naprosto bez problémů, olej Mogul 10W40 za 550 Kč, filtr asi za 80 Kč, práce nula nula nic
Povolot výpustní šroub je jednoduchý (přístup skrz "okno" v krycím plechu), k ol. filtru je sice přístup zezadu, ale místa je tam dost na ruce i hadr.
Výměna u Kaliny proběhla naprosto bez problémů, olej Mogul 10W40 za 550 Kč, filtr asi za 80 Kč, práce nula nula nic
Povolot výpustní šroub je jednoduchý (přístup skrz "okno" v krycím plechu), k ol. filtru je sice přístup zezadu, ale místa je tam dost na ruce i hadr.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Znám jednoho chlápka z Hrdlořez u Ml. Boleslavi, který dělá dovoz a servis citronu. Všichni citronisté o něm mluví jen v kladným smyslu a má i něco jako malý vrakoviště. Ceny jsou prý o něco menší, než ve značkovým servisu a taky dokáže poradit, aniž by člověka hned odsekl. Když budeš chtít kontakt, stačí napsat SZ.Skalouš píše:Přesně jak píše Jiří. Značkový servis je bez zkušeností, ale s maximální podporou z Francie. Ale který z mechaniků umí ve značkovém servisu Francouzsky? Navíc XM V6 si tu moc lidí jako nový nekoupilo, takže na to koukaj obyčejně poprvé.... Navíc vše řešej ze značkových dílů a to je mnohdy zbytečně drahé. Například pružící koule stojej dvojnásobek ceny, než druhovýroba, která je dlouhodobě prověřená. Takže do značkového jezdím jen nechat namontovat věci, které v druhovýrobě s prověřenou kvalitou neexistujou. (Například výfuk) Navíc jsem se v značkovém servisu setkal s tím, že nechápou, jak může někdo, do tak starého auta ještě vrážet takové peníze, když to auto je bezcenné. To se pak projevuje i na jejich přístupu k opravám.
Už se mi podařilo najít "garážníka", který dělá dokonce ofiko a hlavně sám. Má dokonce i diagnostiku, má rád Citrony a má s nima zkušenosti. Teď jezdí s C5 a na dvorku má XM s tím, že se s ním nedokáže rozloučit...
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
Dle mého názoru (a že jsem už vyzkoušel kde co ) nic podobného na hlučnost v převodech nepomáhá. Přísady vůbec ne a kvalitní olej usnadní řazení, ale nesníží hlučnost. Hustší olej ztíží řazení a zvýší odpory a po ohřátí stejně neutlumí případný zvýšený hluk. Myslím, že nejlepší je najít příčinu a pak dát kvalitní olej.
U Citronu ani u Skálobusu tam ty kvalty nejdou nijak extra a to jsem tam nalil přesně to, co si žádá výrobce. Takže tady se musím Lady zastat i když už jí nemám.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
to si říkám já v případě chlazení.Proč se ztrácí voda nikdo neví, když to prodám tak už nepotečehonzat píše:najít příčinu znamená prodat ladu
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch