Brzdy: které jsou lepší ?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět

Které jsou lepší ?

Jednopistkové
9
22%
Dvoupistkové
29
71%
Nevím
3
7%
 
Celkem hlasů: 41

Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Jelen píše:Řekl bych, že jednopístové, protože mají rovnoměrný účinek na obě strany kotouče...
přece jenom bych řekl že rovnoměrnější učinek maji brzdy majicí pístky z obou stran.. takže po sudem čísle..

škoda že jsem už vyhodil ty kotouče z poláka kdyby jste viděli jak byly okousané.. a to byl výsledkek jednoho pístku... je ten systém náročnější na udržbu...

tak kluci ukažde kdo používá jedno pístky... :arrow:
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

Little Red Riding Hood píše:tak kluci ukažde kdo používá jedno pístky... :arrow:
koukej. pouzivaj s nema i jinej hbv a posilovac
http://photofile.name/users/2107-gt/3146409/
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
Příspěvky: 1520
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Ondrůch »

Třípístkový. :P
VAZ 1117
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Maysner píše:
Little Red Riding Hood píše:tak kluci ukažde kdo používá jedno pístky... :arrow:
koukej. pouzivaj s nema i jinej hbv a posilovac
http://photofile.name/users/2107-gt/3146409/
co to je za odkaz, obchod nebo neco??? mam jeste otazku .. kotouce ze samary pasujou na nase ziga? (01-07)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Cory
Příspěvky: 11638
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Zda sa mi, ze nie a k tomu samara ma iba jeden piestik.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Jelen píše:
Ondra 07 píše:A 1+1 jsou 3 ze... :roll:
vysvětlíš mi, prosím, svoji geniální dedukci??
Jde o to ze oba dva prisevky jsou blbost a proti fyzice i selskemu rozumu, nechci te tim urazet, to v zadnym pripade, kazdej ma svuj nazor a toto je muj...

Jinak kdyz uz se to resi... Cim vic pistu a z cim vice stran tim lip. Ze se ted na kary montuji jednpisty je jednoznacne kvuli levnejsi vyrobe jak tady uz kolega spravne uvedl. Dalsi priklad je treba mensi prave zrcatko u Fabii, nebo ze by snad ve snaze snizeni treciho odporu vozidla o vzduch??? Skodofka nas pokazde necim prekvapi... :P

To Atex: Pekny priklad s tema basakama... Mas v tom pravdu ale pozor, dva 12" nikdy nepujdou tak hluboko jako jedna 15"... :wink:
Naposledy upravil(a) Ondra 07 dne ned úno 03, 2008 20:07, celkem upraveno 2 x.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3275
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

Myslim právě Rusové použivají brzdy ze Samary nebo nové řady na klasiku :wink:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Ondra 07, pokud to považuješ za blbost, prosim, nebudu Ti nic brát, ani se hádat. Ale stojim si s tim za svym s tou rovnoměrností, ta účinnost bude možná menší. Obojí má své pro i proti, ale přiklonim se teď spíš k Markovi.
Naposledy upravil(a) Jelen dne ned úno 03, 2008 20:09, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Tommel píše:Myslim právě Rusové použivají brzdy ze Samary nebo nové řady na klasiku :wink:
hm hm.. to by stalo za pokus :-)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

Atex píše:
Maysner píše:
Little Red Riding Hood píše:tak kluci ukažde kdo používá jedno pístky... :arrow:
koukej. pouzivaj s nema i jinej hbv a posilovac
http://photofile.name/users/2107-gt/3146409/
co to je za odkaz, obchod nebo neco??? mam jeste otazku .. kotouce ze samary pasujou na nase ziga? (01-07)
ee. to je fotogalerie nejakyho uzivatela


ony to nemusi byt brzdy ze samary. na prosportu nebo kde sem videl ze prodavaj brzdy vnitrne chazeny podle prumeru kol 14", 15" a k tomu i trmeny. plovouci jednopistky. prodavaj to jako kit. ale zajimavy ze pouzivaj jinej posilovac a hbv. dokonce ta konzole na kterou to montuju neni zadny samo domo ale ma to strasne moc z nich :roll:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3275
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

Maysner píše:ale ma to strasne moc z nich :roll:
Proto se mě zda že tak uplně na ho.no to nebude :lol: každé brzdy maji něco do sebe, ono je taky těžký že tady u nás to nikdo nema tak člověk neposoudi co je lepší :wink:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Jimmi
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Příspěvek od Jimmi »

Mnohokrát jsem rozebíral brzdy na polském fiatu (jednopístkové, plovoucí třmen) i na žiguli (pevný třmen, dva pístky). Také jsem s tím i něco najezdil. Jednoznačně prohlašuji, že jednopístkové s plovoucím třmenem jsou lepší, spolehlivější, účinnější. Koneckonců, dneska už se nic jiného prakticky nepoužívá. Sporťáky mívají sice dva i více pístků, ale zásadně z jedné strany a také s plovoucím třmenem. Polský fiat měl trochu potíž s třením pohyblivé části třmenu - byla otevřená a chtělo to občas údržbu. Ale ačkoliv se jednalo o systém z počátku šedesátých let, účinnost byla obrovská. Dnešní brzdy s plovoucím třmenem mají navíc čepy schované prachovkou takže i výše zmíněná nepříjemnost odpadá.
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

Zajímavá diskuze :roll:
Co se přestavby brzd krabicoidního střepu na jednopístkové týče, je to házení hráchu na zeď. Pokud je brzda nějak navržena, počítá se s pákovým převodem a s tím souvisejícím tlakem v okruhu. Pokud se na předek dají jednopístky, pak by pístek musel mít stejnou plochu jako dva nyní použité. Jinak by bylo třeba vyměnit i hlavní válec. Ale u brždění jde o sílu, kterou působí pístek(ky). To že Nissan brzdí lépe s plovocím třmenem je dáno tlakem v soustavě-musí být podstatně vyšší(už jen to, že má menší průměr kotouče). Vliv má samozřejmě i směs destiček.
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

no ja si taky myslim ze to neni poctem pistku.. sazel bych na ten tlak
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

Počet pístků má smysl pouze pokud se bere rozmístění po obvodě. Pokud má Niva 3pístky po obvodě za sebou, pak je brzdný účinek vyšší než kdyby byl jeden velký pístek(rovnoměrnější tlak, zvláštť při zahřátí). Destička má také větší délku. Obecně vyšší brzdný účinek bude mít "užší" destička umístěná co nejvíc k vnějšímu průměru.
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“