Můj stařeček
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12131
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Michale, parádní stroječek, moc se mi líbí
Ale zrovna u tebe zástěrky Karosa....
Ale zrovna u tebe zástěrky Karosa....
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
No, na fotkách se mi to také líbí, ale skutečnost je samozřejmě trochu horší, koroze na něm také je. Třeba levý přední blatník - v místě u zástěrky, trochu u bočního blinkru, potom mezi levým předním světlem a levým předním blinkrem/obrysovkou. Na pravém předním blatníku - kousek lemu (nahoře) a trochu u bočního blinkru a místo nad pravým předním světlem (v místě vrchního uchycení chrom. rámečku světla) Měnit celé blatníky by byla hovadina, protože jsou skutečně původní a je to neskutečná síla plechu proti tomu co se dá dnes sehnat, tak že budou opravena jen poškozená místa.
Nový lak je nutný hlavně kvůli tomu, že předchozí majitel nastříkal ten spodek něčím hrubým a odlupujícím se (jak už jsem psal), na fotce to není tolik vidět, protože je to téměř stejný odstín, ale na živo je to vidět dost. Také se mi nelíbí ty černě natřené prahy (jen velice děkuji předchozímu majiteli, že nedal pryč ty prahové lišty jak to bývalo zvykem).
A pokud jde o ten zbytek antény tak ten samozřejmě přijde odstranit, stejně jako už jsem odstranil poměrně novodobé rádio.
Originální kulaté chromované zrcátko už mám doma, jen mi ještě chybí červený znak na přední mřížku - to bude zázrak sehnat nějaký - třeba i hodně opelichaný, tak pro zatím je tam novodobý černý.
Chromy jsou skutečně velice zachovalé, až na zadní nárazník - ten je vlevo od světla SPZ trochu bouchnutý a je zvrchu dost poškrábaný, ale rezatý není.
Samozřejmě, že i v ineriéru je pár kazů - a to třeba popelník v přístrojovce, je tam černý z typu 21011 (přístrojovka "ve dřevě") místo původního šedého, také je roztržený gumový koberec na podlaze u spolujezdce.
V budoucnu proto plánuji úplnou rozborku - totální odstrojení karoserie , oprava , nový lak a postupné nastrojení. V jakém stavu je motor netuším - prostě nastartuje a jede. Ale v rámci rekonstrukce půjde stejně ven, tak se to zjistí. Když jsem vůz koupil tak jedna z prvních věcí na co jsem se vrhnul byla vůle ventilů a jeden ventil byl úplně bez vůle, tak si myslím, že to možná nějakou tu škodu natropilo, no uvidím - zatím mi stačí , že motor je funkční.
Samozřejmě mi je jasné, že nikdo normální by se do ničeho podobného nepouštěl - co si to neříct, budou to v podstatě vyhozené peníze. Každý rozumný člověk by to auto , pokud projde STK, prostě jen dojezdil a pak dal do šrotu. Ale při této představě mi běhá mráz po zádech. Samozřejmě vzhledem k tomu, že auto odpočívá v suché garáži kde mu je dobře, tak má momentálně přednost rekonstrukce bytu, ale potom už bude veškerý můj volný čas a hlavně peníze směřovat k tomuto vozu.
Toť moje představa - jak to jednou skutečně dopadne to nikdo neví.
Nový lak je nutný hlavně kvůli tomu, že předchozí majitel nastříkal ten spodek něčím hrubým a odlupujícím se (jak už jsem psal), na fotce to není tolik vidět, protože je to téměř stejný odstín, ale na živo je to vidět dost. Také se mi nelíbí ty černě natřené prahy (jen velice děkuji předchozímu majiteli, že nedal pryč ty prahové lišty jak to bývalo zvykem).
A pokud jde o ten zbytek antény tak ten samozřejmě přijde odstranit, stejně jako už jsem odstranil poměrně novodobé rádio.
Originální kulaté chromované zrcátko už mám doma, jen mi ještě chybí červený znak na přední mřížku - to bude zázrak sehnat nějaký - třeba i hodně opelichaný, tak pro zatím je tam novodobý černý.
