ano je to Ragulín nastupce Sergeje...nejde o to že by ho vláda nechtěla..to ne oni tu byly a i jezdily Brno Maloměřice,jenže byli kapánek těžší a tou šestikolovou nápravou lámali oblouky..prostě dělali víc škody jak užitku...tak se všechny stroje darovaly do Bulharska..mě se podařila sehnat originální kastla Na model BR 130..kde je dobový nápis BRNO-Maloměřice..jsem na to dost pyšnejTeepee píše:Nemyslíš Ragulina? BR130, BR132?Stanley__001x píše: Rusové ještě dělali, později, Táni- byl to nástupce sergeje o kapánek silnější asi 3000 koní, ale ty Československá vláda nechtěla, hodně jich jezdí v bívalé NDR a občas jsou proto vidět i v Chebu.
viz např. http://www.youtube.com/watch?v=J6vvmk5Ejdk
Vlaky
Moderátor: Moderátoři
- Tomáš
- Příspěvky: 432
- Registrován: stř led 05, 2005 17:32
- Bydliště: Brno - Starý Bronx
- Kontaktovat uživatele:
Už zhruba před 12 lety jsem si kdysi koupil nejsilnější a pro mně i cenově dostupnou a hezkou mašinku a ono to byla RAGULÍNKA... Mimochodem německý pojmenování se mi líbí víc... LUDMILA... takový sladký
A tady je ten motor... http://uk.youtube.com/watch?v=2ymIEg3IH ... re=related
A tady je ten motor... http://uk.youtube.com/watch?v=2ymIEg3IH ... re=related
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Myslíš tu od BTTB? Tak toho mám právě před sebou:ČSD, T6792002, Střední dráha Lok. depo Brno-Maloměřice.Tomáš píše:Na model BR 130..kde je dobový nápis BRNO-Maloměřice..jsem na to dost pyšnej
Nemáš na něj dvojkolí s převodovým kolem? Mám ty Raguliny dva a na obou jsou ta střední dvojkolí už za zenitem své slávy. Na jednom jsou bandážová, to by se snad bandáže ještě sehnaly, ale ten druhý má ta kola celoplastová a nedrží už na hřídeli.
Zrovna před hodinou jsem zkusil z jednoho vzít ta kovová a nahradit na druhém ta ojetá bandážová, sice to není ono, ale dovedu si představit náhradu "tažných" dvojkolí "kovovými".
Mj. Zítra možná pojedem na burzu do Opletalovy ulice v Praze.
Docela oříšek ta dvojkolí sehnat, uvažuju že koupím nějaký vrak podvozku a vyrabuju to z něj.
Naposledy upravil(a) Teepee dne pát led 25, 2008 20:36, celkem upraveno 1 x.
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Třebas měl náčelník dráhy tlustou ženu LudmiluTeepee píše:No jak mohl někdo pojmenovat drtič kolejí LUDMILAŠtěpán Getsko píše:Mimochodem německý pojmenování se mi líbí víc... LUDMILA... takový sladký
Jen to vyměň, mě ze Sergeje bandáže upadaly, tudíž kola jsou už "jenom" kovový a tahá jako drakTeepee píše:....z jednoho vzít ta kovová a nahradit na druhém ta ojetá bandážová, sice to není ono, ale dovedu si představit náhradu "tažných" dvojkolí "kovovými"....
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Kdy se to událo.Pěkný foto.
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
- JirkaHagen
- Příspěvky: 26
- Registrován: pát srp 11, 2006 19:38
- Bydliště: Slaný
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tragická nehoda tramvaje v Košicích 1978
Mám tady něco horšího co souvisí s provozem drážní dopravy:
Havárii, kterou zavinila téměř jistě technická závada přetížené tramvaje, byla nakonec zcela svalena na řidičku. Bohužel v té době se hovory na dispečink ještě nenahrávaly, dnes už to není naštěstí taková legrace, vše se nahrává.
I po 30 letech od havárie se DPMK nechce k této havárii vyjadřovat, tím spíše by stálo za to, vyšetřování znovu otevřít.
http://www.youtube.com/watch?v=cokTtJms0bU část 1.
http://www.youtube.com/watch?v=tLV1hf0ucSk část 2.
http://www.youtube.com/watch?v=jOaqJ95TIU8 část 3.
http://www.youtube.com/watch?v=x4ZYbYywhpQ část 4.
Tramvaj T3 už měla s brzdami poměrně dost problémů, spousta řidičů si např. po najetí do před nimi stojící tramvaje stěžovala, že je závada na brzdách. U odporové T1-T3, se to skutečně může stát, protože po zrušení tahu je potřeba vyčkat cca 2 vteřiny na "přípravu", než se zrychlovač- speciální kontrolér, nastaví zpět do výchozí pozice, tj. brždění motory (na ampérmetru je možné tuto přípravu zahlédnout- odporová T3 jedoucí výběhem neustále mírně přibržďuje motory).
