karburator 2105
Moderátor: Moderátoři
karburator 2105
Mam 2105 s karburatorem 2105OZON. Na pace spojujici tyckou priveru a ovladaci paku pedalu plynu [jestli to pisu dobre] mam dva otvory viz obrazek.K jakemu ucelu tam ony diry jsou??Ja mam tycku v dolni dire,horni je prazdna.Je to tak spravne?? Navic se mi zda ze mam moc velkou vuli na pace kam se nasazuje tahlo plynu,ve volnem stavu,bez tahla plynu asi 20st. nema byt vule daleko mensi?? dik
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11060
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Myslím, že to bylo asi něco jako sezonní nastavení, jedna díra léto, druhá zima, nebo zima/ještě větší zima
. Myslím, že Marek ti k tomu řekne více.

Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
Mno vliv to docela má, teda pokud yslím stejné dvě dírky
, jednou jsem dal táhýlko z nevědomocti do tý druhý a při plným sitiči byl plynový pedál skoro taky plný
a to sou pak rozjezdy - pěkně na h*vno a asi taky studenýmu motoru plný točky nedělaj tak hezky.


1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Ja som to dal do druhej polohy,teraz neviem ktora je letna a ktora zimna, a teraz mi to na sytic po nastartovani vyleti na 2800 ot/min 

Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Neblbni a dej táhlo do "dolní dírky". Přece nechceš tejrat studenej motor takovejma točkama, to Ti ho není líto? Nejsme přece na Sibiři. Už sama podtlaková regulace by měla otáčky při plným sytiči omezit pootevřením přívěry na cca 1500 - 2000 otáček/min.Cory píše:Ja som to dal do druhej polohy,teraz neviem ktora je letna a ktora zimna, a teraz mi to na sytic po nastartovani vyleti na 2800 ot/min
Stalo sa o nahodou, ked som ho cistil-nezapamatal som si polohu.Nestartujem na plny sytic a ked budem mat cas,tak to prehodim.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Laďuša
- Příspěvky: 12136
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Dyť to neni tolik, stejně když jedeš, tak tam těch dejme tomu 3000 je.....Dobi píše:Neblbni a dej táhlo do "dolní dírky". Přece nechceš tejrat studenej motor takovejma točkama, to Ti ho není líto?......Cory píše:Ja som to dal do druhej polohy,teraz neviem ktora je letna a ktora zimna, a teraz mi to na sytic po nastartovani vyleti na 2800 ot/min
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás 
Chatka 12 forever



Osa Klatovy-Plzeň-Brno


Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?


- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb