Montáž LPG v Brně

(Dobré i špatné :-)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

Saša píše:Ale musím reagovat "Multiventil" na plynové nádrži uzavírá plnění NIKOLI podle tlaku nýbrž dle hladiny !!! Je tam plovák a na jeho převodu je v určité poloze díra do které zapadne tyčka spojená s plnícím ventilkem který ukončí plnění.
No tos mě Sašo uklidnil, už jsem myslel, že jsem při rozborce multiventilu byl omámen zbytky plynu, a viděl, co tam není, a neviděl , co tam je. :lol:

Ale teď vážně, tenhle systém jsem viděl naživo ( tyčka zapadnuvší do dírky a následné uzavření průtoku tak na 99,5%) možná ale existují i jiné systémy na jiném principu :?:

Marku, viděls to naživo, rozebrané, nebo je to jen teorie?

Edit: ačkoli, ono to na základě tlaku vlastně taky je. Množství kapalné složky v nádrži, tedy výška hladiny-plováku je závislá na tlaku v nádrži.....
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

Marek napsal: "Při překročení přetlaku v nádrži přes 5,5 - 6 Bar se multifunkční ventil otevře jako kohoutek vodovodního řadu a všechen LPG Ti vyteče pod auto. Když píšu všechen, myslím tím všechen, protože multiventil se otevře destruktivně a už není schopen se uzavřít."

To se mi zdá jako neuvěřitelně nebezpečné řešení! Použití běžného přetlakového ventilu, který prostě odfoukne, se mi jeví jako pravděpodobnější......
Asi půjdu rozebrat další multiventil, abych porovnal přístup různých výrobců. :P
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

První Multiventily neměli přetlakový ventil ! možná o nich Marek píše. Při případném požáru auta by teoreticky mohla povolit jeho nejtenší část ta kde dochází k magnetickému přenosu informace o hladině plynu. (mohlo by tam dojít k prolomení)
Zítra dodám informaci o tlaku při kterém pojistný ventil otevírá . Ale je to tlak určitě nad 20 bar
Jak psal Marek plnící tlak je opravdu okolo 10 bar Takže při "přeplnění" což se sem tam stane by to začalo odpouštět u stojanu a to se neděje. Proto 5,5-6bar je podivné? Plnící stojan vypína při 13 bar nebo při náhlém zvýšení průtoku.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

Saša píše:První Multiventily neměli přetlakový ventil ! možná o nich Marek píše............
Ano, takový jsem měl i já ve žluťáčkovi, ale už se tam nevrátí.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Uživatelský avatar
utia
Příspěvky: 405
Registrován: úte pro 13, 2005 14:57
Bydliště: Praha

Příspěvek od utia »

Zítra dodám informaci o tlaku při kterém pojistný ventil otevírá . Ale je to tlak určitě nad 20 bar

http://www.lpg.cz/lpgsystemy/lpgsystemy.php
Pisi zde o vypuštění plynu při přetlaku nad 27 bar.
Dva dny nato seděl Pú na své větvi,
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

A také, že tepelná pojistka vypustí plyn v případě požáru z nádrže.
A dál jsem tam nemohl nenarazit na tohle: http://www.lpg.cz/prislusenstvi/flashlube.php
Jak se vám to jeví?
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Díky za info ! je to tu vše.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Pan Petr
Příspěvky: 57
Registrován: úte zář 05, 2006 21:47
Bydliště: Voříškova, Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pan Petr »

Kluci já mám dotaz,.Pokud mi vypršela životnost bomby, není možný ji nechat po nějáke revidenční prohlídce prodloužit nebo je nutnost ji nechat vyměnit??
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3740
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

Pan Petr píše:Kluci já mám dotaz,.Pokud mi vypršela životnost bomby, není možný ji nechat po nějáke revidenční prohlídce prodloužit nebo je nutnost ji nechat vyměnit??
dřív se dala přetalkovat a životnos měla pak ještě 5 let. podle nové vyhlášky se musí měnit. Bohužel.. :(
LPG je holt levné a na něčem se to musí vyrejžovat oproti benzínu
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Nemo píše:Jak se vám to jeví?
No až na tu cenu zajímavé . V sobotu se zeptám známého ze skušebny motorů jestli se tam s tím nějaký dealer nestavil aby provedly ňáký test.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Nemo píše:Jak se vám to jeví?
Mě se to jeví tak, že po pořízení této věci budou náklady na 100Km stejné jako u benzínu a montáž za 11tis. jsem si mohl odpustit a jezdit na bezproblémové palivo. :)
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Bezproblémové palivo je LPG až na parkování v podzemních garážích !
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Nemo píše:Jak se vám to jeví?
Mne se to libi, mit LPG, nezavaham ani na vterinku :wink: . W.
Uživatelský avatar
utia
Příspěvky: 405
Registrován: úte pro 13, 2005 14:57
Bydliště: Praha

Příspěvek od utia »

Nemo píše:Jak se vám to jeví?
Myslim si ze kdyz se o motor dobre staram tak u Lad je takovy pripravek zbytecna investice. Spis to bude urceno pro moderni motory ktere maji jine vule... Ale rad si necham poradit od zkusenejsich... Nicmene znam par lidi kteri maji na starych autech s LPG najeto cca 200 tis km a bez problemu - vzdyt to uz se skoro blizi konci zivonosti motoru... SKORO :roll:

PS: Ted jsem se dival na zapojeni toho pripravku http://www.lpg.cz/prislusenstvi/obrazky.php, neni to nahodou to same co popisoval nedavno Marek na http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... c&start=15 :?: :wink:
Dva dny nato seděl Pú na své větvi,
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
Pan Petr
Příspěvky: 57
Registrován: úte zář 05, 2006 21:47
Bydliště: Voříškova, Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pan Petr »

Montáž LPG, Brno:

p. Vasil Federko
Jarní 5, Brno
tel: 603767419

Velice sympatickej člověk. Spolehlivej, dobrá domluva. Doporučuju.
Odpovědět

Zpět na „Zkušenosti se servisy“