Nepopsatelný luxus to bude max. do první poruchy, která na sebe obvykle nenechá dlouho čekat. Potom bude zase nepopsatelně luxusní Lada s jejíma cenama dílů.Acibuk píše:jedno tady z těchto vozidel jsem si minulý týden koupil, a oproti Ladě je to s prominutím nepopsatelný luxus...
Pokračování ótéček z jiných témat, aneb nechceme bludišťáka
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
ten kluk se učí rychleHurikán píše:Nepopsatelný luxus to bude max. do první poruchy, která na sebe obvykle nenechá dlouho čekat. Potom bude zase nepopsatelně luxusní Lada s jejíma cenama dílů.
Samozřejmě pravda...Koupil sem Tipo a asi po 3tkm sem nedojel. Kousla se přední brzda. Vyvěsit v noci třmen, dojel sem bez brzdy. Výměnil sem to po dvou cestách do brna bez té brzdy. K mému údivu stojí hadice 200-800kč. Toš sem vzal za těch 200 na doporučení mechanika. Teď se mi zas kouše pro sichr zadní kolo tak se děsím kdy se to zablokuje úplně. Chtěl sem dát jak na žigulovi nové kotouče a destičky...fajn, do 2tisíc bych se snad vešel. Takže rychle opravit žigula a tohle jen občas na vyjetí. Sice to auto bylo v podstatě zadarmo ale i tak by to mohlo něco vydržet
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
taky, ted me ceka vymena desticek a za tu vyplaznu litr, nemluve o vzduchovem filtru za 350.vsechno ma sve pro a proti, na druhou stranu se citim bezpecne, tise a vim, ze kazde rano bez brblani nastartuju.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
No já nevim, mám Nissana Suny a vůbec si nestěžuju, akorát mi odešel snímač otáček klikovky, kterej jsem sehnal na vrakáči za pár stovek, auto má za sebou ale už 250 000 a jezdí pořád dobře a spolehlivě. Vím to, je to starý rodinný auto.... Ale každý auto je poruchový, je to stroj a stroj je z materiálů, který vykazují únavu či opotřebení...Drobek81 píše:ten kluk se učí rychleHurikán píše:Nepopsatelný luxus to bude max. do první poruchy, která na sebe obvykle nenechá dlouho čekat. Potom bude zase nepopsatelně luxusní Lada s jejíma cenama dílů.
Samozřejmě pravda...Koupil sem Tipo a asi po 3tkm sem nedojel. Kousla se přední brzda. Vyvěsit v noci třmen, dojel sem bez brzdy. Výměnil sem to po dvou cestách do brna bez té brzdy. K mému údivu stojí hadice 200-800kč. Toš sem vzal za těch 200 na doporučení mechanika. Teď se mi zas kouše pro sichr zadní kolo tak se děsím kdy se to zablokuje úplně. Chtěl sem dát jak na žigulovi nové kotouče a destičky...fajn, do 2tisíc bych se snad vešel. Takže rychle opravit žigula a tohle jen občas na vyjetí. Sice to auto bylo v podstatě zadarmo ale i tak by to mohlo něco vydržet
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Jasný, ale to auto máš třeba delší dobu a staráš se o něj...ale bazarový auta jsou v 90ti %značně zanedbané. Njn, Nissan Sunny to byla kára...teď z toho mám v traktůrku motor...japonská 15ka motor to je dělo:-))) Nissan je dle mého názoru jedno ze spolehlivějších, ale jako vždy závisí od modelu.Jelen píše:No já nevim, mám Nissana Suny a vůbec si nestěžuju, akorát mi odešel snímač otáček klikovky, kterej jsem sehnal na vrakáči za pár stovek, auto má za sebou ale už 250 000 a jezdí pořád dobře a spolehlivě. Vím to, je to starý rodinný auto.... Ale každý auto je poruchový, je to stroj a stroj je z materiálů, který vykazují únavu či opotřebení...
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Já mám r.92, všechno v elektrice, paráda... 1,6 16V 4bodovej vstřikDrobek81 píše:Jasný, ale to auto máš třeba delší dobu a staráš se o něj...ale bazarový auta jsou v 90ti %značně zanedbané. Njn, Nissan Sunny to byla kára...teď z toho mám v traktůrku motor...japonská 15ka motor to je dělo:-))) Nissan je dle mého názoru jedno ze spolehlivějších, ale jako vždy závisí od modelu.Jelen píše:No já nevim, mám Nissana Suny a vůbec si nestěžuju, akorát mi odešel snímač otáček klikovky, kterej jsem sehnal na vrakáči za pár stovek, auto má za sebou ale už 250 000 a jezdí pořád dobře a spolehlivě. Vím to, je to starý rodinný auto.... Ale každý auto je poruchový, je to stroj a stroj je z materiálů, který vykazují únavu či opotřebení...
