V tom pripade by si mel unikatni dil a mohl bys ho prodat ze nehorazny penizeJmJ píše:Ad stary termostat. Byl nalezen pod vrstvou papiru a cockove kase s parkem. Je cerny jako bota, zadna vyrazne cisla na nem nevidim, v jednom miste snad cislo 80, coz by bylo dobre zjisteni, ale mozna je to cislo 30, coz asi znamena polocas rozpadu.
termostat - typy
Moderátor: Moderátoři
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Calling name Bastl One
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
JmJ: Nechci Ti kazit náladu, ale mám obavy, že už to číslo asi přesně nevyluštíš, zbytečné odbufetovávat tu čočku.
Jedině snad by mohlo pomoci Tempo apod. Pokud je toto číslo vyražené na čele spodního dílce, je to zaručeně 80 a je to teplota počátku otevírání.
Odvzdušnění je nejlepší po bezpečném ohřátí a otevření okruhu chladiče a několikrát opakovaném velkém zvýšení otáček při sundaném víčku chladiče+ možno ještě promačkat vrchní hadici. Samozřejmě i otevřeném ventilu topení. (můj způsob, existují i další)
Odvzdušnění je nejlepší po bezpečném ohřátí a otevření okruhu chladiče a několikrát opakovaném velkém zvýšení otáček při sundaném víčku chladiče+ možno ještě promačkat vrchní hadici. Samozřejmě i otevřeném ventilu topení. (můj způsob, existují i další)
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
Po oskrabani nekolika vrstev, kdy sem mel dojem, ze ryju do historie, jsem nasel:
80 stupnu Celsia, MADE IN USSR.
Motorem sem tocil, hadice sem za behu mackal, topeni je otevrene. Zadna kapalina mi neprebyla. Z toho soudim, ze luft tam snad neni. I kdy v teto operaci jsem pomerne bezraden.
80 stupnu Celsia, MADE IN USSR.
Motorem sem tocil, hadice sem za behu mackal, topeni je otevrene. Zadna kapalina mi neprebyla. Z toho soudim, ze luft tam snad neni. I kdy v teto operaci jsem pomerne bezraden.
VAZ 2104 1.3 1989
Takze snad je vse pozitivne uzavreno.
Poridil sem termostat nemecke vyroby MotorRad za neco mene nez 400 CZK. Foma ho s mou malou pomoci vymenil a teplota se zatim uspokojive drzi na polovine budiku, tedy tam kde ma. Perlickou na zaver je, ze ten termostat, co sem mel puvodne byl na 80 stupnu, ten, co sem si dal jako nahradni byl na 83 a ted hadejte na kolik je ten fungl novy ...
.
.
.
82 !
Jak pravil Foma, nezbyva tedy nez doufat, ze MotorRad bude mit motor rad
Poridil sem termostat nemecke vyroby MotorRad za neco mene nez 400 CZK. Foma ho s mou malou pomoci vymenil a teplota se zatim uspokojive drzi na polovine budiku, tedy tam kde ma. Perlickou na zaver je, ze ten termostat, co sem mel puvodne byl na 80 stupnu, ten, co sem si dal jako nahradni byl na 83 a ted hadejte na kolik je ten fungl novy ...
.
.
.
82 !
Jak pravil Foma, nezbyva tedy nez doufat, ze MotorRad bude mit motor rad
VAZ 2104 1.3 1989
No mne sa chova ten bazmek presne rovnako, pride na rozhranie biela-zelena, tam zostane a nepohne sa kym nevypnem motor.FOMA píše:JmJ má pořád něco trochu jinak...většinou se auta přehřívají nebo prostě netopí a jemu.........sice topilo jakžtakž jenže teploměr stále ukazoval téměř bod mrazu
![]()
Laik se diví a expert žasne....![]()
PS: on takové situace prostě přitahuje
Jediny krat som ho dostal do zeleneho pola bol pred tyzdnom na parkovisku pri Juvente po troche driftovania, to som tiez prv cudoval ze co to vpredu huci a ona ta sahara vazne spina ....
Asi kupim novy, da sa nejako zistit ake maju tie termostaty rozsahy resp. pri akej teplote opat uplne zavru. neukamenujte laika
21044i, 1999-2010 :(
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11089
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Co máš za stroj, u mě (07) je standard 1-2 mm za přechodem bílá zelená, samozřejmě se zakrytou maskou při jízdě ucpaným městem či mimo když tomu naložím leze dál.
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107, VAZ 1117
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107, VAZ 1117
-
Drobek81
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Nebuďte všeci ja Ítý... pokud to topí a chladí(sepne sahara) bez problému tak do toho nehrabejte. Jen když to najednou začne lézt moc nahoru nebo dolů tak to řešte. U plečky 07 je to opravdu těsně za rozhraním bílá/zelená ale to není vada. Někteří jedinci se sklonem k ideálnosti mají zafixováno od přírody, že co funguje to musí rozdrbat... 
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
21044iKoko Loko píše:Co máš za stroj, u mě (07) je standard 1-2 mm za přechodem bílá zelená, samozřejmě se zakrytou maskou při jízdě ucpaným městem či mimo když tomu naložím leze dál.
No prave, ja som ju za tym rozhranim videl dalej iba raz a to bolo po 15 min driftovania, proste to vyzera ako by mi termostat spinal dobre iba pri prilis nizkej teplote. Chova sa to tak od kupy bez ohladu na vonkajsiu teplotu, zatial vyskusane pri vonkajsich teplotach +20°C az -20°C. Zakryty chladic som zatial nemal.
To je relativne, ten motor je stavany na nejaku prevadzkovu teplotu a ked dlhodobo pracuje pri 65-70C tak mu to neprida ani na zivotnosti, ani na vykone, ani na spotrebe...Drobek81 píše:Nebuďte všeci ja Ítý... pokud to topí a chladí(sepne sahara) bez problému tak do toho nehrabejte. Jen když to najednou začne lézt moc nahoru nebo dolů tak to řešte. U plečky 07 je to opravdu těsně za rozhraním bílá/zelená ale to není vada. Někteří jedinci se sklonem k ideálnosti mají zafixováno od přírody, že co funguje to musí rozdrbat...
IMHO vymenou termostatu sa toho da pokazit asi tolko ako castejsimi vymenami mot. oleja.
21044i, 1999-2010 :(
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53