Drnčení (cvrlikání) v motoru

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

mohla klidně něco poškodit, co cvrdliká v určitejch otáčkách...
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Ale co? Je tam jenom ventil a svíčka... :roll:
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

No a ventil nemůže dělat bordel?
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6587
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Ja nevim jak velka to byla matka a jak velka se dela mezera mezi sedlem a sacim ventilem, ale co kdyz ta matka skace na tom ventilu :-) (jen tak fantaziruju :-) )

nebo proste matka nekde bydli a nemuze tam ani zpatky :P
VAZ 2104 1.3 1989
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Já to typuju na rozvody...
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
Příspěvky: 1511
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Ondrůch »

Též bych se přikláněl k rozvodům, připadá mi to jako málo napnutej řetěz nebo ulomenej tlumič kmitů. Mě drží tlumič kmitů na jednom šroubu (pokud se už neválí ve vaně) protože druhej vypad a ozývají se z motoru podobný zvuky. Budu to muset o víkendu vyměnit :?
VAZ 1117
Uživatelský avatar
Jimmi
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Příspěvek od Jimmi »

Mě tohle dělalo, když mi praskl napínák řetězu. Kolem 2500 - 3000 otáček téměř ticho. Se staženou pr.... jsem s tím odjel ještě asi 300km domů a pak do servisu. Ale řetěz není řemen.
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Štěpán Getsko píše:
Laďuša píše:Rok výroby? Od 1980 měly OZOuNa s podtlakem ;)
Nevím, jak 2106 - 1600-ka, ale otec má 2103 z 12/1980 a je tam WEBER 2106 ...
Zas sovětská special edition, 1.7.1980 se OZONy začly montovat na poslední auta, a to byly 2103 a 2106....
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Spálení matičky - na to bych nespoléhal, záleží z čeho jí máš. Rozhodně bych neriskoval omlácení spalovacího prostoru kusem kovu.

Zdvih ventilu podle Jurčenka (str. 34) je 9,728 mm, takže matka tam propadne úplně v pohodě!

Spíš než napínák řetězu praskne tlumič, rachtá to pořádně a můžu potvrdit, že při vyšších otáčkách to přejde (najel jsem s tím asi 120 km po dálnici).
Předstih se ti z ničeho nic většinou nezmění ... za zkontrolování ale nic nedáš, dej si ale pozor na jinou věc: pokud máš vytahanější řetěz, je seřízení "dle normy" špatně a musíš předstih ještě o něco zvýšit (teda ve skutečnosti ho nezvýšíš nýbrž nastavíš správně, ale podle lampy ho zvýšíš).
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“