cyklovač z poláka
Moderátor: Moderátoři
cyklovač z poláka
prý pasuje cyklovač z 125 p na žigula -máte někdo zkušenost jak to funguje?
Uplně jednoduše vytáhneš konektor z cyklovače co tam máš je vlevo pod palubovkou,teda alespoň u 06 a spol. to tak je,a nasadíš konektor z cyklovače z poláka (jinak je to popsáno v Tůmovi ke konci knihy zajímavá vylepšení nebo tak nějak)
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Re: cyklovač z poláka
Viz třeba zderosta píše:prý pasuje cyklovač z 125 p na žigula -máte někdo zkušenost jak to funguje?
Zkušenost dobrá mám ho asi rok a v klídku jen v mrazech nechce fungovat potvora až se zahřeje 

TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10616
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
měl jsem ho v 03 i v 073 a fungoval zcela bez problémů, nyní jsem v očekávání poštovního balíčku z Havířova ... . A v Brně se navíc sestavuje elektronický s proměnnou dobou cyklu. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10616
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
utia píše:... zverejnit schema ...


Elektrika kope a já se jí bojím

To bude spíše parketa člověka, který to bude pájet čili kola-loka


21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Utia: A neni to v Samaře náhodou stejný jako v desítce? Já že kdyby jo, tak jde použít cyklovač z Felície bez jakejkoliv úprav (pokud nepočítám mezikus kabeláže, protože nesedí rozmístění konektorů).
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=131469#131469
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=131469#131469
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Aleš.Melichar
- Příspěvky: 141
- Registrován: sob srp 18, 2007 17:40
- Bydliště: Havirov/Opava
- Kontaktovat uživatele:
Psal jsem ti SZ, takze koukam ze asi zase neprisla...Luděk Musil píše:měl jsem ho v 03 i v 073 a fungoval zcela bez problémů, nyní jsem v očekávání poštovního balíčku z Havířova ... . A v Brně se navíc sestavuje elektronický s proměnnou dobou cyklu. L.

[ Komentář přidal: Luděk Musil: st březen 19, 2008 17:07 ]
OK. V pohodě. Souhlasím. L.
Polski Fiat 125p 1500ccm NA PRODEJ
Fiat UNO 45 903ccm NA PRODEJ
pěší chodec:(
Fiat UNO 45 903ccm NA PRODEJ
pěší chodec:(
Re: cyklovač z poláka
Trošku starší téma, ale mám otázku pro někoho proudu znalého.
Mám ho zapojený. Někdy jde naprosto normálně, ovšem někdy cvakne, stěrače jen poposkočí, na druhé cvaknutí setřou. Je to tak 50 na 50. Někdy na volnoběh setřou na druhé cvaknutí a po přidání plynu jen na jedno.
Mám něco jen očistit, vyměnit, nebo už má své nejlepší za sebou?
Mám ho zapojený. Někdy jde naprosto normálně, ovšem někdy cvakne, stěrače jen poposkočí, na druhé cvaknutí setřou. Je to tak 50 na 50. Někdy na volnoběh setřou na druhé cvaknutí a po přidání plynu jen na jedno.
Mám něco jen očistit, vyměnit, nebo už má své nejlepší za sebou?
Lada 2101 Small Blue Hornet, Mercedes Viano Big Blue Hornet...
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10616
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: cyklovač z poláka
Tento problém jsem řešil před několika lety u mého prvního cyklovače z poláka.
Celá "závada" byla v závislosti na teplotě zařízení. Když bylo teplo - šel, když byla zima - tak šel kolikrát až na 3. cvaknutí. Problém je vlastně v tom, že když je vlastní motor stěrače a táhla a ramínka chladné, ztuhlé, tak to motor nestačí přetočit přes "svůj" (rozuměj u motorku) vypínač.
Tenkrát jsem to řešil tak, že jsem z cyklovače sundal kryt a u relátka jsem krapet zesílil (nebo zeslabil? - teď už si nevzpomínám) tah pružiny přihnutím/odehnutím zobáčku.
Jestli to je nebo není košer řešení jsem nezkoumal. L.
Celá "závada" byla v závislosti na teplotě zařízení. Když bylo teplo - šel, když byla zima - tak šel kolikrát až na 3. cvaknutí. Problém je vlastně v tom, že když je vlastní motor stěrače a táhla a ramínka chladné, ztuhlé, tak to motor nestačí přetočit přes "svůj" (rozuměj u motorku) vypínač.
Tenkrát jsem to řešil tak, že jsem z cyklovače sundal kryt a u relátka jsem krapet zesílil (nebo zeslabil? - teď už si nevzpomínám) tah pružiny přihnutím/odehnutím zobáčku.
Jestli to je nebo není košer řešení jsem nezkoumal. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: cyklovač z poláka
Ziskal jsem tento pristroj od Miry zde na foru, kolega elektronik jej odemne dostal k proskou mani a pripadnemu okopirovani, co vim tak tam menil nejake soucastky pac byli spatne (mozna tvuj pripad) ale rozchodil to, no nebyl bych to ja kdybych nechtel neco navic misto regulace s 5stupni jsem si vymyslel plinulou - pripojil tam otocny potenciometr funguje vse bez chybne. Ted uz mam v supliku i kopii takze original bude volny budu ti jej klidne moc vymenit a kolega bude mit co opravovat 

®; Člen LKCS
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: cyklovač z poláka
Ono to nebude az tak tepelna zavislost toho casovaca, ako v zime prituhnuty stierac. Tie cyklovace funguju tak, ze daju kratky impulz do stieracoveho motora, ten sa pohne a musi sa zopnut jeho dobehovy kontakt. Ak je impulz kratky, alebo motor prituhnuty, pohne sa iba kusok, kontakt nezopne a az druhy impulz ho zopne a rozbehne. Da sa to riesit bud dlhsim impulzom, alebo nastavenim dobehoveho kontaktu v motore (teraz si nevybavujem ci je u zigulika nastavitelny, u S100 mal k tomu na prevodovke maly sroubik, ktorym sa to nastavovalo). Pri velmi citlivom dobehovom spinaci sa ale moze stat, ze po zahriati sa motor tak rozbehne, ze sam nezastavi (zotrvacnostou prebehne a dobehovy kontakt zopne a tak to bezi dokola).
Roman