Drnčení (cvrlikání) v motoru
Moderátor: Moderátoři
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Mě tohle dělalo, když mi praskl napínák řetězu. Kolem 2500 - 3000 otáček téměř ticho. Se staženou pr.... jsem s tím odjel ještě asi 300km domů a pak do servisu. Ale řetěz není řemen.
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Zas sovětská special edition, 1.7.1980 se OZONy začly montovat na poslední auta, a to byly 2103 a 2106....Štěpán Getsko píše:Nevím, jak 2106 - 1600-ka, ale otec má 2103 z 12/1980 a je tam WEBER 2106 ...Laďuša píše:Rok výroby? Od 1980 měly OZOuNa s podtlakem
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Spálení matičky - na to bych nespoléhal, záleží z čeho jí máš. Rozhodně bych neriskoval omlácení spalovacího prostoru kusem kovu.
Zdvih ventilu podle Jurčenka (str. 34) je 9,728 mm, takže matka tam propadne úplně v pohodě!
Spíš než napínák řetězu praskne tlumič, rachtá to pořádně a můžu potvrdit, že při vyšších otáčkách to přejde (najel jsem s tím asi 120 km po dálnici).
Předstih se ti z ničeho nic většinou nezmění ... za zkontrolování ale nic nedáš, dej si ale pozor na jinou věc: pokud máš vytahanější řetěz, je seřízení "dle normy" špatně a musíš předstih ještě o něco zvýšit (teda ve skutečnosti ho nezvýšíš nýbrž nastavíš správně, ale podle lampy ho zvýšíš).
Zdvih ventilu podle Jurčenka (str. 34) je 9,728 mm, takže matka tam propadne úplně v pohodě!
Spíš než napínák řetězu praskne tlumič, rachtá to pořádně a můžu potvrdit, že při vyšších otáčkách to přejde (najel jsem s tím asi 120 km po dálnici).
Předstih se ti z ničeho nic většinou nezmění ... za zkontrolování ale nic nedáš, dej si ale pozor na jinou věc: pokud máš vytahanější řetěz, je seřízení "dle normy" špatně a musíš předstih ještě o něco zvýšit (teda ve skutečnosti ho nezvýšíš nýbrž nastavíš správně, ale podle lampy ho zvýšíš).
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).