

Moderátor: Moderátoři
Vždy ne, někde mají taxu pouze za přebrus a je jedno o kolik to berou. U nás to tak bylo třebas v Bosonohách (dříve, jak ted nevím).Hurikán píše:Berou to vždy podle záběru.
Nenapsal jsem to asi zcela přesně. Právě v těch Bosonohách mě to dělali. Ceny byly odstupňované postupně podle výšky. Vím, že bylo pámo do 0,5mm; potom do 1,0mm a dál už nevím. Ale to je stejně jedno, protože každá firma to dělá trochu jinak. Uvedl jsem to jen jako příklad pro hrubou orientaci.Vašátor píše:Vždy ne, někde mají taxu pouze za přebrus a je jedno o kolik to berou. U nás to tak bylo třebas v Bosonohách (dříve, jak ted nevím).
Ano, dá. Ale přebrusem se dosáhne daleko hladšího a přesnějšího povrchu. Proto bych jej volil přednostně.Štěpán Getsko píše:Hlavá se taky dá bez problému jemně přefrézovát.
snizeni o 1,5mm 600,-Vašátor píše:To Hurikán: tak asi upravili ceny, poněvadž mi tam dělali snížení 0,7mm za 400Kč (sežraná hlava Favoritu). Ale je to už delší dobu.
Zkontroluj dosedací plochy a těsnění v místech, kde je blízko mezi vodním okruhem a olejovým okruhem. Pravdepodobně v tech dvou hlavních svodech oleje z hlavy do bloku v ( po směru jízdy ) přední části motoru. Myslím blíž k chladiči.Cory píše:Chlapi, ak prepusta tesnenie pod hlavou,musi byt zakonite niekde emulzia?Emulziu som tam nenasiel ziadnu, ale olej je riedky a je ho vela,biely dym, ziadna voda v expanzke a celkovo malo vody v sustave....nieco mi tu nesedi - dufam, ze nie je prasknuta hlava.Da sa to nejako zistit?
u klasiky toto mozny je. stalo se mi to na lonsky pribrami. az druhej den po navratu, kdyz sem se zastavil u ludka ondrucha sme nasli povolenou jednu matku. jak sem to dotah voda uz tak rychle nemizelaKoko Loko píše:Nevím jak je konstruovaný samaří motor, ale je tu možné, že máš třeba v háji těsnění mezi sacím potrubím a hlavou, tam by také mohla kapalina unikat do spalovacího prostoru, myslím tedy.