Hurikán píše:...... nutnost někde zlikvidovat vyjetý olej a filtr .....
Ten filtr bych moh na tej zahrádce najít, než zaroste....
Největší sranda je ožvejkanej výpustní šroub...... Na příště si budu muset už sehnat jinej...
Moderátor: Moderátoři
Hurikán píše:...... nutnost někde zlikvidovat vyjetý olej a filtr .....
Tavri, asi to polosyntetika nebude, ale zase ty servisy kupují olej ve velkém množství, tak to mají levnější, než když si jdeš koupit někam 4 litry.tavri píše:Copak to bude asi za olej, když vidím inzeráty výměna oleje zdarma včetně olejového filtru cena jen 495 Kč. Mě stojí náplň polosyntetiky 600, filtr 80 a práce stojí jen čas, sotva půl hodinky na rampě.
p.Nedbal je bezvadnej škoda že to máme oba dva tak daleko.Musím říct, že je to první servis, kam jsem přišel a ví o co jde, má slušný jednání a ceny na autorizák nejsou tak vyskoký.Říkal že těch kalin prodali už dost. Víte co je nejhorší, kamkoliv jinam u nás to auto do servisu přivezu, tak ani neví co to je, natož aby řešili nějaký muj problém.Posledně se se mnou hádal jeden vyhlášenej servisák že prostě neexistuje auto který by spínalo saharu řídící jednotkou Tak jsem se mu marně snažil vysvětlit, že je to lada, tak trochu jiný auto, nedali si říct, radši pořád hledali to čidlo na chladiči, který nejni.dmatej píše:Jj, mě čeká garančka ve 30 tisících, ale olej chci vyměnit co nejdřív (ol. filtr i olej už je koupenej).
Esso bylo výborný, ale trochu s donucením jsem teď koupil zase Mogul (byl tam napoprvé taky).
Od p. Nedbala si slibuji jen kontrolu a pár drobností. Na garančku bych mohl i tady v Plzni, ale soudě podle toho, jak na mě koukali minule, bych hádal, že neprodali ani nekontrolovali dosud jedinou Kalinu.
A nedivil se náhodou, že to nemá karburátor?plavec píše:Posledně se se mnou hádal jeden vyhlášenej servisák že prostě neexistuje auto který by spínalo saharu řídící jednotkou Tak jsem se mu marně snažil vysvětlit, že je to lada, tak trochu jiný auto, nedali si říct, radši pořád hledali to čidlo na chladiči, který nejni.
No já myslim, že to spínání větráku ŘJ je celkem normální, to jenom ten Plavcův vyhlášenej servisák nebude nejspíš zvyklej na takový ultrahypersuper moderní stroje jako jsou ty našeSkalouš píše:Přední ventilátory (2ks) mi u Andrého z roku 1998 taky spíná ř.j. a navíc postupně, podle teploty. Takže nejen Lada je jiná.
joo, tak na tom už pracuju, když pujde o nějakou špecialitu, tak volím Sadskou a když něco normálního- třeba tlumiče apod., tak volím garážníka. Nevím proč, ale kam to auto přivezu, čuměj na mě jako na vola. Výjimku tvoří jen zatím ta Sadská, ještě jsem chtěl zkusit Humpolec, ale když mi do telefonu řekl, že nezná 111ku tak do detailů, že tam byly 2 různý expanzky- jedna s čidlem a druhá bez čidla nevědděl, tak jsem si myslel svoje.bych ty pitomce poslal na měsíc školení do Togliati aby tomu rozuměli a uměli to opravit, hned by bylo míň starostí kam s tím.Skalouš píše:Asi bych v Plavcově případě začal výměnou nejvíc vadného dílu: servisáka.
Ja kdyz prijedu s Barou do znackoveho servisu, tak ji sice obchazeji s uctou a uznavaji, ze jim tam nejezdi kazdy den, nicmene opravi vsechno bez problemu.Skalouš píše:XM s 3,0V6 z roku 1998 je stejný jako Lada - taky to nikdo nezná a myslí si, že je to předpotopní příšera stejná jako XM z roku 1989. Netušej, že "uvnitř" je to o dost jiné.