Dobry den. Prosim vas o radu.
Mam Ladu 2104 1700i s imobilizerom a riadiacou jednotkou.Momentalne mam problem,ze imobilizer pri zasunuti neda impulz na pristrojovu dosku a spinaciu skrinku. Bez tohto ukonu neviem auto nastartovat, podotykam, ze imobilizer nie je v kluci, je v samostatnom obdlznikovom obale. Typ imobilizeru : G408.
Dakujem
Imobilizer
Moderátor: Moderátoři
ja zas hovorim zabezpec si auto v ramci moznosti co najlepsie. skus chvilu sledovat kradeze aut:
http://www.bleskovky.sk/se/100107/Kradeze-aut/
- a budes prekvapeny ako casto sa tam objavuje lada. mne chceli tiez pred domom ukradnut a zachranil ma mechanicky zamok paky.
http://www.bleskovky.sk/se/100107/Kradeze-aut/
- a budes prekvapeny ako casto sa tam objavuje lada. mne chceli tiez pred domom ukradnut a zachranil ma mechanicky zamok paky.
2103, 2103
Spravit bych to určitě uměl , bohužel Košice jsou trochu dál od Litoměřic tak aspoň poradím. Říkáš že ti to nedává impulz ? na palubku a spínačku . Mate mě slovo impulz. Ale asi myslíš že to "nepustí" proud do některých obvodů. V 044i to určitě nebude řešeno na bázi datové komunikace s ŘJ.
Neznám Tvůj typ imob. ale jistě je uvnitř té škatulky relé které odpojuje určité okruhy.Koukni se jestli je ten imob. pod napětín, třeba to je jen pojistka,nebo jestli na tom relé není "studený"spoj stává se to často. Prostě po aktivaci (nevím čím) se musí to relé sepnout (cvakne).
Testni to a napiš jak si dopadnul.Další dle Tvého zjištění.
Neznám Tvůj typ imob. ale jistě je uvnitř té škatulky relé které odpojuje určité okruhy.Koukni se jestli je ten imob. pod napětín, třeba to je jen pojistka,nebo jestli na tom relé není "studený"spoj stává se to často. Prostě po aktivaci (nevím čím) se musí to relé sepnout (cvakne).
Testni to a napiš jak si dopadnul.Další dle Tvého zjištění.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10589
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Také mám ve své 21044i imobilizér s centrálem a alarmem vč. dálkového ovládání a to konkrétně Jablotron-3.
Třeba tam bude nějaká (drobná) shoda.
Když "pípnu" (zmáčknu tlačítko) dálkového ovládání tak se auto odemkne a přestane blikat kontrolní červená dioda. Po zasunutí a otočení klíčku se rozsvítí kontrolky a auto lze nastartovat.
Velmi často nechávám auto ve stodole nezamčené. Po nějaké době (nevím, jestli je to 10 minut nebo 2 hodiny) začne blikat dioda. Když zasunu a otočím klíček - kontrolky se nerozsvítí. Musím zmáčknout tlačítko DO - teprve potom cvakne imobilizér a pustí proud do kontrolek a lze nastartovat.
Třeba to bude i řešení Tvého problému .... . L.
Třeba tam bude nějaká (drobná) shoda.
Když "pípnu" (zmáčknu tlačítko) dálkového ovládání tak se auto odemkne a přestane blikat kontrolní červená dioda. Po zasunutí a otočení klíčku se rozsvítí kontrolky a auto lze nastartovat.
Velmi často nechávám auto ve stodole nezamčené. Po nějaké době (nevím, jestli je to 10 minut nebo 2 hodiny) začne blikat dioda. Když zasunu a otočím klíček - kontrolky se nerozsvítí. Musím zmáčknout tlačítko DO - teprve potom cvakne imobilizér a pustí proud do kontrolek a lze nastartovat.
Třeba to bude i řešení Tvého problému .... . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´