Rozjizdeni bez startovani
Moderátor: Moderátoři
to ne dvojtakt klasika je namichanej s olejem,takže 1 ku 40ceti tam poleti furt a chcipneš ho sytičem uchlastaš ho udusiš ho a rano na 1 brnknuti a hlavne tam je bohaty olej film pro mazani a vylepši vytěsni kroužky na start.On ten 2takt ,když je v pořadku a jezdiš s rozumem,ale musiš ho prostě točit,tak dokonale spaluje a vyfuk maš ve vnitř čistý a za jizdy nekouři.Takova vyjjeta nesmrtelna 105,kouřila a smrdela vic a brala mi 1.5litru petlahev oleje z prace na 200 km.Ten sytič na start a rozjeti na učitou rychlos a otačky vychytneš u 105 jsem to roztahl asi na 70 za 4 atam bylo to misto bez skubani bez sytiče,to par metru za barakem.jizda bez přidavani ubirani.Si pak na křižovatce musiš přidadavat nohou ,nebo daš sytič na moment.Ja ho jednou nesundal,vyjel jsem v mrazu a po 400 metrech jsem si na ledovce malem rozbil rypak on te ten sytič pekně dokaže tlačit kupředu.Přede mnou se zle mazirovali a ja jen přidal a kličkoval mezi nima a ruce už zamotané ,pak mi to tepr došlo a plesk jsem po sytiči.On niči motor a může i vic.
Tom
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tom007: Ten Tvůj první Trabant šel chcípat sytičem, ale ten, se kterým jsem jezdil já, nešel ani při teplém motoru, otáčky se zvyšovaly- myslím, že to bylo asi lepší, když se to neuchlastávalo.
Toho jsem vypínal tak, že jsem vytáhl sytič na půl a jakmile se začaly zvyšovat otáčky, rychle jsem vypnul klíček.
Naskakoval na jediné škrtnutí startérem, nikdy mi nechytalo žádné auto lépe, jako tento Trabant.
Toho jsem vypínal tak, že jsem vytáhl sytič na půl a jakmile se začaly zvyšovat otáčky, rychle jsem vypnul klíček.
Naskakoval na jediné škrtnutí startérem, nikdy mi nechytalo žádné auto lépe, jako tento Trabant.

Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
to jsme ho rozesraly,zahřatej motor musi sytičem chcipnout.kdo trabanta při odstaveni nechcipe sytičem tomu ten motor nevydrži.Za 1 leppe chyta a pak ma dostatek oleje pro start a ten vlastne nejvic niči motor.A prej ty prvni karbecy byly nejlepši.Nemci dali sytič i na Simsona ,taky pak chytil lepe než fichtl.Taky se motorky v lete chladily jizdou s kopce bez zapal.s plnym plynem a kvaltem.Ono ,třeba nahoře na kopci už takzvaně zvonila,pak jsi to zchladil.Ta volnoběžka tam je u trab.,aby to lidi brždenim motorem nezadřeli velke otačky a minimum oleje.Kdyby,bylo mazani nezavisle,tak by zase to chcipani sytičem motor ničilo,takže neco mezi nejde ani u jednoho.Nejhorši byly dědkove co pro jistotu mazali 1ku 20,a jezdily 60.Za takovym 2taktem jet je hrůza,Trabant musi letět jako vitr,musi udělet 130.jinak je špatnej.
Tom
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
Čím Trabant rychleji jede nad kilo, tím podle mích skušeností je ten motor veselejší, má větší vůle a proto se roztáhne to takových otáček. Záleží na nastavení předstihu, taky jsme nastavili trabanta že jel stále 120 Km/h, ale když přišel kopec už nejel, i motorek jsem šteloval více na tah než rychlost. Karbec 1-1 je podle mnoho lidí nejlepší, já se stím včak neztožňuju, záleží na jeho nastavení, stejně vede u mne jikov
. A před chcípnutím dát trábovi cůcnout není taky podle mne ta nejzlatější cesta, pro chcípání většinou použiju spínací skříňku a ještě se nám za pět let našeho trabantění žádný motor nerozsypal a chytá na cvrnknutí.

1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: