Servo
Moderátor: Moderátoři
Dalo by se, všechno se dá, když se chce
Maďarský rally žíga mívají servo. Už se to tu řešilo, mrkni sem:
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... vo&start=0
Maďarský rally žíga mívají servo. Už se to tu řešilo, mrkni sem:
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... vo&start=0
Jsem stejného názoru jak Čmelo. Udržované řízení jde příjemně i když je v originálu. Dosti napomůže třeba pomocný kloub řízení na ložiskách ...
Mno a když už zasahovat do řízení, tak bych raději použil hřebenové řízení z Fiatu.
P.S. Dotazy tohoto typu příště raději do technické sekce.
Mno a když už zasahovat do řízení, tak bych raději použil hřebenové řízení z Fiatu.
P.S. Dotazy tohoto typu příště raději do technické sekce.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Každopádně nejjednodušší je zvednout čumák na špalek a zatočit si volantem. Hned člověk ví, jak těžko jde samotné řízení a ihned si představí, co dělají špatné, či špatně nafoukané pneu.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/