Chromy jsou skutečně velice zachovalé, až na zadní nárazník - ten je vlevo od světla SPZ trochu bouchnutý a je zvrchu dost poškrábaný, ale rezatý není.
Samozřejmě, že i v ineriéru je pár kazů - a to třeba popelník v přístrojovce, je tam černý z typu 21011 (přístrojovka "ve dřevě") místo původního šedého, také je roztržený gumový koberec na podlaze u spolujezdce.
V budoucnu proto plánuji úplnou rozborku - totální odstrojení karoserie , oprava , nový lak a postupné nastrojení. V jakém stavu je motor netuším - prostě nastartuje a jede. Ale v rámci rekonstrukce půjde stejně ven, tak se to zjistí. Když jsem vůz koupil tak jedna z prvních věcí na co jsem se vrhnul byla vůle ventilů a jeden ventil byl úplně bez vůle, tak si myslím, že to možná nějakou tu škodu natropilo, no uvidím - zatím mi stačí , že motor je funkční.
Samozřejmě mi je jasné, že nikdo normální by se do ničeho podobného nepouštěl - co si to neříct, budou to v podstatě vyhozené peníze. Každý rozumný člověk by to auto , pokud projde STK, prostě jen dojezdil a pak dal do šrotu. Ale při této představě mi běhá mráz po zádech. Samozřejmě vzhledem k tomu, že auto odpočívá v suché garáži kde mu je dobře, tak má momentálně přednost rekonstrukce bytu, ale potom už bude veškerý můj volný čas a hlavně peníze směřovat k tomuto vozu.
Toť moje představa - jak to jednou skutečně dopadne to nikdo neví.
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
A proč jako myslíš ? Proti tomuto starému kulatému nápisu Karosa (týkající se vozů ŠM - ŠL - ŠD) vůbec nic nemám. Nakonec vůbec nic nemám ani proti Karosám řady 700. A kdybych si měl vybrat mezi krátkým Ikarusem 260 a Karosou řady 700 tak by volba padla na Karosu.Laďuša píše:Michale, parádní stroječek, moc se mi líbí
Ale zrovna u tebe zástěrky Karosa....
Ale pokud jde o kloubové vozy tak můj názor je jasný ! Přesto že kloubová Karosa se začala vyrábět o cca 15 let později než Ikarus 280 tak mu technicky nesahá ani po ráfky
Ale samozřejmě je potřeba brát v úvahu, že jsou to vozy naprosto jiné koncepce, tak už i v tom je nutno spatřovat rozdílnost a spoustu výhod i nevýhod jak pro jeden tak pro druhý vůz.
- Laďuša
- Příspěvky: 12131
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
U mě jsi ikarusovej a basta!Michal Pokorný píše:A proč jako myslíš ? Proti tomuto starému kulatému nápisu Karosa (týkající se vozů ŠM - ŠL - ŠD) vůbec nic nemám. Nakonec vůbec nic nemám ani proti Karosám řady 700. A kdybych si měl vybrat mezi krátkým Ikarusem 260 a Karosou řady 700 tak by volba padla na Karosu.Laďuša píše:Michale, parádní stroječek, moc se mi líbí
Ale zrovna u tebe zástěrky Karosa....
Ale pokud jde o kloubové vozy tak můj názor je jasný ! Přesto že kloubová Karosa se začala vyrábět o cca 15 let později než Ikarus 280 tak mu technicky nesahá ani po ráfky
Ale samozřejmě je potřeba brát v úvahu, že jsou to vozy naprosto jiné koncepce, tak už i v tom je nutno spatřovat rozdílnost a spoustu výhod i nevýhod jak pro jeden tak pro druhý vůz.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Krasne Vazidlo ,prajem hodne stastia a ohladuplnosti panov na STK ,mna to caka tiez ,koly predaju ,lebo inac v nasom birokraciou prezratom state sa neda auto prepisat na noveho majitela ,inac origo popolnik mam a aj hlavicu radiacej paky a aj origo cerveny znak ,len ako pises ,uz je skor oranzovo hnedy od slnka(len dorpavit k tebe by to bol asi problem ,ale mozem poslat po niekom kto by siel k vam na nejaky zraz) ,lebo ta tvoja aspon na fotach sa mi nezda byt gulata ,alebo len zle vidim ?
