Vlaky

Free pokec (aj keď Ondra 07 by to celé zmazal)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Jasne, cpi to sem, hlavne se pripoj na ICQ... Ja myslel, ze u vas se nedelaj tyhle stary vlaky, ze tam mate ty novy.
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4310
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Honza 21061 píše:Nejlepší je 162/163 neboli Peršing a od něj odvozené modifikace... 8)
Nemůžu si pomoct, ale design BREJLOVCE nebyl nikdy překonán. Z té mašiny je od pohledu cítit síla, optimismus, rychlost, spolehlivost a vitalita.

Jak je to ale s tou spolehlivostí všichni víme že... Docel jsem čuměl, když jsem přijel jednou do Radotína (cestou z práce v žabotlamu) a tam, Brejle a dělaj blum, blum, blum...(K 6 S 310 DR) :wink:
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Teepee píše:Nemůžu si pomoct, ale design BREJLOVCE nebyl nikdy překonán. Z té mašiny je od pohledu cítit síla, optimismus, rychlost, spolehlivost a vitalita.
To je pravda... :wink: Co se nás natahal o nedělích z chaty na přímém vlaku do Vršovic v 15,58. Objevil se v zatáčce, rozčísnul větve, za ním prachová bouře, brzdy skřípaly... To byly časy. Potom nás v Čerčanech přepojili za Bobinu a jelo se na Prahu! 8)
Honza
Osa Praha - Brno
Pšenda
Příspěvky: 313
Registrován: úte čer 01, 2004 14:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pšenda »

Tomáš píše: Lokomotiva je osazena dvoudobým pomaluběžným naftovým dvanáctiválcem s válci do V. Jedná se o přeplňovaný agregát s přímým vstřikem paliva, vodním chlazením a rozvodem ventilů OHV.
Nějak mě nejde do hlavy že je to dvoudobý motor a rozvod ventilů OHV.
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4310
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Pšenda píše:Nějak mě nejde do hlavy že je to dvoudobý motor a rozvod ventilů OHV.
Jestli mně paměť neklame tak ventily jsou tu využity jen pro lepší vyplachování výfukových plynů z válce.
Chtěl jsem to najít a místo toho jsem našel docela zajímavou diskuzi, tam by se člověk asi dozvěděl věcí.
http://www.k-report.net/discus/messages/28/337.html
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomáš »

co se týče elektriky tak mě osobně nejvíc nadchly 181..robusnost a krása...v diselu samorřejmě "Brejlovec" ale i "Zamračená" (749) má cosi do sebe...jinak co se týče Brejlovců tak ještě existuje model 755 rok výroby 2005 ..kdyby naši kumpáni přemýšleli hlavou a ne kolenem byla by to slušná lokomotiva ČD

http://www.atlaslokomotiv.cz/loko-755.html#udaje

a možná su zatíženej na ty kloubový věci,ale u mě abych nezapoměl jasná jednička na slovensku 125.8
Přílohy
125_802_801sl_dabr.jpg
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Uživatelský avatar
Stanley__001x
Příspěvky: 370
Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Stanley__001x »

Sergeje Stojí v Chebu za drážní truhlárnou, když pojedeš od Plzně tak je určitě uvidíš, doma máme (prej na památku) hlavní tlakovou jímku, nějaký vypínače a taky koncoví světlo. Nějakech těch 1400KW výkonu se mne zdá nějak málo, otec vždycky tvrdil něco o 2500 koní na klice, ale možná mistifikoval :lol: , sergej má (nerad bych kecal tak schovívavost) dvě rotsova dmychadla - něco mezi kompresorem a olejovým čerpadlem) a čtyři turbodmychadla ale nejsem si jistej. Rozvod OHV proto že má výfukový ventil (bezvadný na majzlíky) a sací kanál - proto ta rotsova dmychadla- při malejch točkách by to nedávalo vzduch do válce. Na stanovišti byl prý opravdu klid jako v pokoji oproti ostatním soudobím dieselelektrikám. Jestli něco o něm chcete vědět napište a já zjistím, otec na nich asi dva roky jezdil a strejda dělal překlady tech. dokumentace ze SSSR. :D :D :D
Naposledy upravil(a) Stanley__001x dne čtv led 24, 2008 20:11, celkem upraveno 1 x.
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Stanley__001x píše:Jestli něco o něm chcete vědět napište a já zjistím, otec na nich asi dva roky jedil a strejda dělal překlady tech dokumentace z SSSR :D :D :D
Všechno...