Řekl bych, že jako rodinný auto je felicie combi ideální, motor 1,3 mpi(4 bod), výkon 50kw a běžně udržitelná spotřeba při skákání po městě je 7-8L/100km, to lada nikdy nedovede.. navíc náhradní díly už jsou cenově úplně stejný v případě felicie a lady, pokud budete brát díly na vrakáči tak na felicii tam toho taky najdete hodně (všechno)... a řízení i bez posilovače jde nádherně, občas má nějaká klimu a abs... na pohodlnost je to lehce lepší, na svežení diametrálně lepší a nemá se tam co posrat, a když tak to není žádná finanční katastrofa... navíc pokud jde o to koupit/nekoupit z bazaru budete se divit, ale koupit feldu je jednodušší než ladu: motor stačí nechat přečíst v prvním servisu, nebo mít ruční scener (dnes v ceně 4tis.kč), každopádně je možný si nechat jednotku přečíst za 300kč v servisu v nejhorším případě - tím máte otestovanej motor. Pak vytočit svíčky a změřit tlak na válcích a víte i jestli bude žrát olej. Druhou věcí je kastle a na to přeci stačí obyčejnej šroubovák...a víte taky hned. Takže koupit bazarový auto není zrovna tak nemožný! Ale jde o, že je potřeba počítat s tím, že je nutný to auto celý projít a vyměnit hned všechno co je opotřebovaný - oleje, udělat brzdy (felicie kotouče 800kč) navíc brzdy nás čekaj na všech autech pořád, obvykle nový gumy (jako na každým autě, nemluvě o tom, že felda konkrétně má 13 coby nejlevnější guma), není to prošpikovaný elektrikou takže obvykle kromě centrálu - kterej lze klidně vyhodit bude fungovat všechno... a mezi náma topí o něco líp než žigul (pokud jsou ty topení v pořádku samo). no a zbytek náhradních dílů? nepozoroval jsem tam nějaký extra cenový rozdíly... Prostě v dnešní době začíná být LADA spíš jako koníček, ale o tom to je...to mě na tom baví - třeba taky, že s LADOU kde jakej mladej kšiltovkář neodjede, protože to ani nenatočí...(sytič a podobně...). Jinak tedy ještě pro úplnost -> kdybych měl jet na nějakou dovolenou třeba na slovensko, vezmu si žigula, totiž víc tomu autu věřím, felda dobrý, ale bez ručního sceneru a kufříku čidel vč.zapalovací lišty a krokovýho motoru je to na prd.. (kufřík čidel... lze nabrat z nějaký rezavý feldy koupený jen na ND) potom je to zase lepší než žigul na cestování, protože poruchu máte hned a jedete dál. Teda jsem se nějak rozepsal
Kdyz clovek jde kupovat nejaky taky stroj, jako je bezne jety zigul nebo bezne jeta felda, tak jde rozhodovani spis v tom smeru, co znam, co mi je sympaticke. Pokud je felda s funkcnim ABS (delalo se to, ne?), je to MPI a neni to rezaty, nedej boze to ma airbag (po X letech jeho funkce nezarucena ), tak je felda lepsi. Tedy v porovnani s zigulem 2105/2107/2104 s motory 1.3 a 1.5. Zigul muze nabidnout vykonejsi motor 1.7, coz felda muze dohnat 1.6, ale je to na ni docela dost, neb na to neni stavena. Kolega to ma, nejen ze motor zadrel, bo dalo kozu olejove cerpadlo (stat se moze), ale to auto vehemente sedi na cumaku a predni naprava dostava zabrat.
Ale jinak felda neni zly stroj, jezdili jsme v tom hodne do skoly a jezdilo to dobre, levne a bez poruch. Kolega mel 2x feldu MPI, oba kusy bez poruch 150 - 200 tisic, nez se prodaly.
Akorat ma felda proti zigulu nepohodlny sedacky. Halt gaucovy pera molitanem nenahradis
Ale jinak felda neni zly stroj, jezdili jsme v tom hodne do skoly a jezdilo to dobre, levne a bez poruch. Kolega mel 2x feldu MPI, oba kusy bez poruch 150 - 200 tisic, nez se prodaly.
Akorat ma felda proti zigulu nepohodlny sedacky. Halt gaucovy pera molitanem nenahradis
VAZ 2104 1.3 1989
Tak tohle mně přinutilo k smíchu a psaní .Miči píše:a mezi náma topí o něco líp než žigul (pokud jsou ty topení v pořádku samo).
Ladu mám 24 let a proto jsem měl dost času o této značce něco zjistit a s pár auty jiných značek se svést.... ono se stačí když mrzne dívat po autech kolem sebe kdo ve kterém je víc navlečen a má zamlžená okna(rřeba D1)
Jé teď jsem si všim je to OT.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
No mne sa zda, ze felda ma rychlejsi nastup topenia, ale nema taky vykon ako zigul.Ale zalezi od stavu sustavy.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
to Saša: mno neříkám, že žigul topí špatně to vůbec, jen je mi u feldy sympatický že topí tak nějak napřímo - myslím tím, že je to jako fén, no zvykl jsem si s feldou v krátkým rukávu i v zimě topí fakt docela dobře, ale musí být v pořádku... mimochodem: tu feldu jsem dal jen jako příklad, protože to auto docela důvěrně znám, jistě se najdou další obdobný auta... jen jsem chtěl říct, že není od věci něco takovýho koupit.. (myšleno bazarový auto)
kdyz vyjedu z teplyho baraku topi hned. kdyz stoji venku v mrazu trva to trva. brr. se dycky celej rozklepu jaka je tam zima. bundu si sundavam dycky kdyz du za volant. blbe se mi ridi kdyz su navlecenejCory píše:No mne sa zda, ze felda ma rychlejsi nastup topenia, ale nema taky vykon ako zigul.Ale zalezi od stavu sustavy.
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009