A taktiez ti zavidim ,tie predne blinkre ,origo biele ,,striesky´´
A taktiez ti zavidim ,tie predne blinkre ,origo biele ,,striesky´´
ex.VAZ 2102 1974 ex hniloba VS. laminat
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A
BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction
Lada Niva Urban 2017
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A
BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction
Lada Niva Urban 2017
Pekne,ak nemas nejake diery v podlahe sa neboj:D
Ale neviem na koho natrafis.
Mne kontroloval normalne ostrekovace a stierace,ci funguju,. PRVY krat v zivote som toto videl,ze by ti neikto kontroloval sterace
A ak by si sa xcel auta zbavit,tak by som bral vsetok ten pekny xrom.
Ale neviem na koho natrafis.
Mne kontroloval normalne ostrekovace a stierace,ci funguju,. PRVY krat v zivote som toto videl,ze by ti neikto kontroloval sterace
A ak by si sa xcel auta zbavit,tak by som bral vsetok ten pekny xrom.
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Podlaha vypadá o 100 % lépe, než to co je vidět shorajanci píše:Pekne,ak nemas nejake diery v podlahe sa neboj:D
Ale neviem na koho natrafis.
Mne kontroloval normalne ostrekovace a stierace,ci funguju,. PRVY krat v zivote som toto videl,ze by ti neikto kontroloval sterace
A ak by si sa xcel auta zbavit,tak by som bral vsetok ten pekny xrom.
A pokud jde o STK tak mám již bohaté zkušenosti a vím, že se dá narazit i na blbce. To mě jednou kontroloval jestli mi všechny dveře drží zabouchlé na první polohu zámku, jestli mi jdou stahovat všechna okénka, pásy, ostřikovače a stěrače samozřejmě také - no vyloženě si to užil. A nakonec jsem zjistil, že to byl syn našeho skladníka (v mém bývalém zaměstnání). Vůbec jsem nevěděl, že skladník má syna a že dělá na STK, tak že sotva jsem se vrátil z STK tak plný dojmů skladníkovi vypravím na jakého kreténa jsem narazil a co všechno mi kontroloval - skladník chvíli poslouchal a pak říká : člověče jak tě tak poslouchám, tak si myslím, že to byl můj kluk, ukaž ten protokol - koukneme na jméno .... a opravdu byl to on
A že bych se snad auta zbavoval to by mě nenapadlo ani v tom nejhloupějším snu a ještě k tomu z něho sundavat chromy - to teda ani náhodou
To jsem ještě neslyšel, že by kontrolovali stěrače. S nefunkčníma stěračema snad může dobrovolně jezdit jen poručík Columbo v L.A. kde neprší. Navíc stěrače se můžou rozbít hodinu po opuštění STK. Mě to připoadá jako buzerace, měli by kontrolovat jen ty nejzákladnější a nejdůležitější věci...
Jinak autíčko moc pěkný
Jinak autíčko moc pěkný
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
To by ses divil co všechno můžou kontrolovat. Loni byl otec na STK se svým autem a takovou technickou za celý život nezažil. Kromě všeho výše zmíněného mu kontrolovali stahování všech oken vč. střešního, vnitřní osvětlení, posun a polohovatelnost sedaček, stěrače, ostřikovače, chod zámků a všech dveří, vč kufru, rezervu s heverem a já už ani nevím co ještě. Borec prolezl všechno, kde jsou nějaká výr. čísla. Nakonec našel jednu nesrovnalost mezi jedním číslem a zápisem v TP. Byly prohozené znaky 0 a O. Všechno zapsal do protokolu. MUDr Chocholoušek by z něj měl radost.