čepy
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
RTS - Spanielsko.
Mam ich na 2106 uz asi rok, t.j. 74tkm, stale nejavia ziadnu volu, nikdy neskripalo, riadenie slo stale paradne. Zohnal som si v nudzi v Elite v Bratislave...
Cena bola nieco tesne cez 1200Sk za 4ks.
LEMFORDER
Zajtra idem pre ne do Elitu Banska Bystrica.
Spracovanie vyzera dost podobne ako u RTS. Vyskusam, uvidim.
Cena 1500Sk za 4ks.
AVTOVAZ
Na Nive za rok prevazdky a 20tkm som uz 2ks vymienal lebo strasne vrzgali. Momentalne ma jeden enormnu volu.. Podotykam ze ide o prvomontaz z fabriky. Kupovane nikdy nevydrzali ani 5000km na osobaku. Vyhodene peniaze.
Mam ich na 2106 uz asi rok, t.j. 74tkm, stale nejavia ziadnu volu, nikdy neskripalo, riadenie slo stale paradne. Zohnal som si v nudzi v Elite v Bratislave...
Cena bola nieco tesne cez 1200Sk za 4ks.
LEMFORDER
Zajtra idem pre ne do Elitu Banska Bystrica.
Spracovanie vyzera dost podobne ako u RTS. Vyskusam, uvidim.
Cena 1500Sk za 4ks.
AVTOVAZ
Na Nive za rok prevazdky a 20tkm som uz 2ks vymienal lebo strasne vrzgali. Momentalne ma jeden enormnu volu.. Podotykam ze ide o prvomontaz z fabriky. Kupovane nikdy nevydrzali ani 5000km na osobaku. Vyhodene peniaze.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak už to potkalo i mě, pravý horní svislák se začal ozývat a má vůli... Chtěl jsem ho tradičně koupit v CS Auto Lada jako originál díl, ale podle toho, co tady čtu, na to mám asi zapomenout že?
Samozřejmě měnit budu jen tenhle vadný, dokud ty ostatní jsou v pořádku, tak na ně nechci sahat.
Přemýšlel jsem, jestli by nebylo možná v tomto případě vhodnější sehnat nějaký zdravý čep ze staré Lady, zkontrolovat ho a dát na auto. Nerad bych totiž po 5 tis. to celé opakoval znovu a po dalších 5 tis. se stejným výsledkem...
Ty čepy, o kterých tu píšete od jiných výrobců, jsou přímo vyrobené na Ladu?
Samozřejmě měnit budu jen tenhle vadný, dokud ty ostatní jsou v pořádku, tak na ně nechci sahat.
Přemýšlel jsem, jestli by nebylo možná v tomto případě vhodnější sehnat nějaký zdravý čep ze staré Lady, zkontrolovat ho a dát na auto. Nerad bych totiž po 5 tis. to celé opakoval znovu a po dalších 5 tis. se stejným výsledkem...
Ty čepy, o kterých tu píšete od jiných výrobců, jsou přímo vyrobené na Ladu?
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Honzo ja sem prave naopak menil vsechno, to by mne asi slak trefil kdybych vymenil jeden a za mesic zacal hnapat dalsi
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Takový luxus jsem si mohl dovolit u Wartburga, kde byly nové čepy ve stejně kvalitě, jako původní, ale u Žigula bych se radši držel toho, že fungující čepy mají zůstat na autě.
Na levé straně budou určitě ještě na dalších 10 let provozu a vpravo se s tím holt musí s ohledem na stav silnic počítat. Ostatně i tlumič mně odešel na pravé straně. Ani nevím, kdy to křuplo, jestli jsem vletěl někde do díry, nebo co... V každém případě prachovka je v pořádku.
Na levé straně budou určitě ještě na dalších 10 let provozu a vpravo se s tím holt musí s ohledem na stav silnic počítat. Ostatně i tlumič mně odešel na pravé straně. Ani nevím, kdy to křuplo, jestli jsem vletěl někde do díry, nebo co... V každém případě prachovka je v pořádku.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No uvidím co seženu... Ale co vidím už ted, jak to za chvíli zase určitě sundavám a měním, protože když to člověk tady čte, tak všeobecná důvěra v čepy je prakticky na nule.
Opravdu bych tam nejradši dal nějaký dobrý demontovaný ze staré Lady, který by tam určitě vydržel déle, než samotné auto...
Opravdu bych tam nejradši dal nějaký dobrý demontovaný ze staré Lady, který by tam určitě vydržel déle, než samotné auto...
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 119
- Registrován: pon bře 05, 2007 10:22
- Bydliště: Kostelec nad orlicí
- Kontaktovat uživatele:
no já kupuju díly v autoforu v pardubicích, sami mi nabídli 2 typy...ruský prý stojí za prd a prodali mi italský....najezdil jsem na ně už 5tis a bez nejmenšího problému....jen mě dostal postup jak čepy vyndat.....uchopíme středně velký univerzální připravek pro ladu KLa-diVO a řežeme do toho až povolí:)
italsky nebrat
su to strasne kramy, vacsie ako ladacke, akurat taliani spravili strasnu fintu. Skusali ich predavat lacnejsie nez ruske, ale ludia nedoverovali, zdvihli cenu na skoro dvojnasobok ruskych a ludia kupuju v nadeji....
ak vydrzali 5000 gratulujem, uz aby si sa zacal obzerat po novych
Moog, RTS, Lemforder - inemu neverim a na auto by som uz nikdy nedal.
Samozrejme vsetky 3 firmy ich robia priamo na Ladu a nie su to nijake bastle z ineho auta...
su to strasne kramy, vacsie ako ladacke, akurat taliani spravili strasnu fintu. Skusali ich predavat lacnejsie nez ruske, ale ludia nedoverovali, zdvihli cenu na skoro dvojnasobok ruskych a ludia kupuju v nadeji....
ak vydrzali 5000 gratulujem, uz aby si sa zacal obzerat po novych
Moog, RTS, Lemforder - inemu neverim a na auto by som uz nikdy nedal.
Samozrejme vsetky 3 firmy ich robia priamo na Ladu a nie su to nijake bastle z ineho auta...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Protože se tou dírkou kontrolovala vůle v čepu.Štěpán Getsko píše:A proč si myslíš, že originál spodní čepy mají šroubek?!Koko Loko píše:Kdyby to bylo nutné, myslím, že by to výrobce učinil sám .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107