Pokud řidič musí rychle zabrzdit a nevyčká na přípravu, el.dynamické brzdění nefunguje, musí se použít čelisťové, případně "bačkory"- magnety, k tomu je potřeba pedál prošlápnout hlouběji a v první chvíli se zdá, že nebrzdí!
Tyristorové regulace už tím netrpí a může se brzdit okamžitě...
Havárii, kterou zavinila téměř jistě technická závada přetížené tramvaje, byla nakonec zcela svalena na řidičku. Bohužel v té době se hovory na dispečink ještě nenahrávaly, dnes už to není naštěstí taková legrace, vše se nahrává.
I po 30 letech od havárie se DPMK nechce k této havárii vyjadřovat, tím spíše by stálo za to, vyšetřování znovu otevřít.
http://www.youtube.com/watch?v=cokTtJms0bU část 1.
http://www.youtube.com/watch?v=tLV1hf0ucSk část 2.
http://www.youtube.com/watch?v=jOaqJ95TIU8 část 3.
http://www.youtube.com/watch?v=x4ZYbYywhpQ část 4.
Tramvaj T3 už měla s brzdami poměrně dost problémů, spousta řidičů si např. po najetí do před nimi stojící tramvaje stěžovala, že je závada na brzdách. U odporové T1-T3, se to skutečně může stát, protože po zrušení tahu je potřeba vyčkat cca 2 vteřiny na "přípravu", než se zrychlovač- speciální kontrolér, nastaví zpět do výchozí pozice, tj. brždění motory (na ampérmetru je možné tuto přípravu zahlédnout- odporová T3 jedoucí výběhem neustále mírně přibržďuje motory).
Pokud řidič musí rychle zabrzdit a nevyčká na přípravu, el.dynamické brzdění nefunguje, musí se použít čelisťové, případně "bačkory"- magnety, k tomu je potřeba pedál prošlápnout hlouběji a v první chvíli se zdá, že nebrzdí!
Tyristorové regulace už tím netrpí a může se brzdit okamžitě...
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- JirkaHagen
- Příspěvky: 26
- Registrován: pát srp 11, 2006 19:38
- Bydliště: Slaný
Ptal jsem se kolegů a je zákaz to tu vypisovat. Co mohu ale popsat-
Většinu věcí najdeš v zákoně 266/1994 Sb.+ prováděcí vyhlášky.
to je taková zkušební jízda, kdy simuluješ provozní situace.
dále se zvlášť testují vzduchové obvody, elektro z toho se vytváří zprávy.
Je to hodně zdlouhavý a složitý proces. Mašina má prakticky velký techničák a pak x dalších (klidně i 10), a bez nich nesmí existovat, nejčastěji-vzduch(tlakové nádoby), elektro,(příp. další)
Když s to pak sejde, tak je toho hezká složka.
Většinu věcí najdeš v zákoně 266/1994 Sb.+ prováděcí vyhlášky.
to je taková zkušební jízda, kdy simuluješ provozní situace.
dále se zvlášť testují vzduchové obvody, elektro z toho se vytváří zprávy.
Je to hodně zdlouhavý a složitý proces. Mašina má prakticky velký techničák a pak x dalších (klidně i 10), a bez nich nesmí existovat, nejčastěji-vzduch(tlakové nádoby), elektro,(příp. další)
Když s to pak sejde, tak je toho hezká složka.
Cedulí, dveří a trilexu není nikdy dost.
Legjobb városi csuklós autóbusz Ikarus.
Legjobb városi csuklós autóbusz Ikarus.
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Hmm, tak tuto téma hodně zajímá i mě.
Jak je na tom se zkouškama škodovácká lokomotiva 109E (380ČD)? Nevíš? Zkoušky na pevnost kastle má prej úspěšně dávno za sebou, teď někdy se oživuje a bude jezdit na zkušební koleji po Škodovce a pak má jít na okruh.
Zajímalo by mě, jestli třeba nemá problémy s EMC, VZ a tak... Její výroba je už rok zpožděná, prej kvůli ERTMS nebo jak je ta zkratka správně..
Jak je na tom se zkouškama škodovácká lokomotiva 109E (380ČD)? Nevíš? Zkoušky na pevnost kastle má prej úspěšně dávno za sebou, teď někdy se oživuje a bude jezdit na zkušební koleji po Škodovce a pak má jít na okruh.
Zajímalo by mě, jestli třeba nemá problémy s EMC, VZ a tak... Její výroba je už rok zpožděná, prej kvůli ERTMS nebo jak je ta zkratka správně..
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás