málo údajů ........ (a říkám to neustále - když je nějaký problém - čím více údajů, tím lépe - nevaříme z vody) .....
typ auta, typ alternátoru, typ regulátoru .... ?
Tipoval bych typ auta : 03, 04, 05, 06, 07.
V případě 03 a 06 mechanický regulátor na levým blatníku
V případě 04, 05, 07 vestavěný regulátor na alternátoru
Možné závady: slepené kontakty na mechanickém regulátoru, krátký uhlíky, zanesený kolektor, nedostatečné budicí napětí (studeňák) ......
..... to je tak nejběžnější výčet. Měřil´s napětí na baterce multimetrem, nebo je to jen odhad v závisloti na palubním voltmetru? L.
no hele ja sem jeste malej kluk ja se v tom nevyznam tak sem vyndal alternátor a jeden uhlík byl trošku zapadlej tak sem ho vyndal a uz normal vylejzal tak sem to prostrikal sprejem na kontakty dal sem to zpátky do auta a neslo to tak sem to znova vyndal a znova sem to prostrikal kontakty sem pořádně pročistil pilníkem dal sem to do káry a na budíku mi to ukazovalo ze se to dobíjí tak sem byl zpokojenej zajel sem do garáže a bum zase mi to spadlo tak do toho du zejtra znova... jo jinak mi kámoš elektrikář všechno proměřil a pomáhá mi a mám Lada 2105