Já hlavně, jak vypadá vnitřek a ten motor... :D
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Tady to začalo vypadat slibně! :wink: Štěpánovi patří dík za odkaz a Stanleyho bych si tedy dovolil poprosit o nějaký technický popis toho motoru. Elektrická část je v podstatě totožná se vším, ale o samotném doudobém dieselu nemůžu najít nikde pořádné informace, princip, jak pracoval, v jakých otáčkách, výhody, nevýhody, provozní problémy, druh vstřikování, plnění, kolik čeho...
No, znáš to, vyčerpávající kapitola o motoru Sergeje by mi udělala radost. :wink:
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Stanley__001x
Příspěvky: 370
Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Stanley__001x »

Mno tak vícero informací můžu poskitnout až po návštěvě domova, kde buďto najdu nějakou knihu, nebo vyspovídám otce :lol: . A ten dvoudobej diesel byl docela oblíbenej a to nejen jak ho znaj všichni z dachla- přepoštění z kliky. Nedávno jsem koukal do nějaký bible Spalovací pístové motory (asi 500 stran) a tam o něm psali docela dost. Ale bylo tam i jiných mne neznámím motorech a taky tam toho bylo hodně :D . Na volnoběch bral 63litrů nafty na hodinu když byl dobrej... , žral strašně oleje až 50kg na šichtu :shock: , ale to prej bylo tím že nějakej blbec vymyslel že musí být olej ma max rysce a na trati pro sergeje platí takový ty tečkovaný kulatý značky s rychlostí- je to třída přechodnosti 2 (podle váhy na nápravu).
Rusové ještě dělali, později, Táni- byl to nástupce sergeje o kapánek silnější asi 3000 koní, ale ty Československá vláda nechtěla, hodně jich jezdí v bívalé NDR a občas jsou proto vidět i v Chebu.
Naposledy upravil(a) Stanley__001x dne čtv led 24, 2008 20:40, celkem upraveno 2 x.
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Honza 21061 píše:Nejlepší je 162/163 neboli Peršing a od něj odvozené modifikace... 8) Ale Plecháč, navíc, když je nově nastříkaný, je velice pěkný...
.....
Honzo, základ je Eso 363, od něj teprv vznikaly Esa 362, Peršingy 162/163 a Princezny 263...
Teepee píše:Jak je to ale s tou spolehlivostí všichni víme že... Docel jsem čuměl, když jsem přijel jednou do Radotína (cestou z práce v žabotlamu) a tam, Brejle a dělaj blum, blum, blum...(K 6 S 310 DR)
Boha, šestiválec na Brejlovci?? Vim, že v roce 1996 se tutim motorem remotorizovali 2 Brejlovcí kvůli spolehlivosti a úspoře, přeznačili je na 752, ale jeden nebyl ani dodělanej a už ho zrušili... Že by se teď tuty motory do nich cpali i bez přeznačení?? No jo, na dráze je dneska možný všechno...
Ale zvuk K 6 S 310 DR je krutej ;)
Dizajn Brejlovce je hodně povedenej, takovej nepodléhající módě.. A ty klatovský jsou i tak pěkně natřený :P
Tomáš píše:...co se týče elektriky tak mě osobně nejvíc nadchly 181..robusnost a krása.....jinak co se týče Brejlovců tak ještě existuje model 755 rok výroby 2005...... možná su zatíženej na ty kloubový věci,ale u mě abych nezapoměl jasná jednička na slovensku 125.8....
Jo Šestikoláky, to jsou mašiny - vůbec šestinápravový stroje působí úplně mohutným dojmem ;)
Brejlovec 755 je pěkná věc, motor caterpillar, škoda, že jich neni víc...
A dvoudílný stroje jsou úplně nejhustší, ovšem asi hezčí je 131, i když 125.8 působí mocnějš.... Ale teda kloub to neni, je to spojený klasicky přes nárazníky a kupli... ;)
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4310
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Stanley__001x píše: Rusové ještě dělali, později, Táni- byl to nástupce sergeje o kapánek silnější asi 3000 koní, ale ty Československá vláda nechtěla, hodně jich jezdí v bívalé NDR a občas jsou proto vidět i v Chebu.
Nemyslíš Ragulina? BR130, BR132?
viz např. http://www.youtube.com/watch?v=J6vvmk5Ejdk
Naposledy upravil(a) Teepee dne pát led 25, 2008 08:22, celkem upraveno 2 x.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4310
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Laďuša píše:Boha, šestiválec na Brejlovci?? Vim, že v roce 1996 se tutim motorem remotorizovali 2 Brejlovcí kvůli spolehlivosti a úspoře, přeznačili je na 752, ale jeden nebyl ani dodělanej a už ho zrušili... Že by se teď tuty motory do nich cpali i bez přeznačení??
Nee, jestli se nepletu, tak to co jsem viděl byla 752.001. Co já vím tak z těch dvou přestaveb zrušili jen jednu.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Teepee píše:
Stanley__001x píše: Rusové ještě dělali, později, Táni- byl to nástupce sergeje o kapánek silnější asi 3000 koní, ale ty Československá vláda nechtěla, hodně jich jezdí v bívalé NDR a občas jsou proto vidět i v Chebu.
Nemyslíš Ragulina? BR130, BR132?
viz např. http://www.youtube.com/watch?v=J6vvmk5Ejdk
JJ, to je ono.... Se tomu řiká různě
Teepee píše:
Laďuša píše: Boha, šestiválec na Brejlovci?? Vim, že v roce 1996 se tutim motorem remotorizovali 2 Brejlovcí kvůli spolehlivosti a úspoře, přeznačili je na 752, ale jeden nebyl ani dodělanej a už ho zrušili... Že by se teď tuty motory do nich cpali i bez přeznačení??


Nee, jestli se nepletu, tak to co jsem viděl byla 752.001. Co já vím tak z těch dvou přestaveb zrušili jen jednu.
Hm, tak on ten jeden štyk eště jezdí...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Odpovědět

Zpět na „Poklábosme“