Otackomer 06 a bezkontakny rozdelovac 07
Moderátor: Moderátoři
Otackomer 06 a bezkontakny rozdelovac 07
Zdravim,
konecne sa mi podarilo namontovat do auta bezkontaktny rozdelovac. Je tam bezkontakt z 2105, komutator 08 a cievka 08. Problem je ten, ze otackomer ukazuje stale "0".Na klasicku cievku funguje. Treba tam dorobit nejaky medzikus alebo co?Napadlo ma, ci pre otackomer nie je nahodou vyvod z komutatora, pretoze prvy kontakt zlava na komutatore je neobsadeny.
konecne sa mi podarilo namontovat do auta bezkontaktny rozdelovac. Je tam bezkontakt z 2105, komutator 08 a cievka 08. Problem je ten, ze otackomer ukazuje stale "0".Na klasicku cievku funguje. Treba tam dorobit nejaky medzikus alebo co?Napadlo ma, ci pre otackomer nie je nahodou vyvod z komutatora, pretoze prvy kontakt zlava na komutatore je neobsadeny.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Elektronické zapalování si žádá vřazení odporu cca 80 Kohm do vstupu otáčkoměru.(seriově)Cory píše:Problem je ten, ze otackomer ukazuje stale "0".
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
To je dobre, lebo uz som sa zlakol, ze som ho odpiekol.Dnes som ho vyskusal napojit na staru cievku s klasickym rozdelovacom a pri rucnom toceni ukazuje.Takze zajtra tam dam odpor.Dakujem SašaSaša píše:Elektronické zapalování si žádá vřazení odporu cca 80 Kohm do vstupu otáčkoměru.(seriově)Cory píše:Problem je ten, ze otackomer ukazuje stale "0".
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Abych Vám rovnou odpověděl , tak to ani já nevím ! Řešil jsem to nedávno u známého který dával otáčkoměr ze Š 120 do Fáčka .Též nešel .A byl to pouze pokus - omyl . (tam se taky musel přidat odpor aby to chodilo). To samé mají "íčka" oproti "kontaktům" (04/044)Koko Loko píše:Sašo, jaké je logické vysvětleni toho 80k odporu?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
...Pokus/omyl... Ale věřím že jo . Ten odpor neber přesně na tom Fá to bylo cca 130Kohm . Skus 100K . Najdeš ho všude.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
100K by som mal mat aj doma, no mozem kupit aj 82K.Dufam, ze sa tym neda nic pokazit Myslim teda tym experimentovanim
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Tím rezistorem nemáš co pokazit, ale stejně mi to vrtá v bedně, vždyť ten odpor musí snížit citlivost. Na klasice vstup otáčkoměru přizemňuje kladívko, tedy tam padá "0V" zatímco na elektronice bude sepnutý stav jen úbytek na tranzistoru či darlingtonu, což bude tak asi 0,6-1,1V , že by v tom byl problém?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
dal som tam odpor 100K a nic,dal som odpor 20 alebo 22K (neviem teraz) a tiez nic.A zda sa mi,ze ked prudko pridam, tak sa rucicka pohne asi o 1mm,ked je to bez odporov.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Zkus ten odpor vložit mezi výstup komutátora a zem. A pak připoj otáčkoměr na výstup komutátora. Mělo by tam potom docházet ke střídání kladného napětí s nulou, což by ho mohlo rozpohybovat. Něco podobnýho, jako je odpor na katodě na elektronce, alias sledovač.Cory píše:dal som tam odpor 100K a nic,dal som odpor 20 alebo 22K (neviem teraz) a tiez nic.A zda sa mi,ze ked prudko pridam, tak sa rucicka pohne asi o 1mm,ked je to bez odporov.
Ten vystup komutatora si myslel vystup,ktory ide na cievku na kontakt "1"?Nebude tam dochadzat ku skratu?Ale znie to logicky.Popripade by som mohol dat medzi vystup komutatora a kostru odpor a k tomu ledku, aby to neslo do skratu?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)